Google Blog ČR

Strana 5 z 40« První...34567...102030...Poslední »

Kampaně v Nákupech Google jsou nyní dostupné všem inzerentům využívajícím Reklamy s produktovými informacemi

Loni jsme pro omezený počet inzerentů představili kampaně v Nákupech Google. Jedná se o nový způsob správy a propagace produktů na Googlu, který se zaměřuje zejména na maloobchod. Dovoluje procházet inventář přímo v AdWords, díky čemuž urychluje správu reklam s produktovými informacemi, nastavování nabídek a generování přehledů.
Zatím se nám od inzerentů dostalo velmi pozitivní zpětné vazby, která potvrdila, že jim kampaně v Nákupech pomáhají ušetřit čas při organizování inventáře i při objevování nových příležitostí, jak optimalizovat a zvyšovat svoji návštěvnost online. Zde je jen několik postřehů, které jsme od maloobchodníků obdrželi.
  • „Z možností, které přinášejí kampaně v Nákupech, jsme nadšení. Zjednodušují život prodejcům, kteří chtějí jít více do detailů při cílení reklamy a řeší řadu problémů, se kterými se dosud potýkali.Jejich funkce klientům pomáhají spravovat, vyloučit či upřednostnit produkty a mohou jim tak do budoucna napomoci zvyšovat návratnost investic do reklam s produktovými informacemi.“ – Todd Bowman, produktový manažer, RKG


  • „Díky kampaním v Nákupech je konečně možné spravovat náš katalog produktů s více než osmi tisíci položkami. Pokročilé metriky konkurence, jako jsou podíl zobrazení a srovnání maximálních CPC, nám opravdu pomohly efektivně spravovat nabídky.“ – Nick Carter, ředitel marketingu a prodeje, ValuePetSupplies


  • „Přechod byl opravdu jednoduchý. Rychle jsme si vytvořili skupiny produktů pro 25 nejlepších značek a strategii pro nejprodávanější položky a dosáhli 6% snížení CPC a 13% nárůstu míry konverzí. Jen úhrnný přínos těchto dvou zlepšení znamenal, že se naše CPA od chvíle, kdy jsme kampaně v Nákupech spustili, snížila o 20 %.“ Rich Brown, ředitel PPC, Farfetch


  • „Převedení našeho zákazníka, společnost AllesRahmen.de, na nové kampaně v Nákupech bylo tím nejlepším rozhodnutím, jaké jsme mohli udělat. Nejenže nám to ušetřilo čas, ale dodatečné informace o srovnání CTR a maximálních CPC nám navíc pomohly účinně optimalizovat kampaň a snížit CPA o 88 %.“ – Melanie Lang, ředitelka pro SEA, Beyond Media


  • „Kampaně v Nákupech nám rozhodně poskytly větší kontrolu nad našimi nabídkami a pomohly nám meziročně zečtyřnásobit míru prokliku, o dvě třetiny snížit cenu za objednávku a zvýšit míru konverzí o 88 %.“Shira Reineking, ředitelka pro Campaign Management Online Business, real, -
Kampaně v Nákupech Google jsou nyní dostupné všem inzerentům využívajícím Reklamy s produktovými informacemi
Na základě zpětné vazby prvních zákazníků nyní kampaně v Nákupech obsahují také hromadné úpravy, které vám pomohou při úpravách skupin produktů ve velkém měřítku. Zanedlouho pak bude k dispozici také podpora rozhraní API a simulátor nabídek. I nadále budeme rozšiřovat podporu kampaně v Nákupech a úzce spolupracovat také s externími agenturami a platformami pro správu vyhledávání.
Zde je několik zdrojů, které vám pomohou začít:
 
Potřebujete pomoc? Rádi vám pomůžeme. Navštivte naše centrum nápovědy nebo nás kontaktujte.

Autor: Eric Tholomé, ředitel produktového managementu, Nákupy Google

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Služba AdWords bude mít nový vzhled a jednodušší navigaci

V posledních letech jsme pracovali na postupné změně designu mnoha služeb Google, jako je Vyhledávání, Mapy a Gmail. Změny mají přinést nejen jednotnou grafiku uživatelského rozhraní všech webových služeb Google, ale také zpříjemnit a zjednodušit jejich používání. Tím celkově urychlí a zefektivní práci. Nový vzhled brzy naleznete i ve službě AdWords. Na obrazovce získáte větší prostor pro práci s oblíbenými nástroji a přehledy a budete se moci soustředit na zlepšení výkonu.

Krásné, jednotné, jednoduché
Uvědomujeme si, že když používáte více našich služeb, chtěli byste jednotné barevné prostředí a umístění ovládacích prvků, které usnadňují orientaci a urychlují práci. Také víme, že nikoho nebaví po přihlášení k účtu posouvat stránku, když se chce podívat na důležité údaje. Díky aktualizaci vzhledu a chování služby AdWords jednotně s ostatními službami Google se budete v účtu pohybovat rychleji a ušetřený čas můžete věnovat rozvoji své firmy.
Co se v mém účtu změnilo?
Chtěli bychom vás upozornit na změny, které v účtu uvidíte, abyste jimi nebyli napoprvé zaskočeni.
Fakturace, Nastavení účtu (dříve Můj účet) a Nápověda se přesouvají pod ikonu ozubeného kola. Některé důležité položky nabídky jste dříve museli hledat na několika různých místech. Fakturaci, Nastavení účtu a Nápovědu teď najdete bez problémů, protože jsme je umístili do menu, které se zobrazí po kliknutí na ikonu ozubeného kola (v pravém horním rohu obrazovky), stejně jako v Gmailu a v Kalendáři.

Grafům, tabulkám a nástrojům je nyní na stránce vyhrazen větší prostor. Důležité informace z karet pro správu kampaní jsou nově umístěné nad okrajem. Věnovali jsme více prostoru pro grafy, tabulky a nástroje, které jsou pro vás nejdůležitější, takže se místo posouvání můžete věnovat optimalizaci.
Změny by se v účtu měly objevit v průběhu následujících týdnů. Doufáme, že se díky novému designu budete v účtu snáze orientovat, a tak se moci více soustředit na data a dále rozvíjet své podnikání. Další informace o grafické úpravě rozhraní naleznete v našem centru nápovědy AdWords.
Autoři: tým AdWords pro design a výzkum uživatelského rozhraní

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

11. února – Den bezpečnějšího internetu: Na bezpečné používání internetu dohlédnou i první čeští Web Rangeři

Pamatujete, jak jsme loni v listopadu oznámili spuštění projektu Web Rangers? Tento zajímavý vzdělávací projekt samozřejmě pokračuje a v Googlu jsme již proškolili stovku teenagerů ve věku 13-15 let. Celkem tři workshopy nám pomohlo zorganizovat E-Bezpečí a Google Edu Group (GEG ČR).


A co bylo obsahem workshopů? Povídali jsme si o internetových trendech, přičemž velká část byla věnována právě bezpečnému chování na internetu. Nechyběla ani prohlídka po kancelářích a kdo chtěl, mohl vyzpovídat i Googlery české pobočky a poznat nástroje a služby Googlu, které mohou práci na projektech usnadnit.
“Nápad na projekt Web Rangers se poprvé zrodil u našich kolegů v Izraeli před 3 lety, kde se setkal s obrovským úspěchem. Vychází z poznání, že je efektivní, pokud si děti sdílí své znalosti mezi sebou samy. Iniciativa je nejen o tom, aby se teenageři naučili jak bezpečně používat internet a z titulu Web Rangera to šířili mezi své vrstevníky, ale také aby věděli, že internet a jeho nástroje jsou důležité i v oblasti vzdělávání a usnadní jim mnohé i v jejich běžném životě,”  uvádí Andrea Hurychová z českého Googlu.

Teenageři, kteří se do projektu zapojili, se tak stali vůbec prvními českými Web Rangery. A co dál? Jejich úkolem nyní bude vytvořit projekt v podobě krátkého videa, komiksu, článku do místních novin, besedy ve škole nebo jiného zajímavého formátu, který pomůže jejich vrstevníkům ve vzdělávání v internetové bezpečnosti.

Na vypracování mají čas až do pátku 14. března 2014. Český Google vyhlásí a ocení pět nejlepších autorů, tzv. Top 5 Web Rangerů, jejichž vítězné projekty budou doporučeny v dalších zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

A my vám o nich samozřejmě dáme vědět! Více na www.webrangers.cz.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Soutěž DevArt 2014: přihlaste své umělecké dílo vytvořené pomocí kódu


Umělci vždy používali ty nejmodernější dostupné technologie (nesmíme zapomínat, že i olejová barva nebo fotografie byly kdysi ‘hi-tech’). Není divu, že současná generace umělců se stále častěji obrací k digitálním médiím a k programování.

Pokud i ty patříš k této generaci, pak tě možná zaujme soutěž DevArt, zaměřená na nový druh umění tvořený pomocí kódu. Jejím smyslem je inspirovat tvůrčí programátory (a programující umělce) a poskytnout jim potřebné nástroje a podporu a přispět tak k rozvoji kultury a umění.

DevArt se koná v 15 zemích světa, včetně České republiky a skýtá možnosti i pro místní kreativce, kteří neotřelým způsobem přetvoří svou ideu v umělecké dílo právě pomocí kódů a moderních technologií od Googlu. Umělci mohou přidávat své počiny na stránky projektu g.co/devart a veřejnost zde může sledovat, jak se v tomto interaktivním pracovním prostoru postupně vyvíjí.

“Češi technologie nejenom s nadšením používají, ale jak vím ze své každodenní práce, jsou také velmi talentovaní programátoři. Česko má navíc v současnosti velmi aktivní uměleckou sféru. Proto si myslím, že české umění s kódem má velkou šanci uspět,” říká Filip Hráček, který má v Googlu na starosti vztahy s vývojáři v několika zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky.

Vítěze zvolí odborná porota složená z významných představitelů moderního umění. Je mezi nimi Karsten Schmidt, Zach Leberman a dvojice Varvara Guljajeva a Mar Canet. Výsledky oznámíme 17. dubna. Samotná výstava s názvem Digitální revoluce pak bude slavnostně otevřena 3. července a potrvá až do 14. září 2014. Pořádáme ji ve spolupráci s uznávanou londýnskou galerií Barbican.

Autoři top 20 uměleckých projektů si budou moci vybrat mezi vstupenkou na vývojářský veletrh Google I/O nebo některým z googlích zařízení (v Česku např. Nexus 5).

V průběhu února proběhne také Vysílaný Hangout, kde Filip Hráček z českého Googlu s Andrejem Boleslavským z platformy CIANT (Mezinárodní centrum pro umění a nové technologie) budou diskutovat na tématem propojování vývojařiny a umění u nás i ve světě. O přesném termínu Hangoutu budeme informovat.


Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Výsledky, inovace a krátké nahlédnutí do služby AdWords v roce 2014

Jsme nadšení z výsledků, kterých inzerenti v roce 2013 dosáhli v AdWords pomocí inovací. Rád bych zde nyní shrnul několik vylepšení, která jsou podle mého názoru zásadní a inzerentům pomáhají lépe kontaktovat zákazníky a rozšiřovat podnikání. V krátkosti bych se s vámi také chtěl podělit o další zlepšení, která v AdWords plánujeme pro rok 2014, a přitom vás požádat o případné podněty a názory.

Úspěch v dnešním mobilním a propojeném světě
Lidé jsou dnes neustále připojeni na internet a přecházejí mezi jednotlivými zařízeními, na kterých komunikují, nakupují a baví se. Proto jsme loni v únoru v AdWords spustili rozšířené kampaně. Díky nim je teď mnohem jednodušší spravovat kampaně napříč různými zařízeními a zároveň je optimalizovat tak, aby odpovídaly záměrům a kontextu vašich zákazníků – např. jejich lokalitě a denní době. Postupem času jsme vám nabízeli mnoho doporučených postupů a případových studií, které vám měly pomoci oslovovat zákazníky prostřednictvím obrazovek nejrůznějších velikostí a tím zlepšovat weby a rozšiřovat podnikání.
Úspora času a zvýšení výkonu díky novým účinným nástrojům pro nabízení cen
Nabídky je důležité nastavit tak, abyste získaly co nejlepší výsledky. To však může být také obtížné a časově náročné. Proto mnoho inzerentů používá automatizované nástroje – ušetří s nimi čas a konzistentněji dosahují svých cílů v oblasti výkonu. Vedle manuálních úprav nabídek v rozšířených kampaních jsme spustili nové flexibilnější strategie automatického nabízení cen. S flexibilními strategiemi nabídek si v kampaních můžete zvolit různé strategie, jako je cílová cena za akci nebo cílení na umístění v horní části stránky. Máte tedy k dispozici manuální nebo automatizované strategie nabídek pro klíčová slova nebo reklamní sestavy, které nejlépe odpovídají vašim potřebám. Některé automatizované strategie včetně nové Cílové návratnosti investic do reklamy (ROAS) využívají unikátní systémy predikce v reálném čase, které nabídku automaticky upraví pro každou aukci podle předpokládané hodnoty potenciálního kliknutí. Zkušenosti mnoha inzerentů a agentur dokládají velmi dobré výsledky.
Váš nový potenciál díky dimenzi Publikum u reklam ve vyhledávací síti
Inzerenti nás opakovaně žádali, aby bylo možné přizpůsobit reklamy ve vyhledávací síti potřebám jejich nejlepších zákazníků. Proto jsme pro tyto reklamy v červnu spustili novou přínosnou funkci pro práci s publikem: možnost přizpůsobit nabídky, reklamy nebo dokonce klíčová slova na základě předchozích návštěv uživatele na webu. Od té doby tuto možnost využily tisíce inzerentů. Díky ní nabízejí optimálnější ceny pro návštěvníky webů, kteří přišli opakovaně, zlepšují tak viditelnost reklam, generují přírůstkový prodej a zvyšují návratnost investic pomocí seznamů uživatelů pro remarketing u reklam ve vyhledávací síti.
Pokročilé přehledy konverzí a ucelenější statistiky
Mnoho firem se spoléhá, že díky AdWords jim přijdou do obchodů návštěvníci, zákazníci do firmy zavolají, anebo zadají objednávku přes obchodního zástupce. V loňském roce jsme dosáhli významného pokroku, protože nyní lze v AdWords měřit cíle v oblasti konverzí, takže můžete lépe optimalizovat a přidělovat rozpočet. Přidali jsme možnost měřit konverze napříč účty, importovat do AdWords konverze ze systému řízení vztahu se zákazníky a počítat telefonáty jako konverze v AdWords.
Dále jsme zavedli novou metriku odhadované konverze napříč zařízeními, s níž lépe započítáte konverze, které začnou kliknutím na reklamu na jednom zařízení a skončí konverzí v režimu online na jiném zařízení.
Zvýšení produktivity a objemu obchodů v roce 2014
Při plánování aktivit pro rok 2014 hodně přemýšlíme, jak vám v AdWords zvýšit produktivitu. Chceme zachovat potenciál a zefektivnit práci. Můžete tak očekávat podstatné zlepšení efektivity pracovních postupů, plánování kampaní, přehledů a analýz, identifikace obchodních příležitostí a testování.
Také pracujeme na tom, abyste mohli jednodušeji používat kampaně AdWords jako přímé rozšíření vašeho podnikání. To znamená, že hledáme způsoby, jak do AdWords snadněji přenést údaje o vaší firmě a webu a umožnit tak hladší, dynamičtější a optimálnější fungování prvků kampaně – aby byly skutečným rozšířením vašeho podnikání.
Navíc budeme pomocí nových metod měření efektivity marketingových aktivit v mobilním a propojeném světě dále pokračovat v inovacích.
Co si do roku 2014 přejete vy?
Díky vašim podnětům a názorům k nám proudí mnoho skvělých nápadů, posílejte je prosím i nadále. Pomocí formuláře na adrese http://g.co/awfeedback nám můžete sdělit, co si do roku 2014 přejete vy. Veškeré novinky o službě AdWords také můžete sledovat na naší stránce na Google+.
Těšíme se, že pro vás službu AdWords v roce 2014 ještě vylepšíme. Ještě jednou děkujeme, že jste našimi partnery.
Autor: Jerry Dischler, viceprezident produktového managementu, reklamy ve vyhledávací síti
Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Příležitost pro mladé talenty datové žurnalistiky. Znáte takové?

O Novinářské ceně, projektu, který podporujeme a jejž každoročně vyhlašuje Nadace Open Society Fund, jsme vám říkali loni i předloni. Fanoušci kvalitní žurnalistiky mohou i letos, a to až do 31. ledna, nominovat jakýkoliv zajímavý rozhovor, komentář nebo třeba investigativní reportáž, publikovanou ať už v novinách, rozhlase, televizi či online médiích v roce 2013.

Samozřejmě i letos spoléháme na vaše zajímavé nominace v kategorii Cena Googlu za inovativní online žurnalistiku, tj. kreativní využití online nástrojů, přičemž může jít o blog, video-blog či jiný online formát, jehož prostřednictvím autoři reagují na problémy společnosti.

Letos však Novinářská cena otevírá zcela novou zajímavou kategorii: Cenu Googlu pro mladé talenty datové žurnalistiky, v rámci níž mají šanci uspět i studenti a mladí lidé do 30 let. Kromě finanční odměny vítězovi čí vítězům z jednoho týmu nabídneme odbornou pomoc a oni tak mohou nastartovat kariéru datových žurnalistů!

Takže pokud i vás zajímají data a informace, rádi je analyzujete či propojujete v nových souvislostech, respektive je to něco, co začínáte zkoušet, protože vás to baví, tak se určitě letos přihlaste. Nebo máte ve svém okolí známé, studenty nebo spolužáky, kteří na něčem podobném pracují? Dejte jim o této šanci vědět nebo je přímo nominujte, abychom měli možnost objevit všechny (zatím) ukryté talenty!

Více o kritériích se dozvíte níže a o Novinářské ceně se dočtete na www.novinarskacena.cz

Cena Googlu pro mladé talenty datové žurnalistiky:

  • Cena je určena studentům a mladým lidem do 30 let, 
  • kteří se přihlásí se zajímavým nápadem, jak využít a zanalyzovat veřejná data a 
  • najít v nich nové souvislosti, jež unikají každodennímu zpravodajství a jež jsou důležité a přínosné pro veřejnost. 
  • Do soutěže se hlásí jednotlivec či neformální tým s projektovým záměrem (či projektem již rozpracovaným, ale ne hotovým). 
  • Vítěz v této kategorii získá nejen finanční odměnu, ale i odbornou pomoc redakce datové žurnalistiky iHNed.cz, v jejíž spolupráci vítěz projekt dokončí a uveřejní.

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Google Zeitgeist 2013: co letos upoutalo pozornost světa?

A je to tady! S blížícím se koncem roku přinášíme přehled toho, co nás letos celosvětově nejvíce zajímalo. Zatímco v České republice Ducha doby ovládl humor a parodie, globálně největší zájem vzbudily známé osobnosti, tragické události a Harlem Shake.

Každý rok uživatelé po celém světě do Vyhledávače Google zadají miliardy dotazů. Nové trendy, toho, co nás nejvíce zaujalo nebo i potrápilo, určují takzvaní skokani, tedy výrazy či slova, která ve vyhledávání poskočila nejvýrazněji.

Co svět hledal v roce 2013?

Asi není překvapením, že letošním skokanem a osobností, o kterou nejvíce vzrostl zájem po celém světě, se stal Nelson Mandela, který nás před nedávnem opustil. Naši pozornost upoutaly i další tragické události, včetně Bostonského maratonu (6. příčka) nebo náhlý odchod herce Paula Walkera.

Na bronzovou příčku se dotáhl iPhone 5s, nechybí ani Samsung Galaxy 4s nebo konzole PlayStation 4, což značí velkou zálibu uživatelů v moderních technologiích a hráčskou vášeň. Svět také letos pozvedly ze židle různé verze virálního videa Harlem Shake, které se díky YouTube stalo jedním z fenoménů roku.

Skokani na Googlu – světový žebříček za rok 2013

  1. Nelson Mandela
  2. Paul Walker
  3.  iPhone 5s
  4. Cory Monteith
  5. Harlem Shake
  6. Boston Marathon
  7. Royal Baby
  8. Samsung Galaxy 4s
  9. PlayStation 4
  10. North Korea

Více jak 1000 různých žebříčků ze 72 zemí, včetně České republiky, si můžete prohlédnout na stránce google.cz/zeitgeist. Pro ještě větší zábavu jsme vytvořili interaktivní 3D mapu, kterou můžete jednoduše zatočit, vybrat město a prozkoumat, co lidé nejčastěji vyhledávali.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Český Krumlov: 1. město v ČR, které přešlo na Google Apps

Zastupitelstvo historického města Český Krumlov chce držet krok s novými technologickými trendy, a proto vstoupilo do cloudu v prostředí Google Apps.

Zaměstnanci, kteří pracují převážně s počítači, potřebují sdílet dokumenty a spolupracovat na nich. Zároveň roste i počet těch, kteří při své činnosti stále více využívají mobilní zařízení a potřebují mít neustále dostupný jak e-mail, tak kalendář a dokumenty.

„Hledali jsme nástroj pro zlepšení elektronické komunikace v rámci úřadu i směrem k občanům, cestu k modernějšímu městu,” říká Mgr. Radim Rouče, tajemník Městského úřadu. ”Vybrané řešení splňuje naše požadavky, zároveň od něj očekáváme efektivnější spolupráci zaměstnanců díky možnosti sdílení dokumentů a v neposlední řadě i ekonomickou výhodnost.“

Když zastupitelstvo srovnalo výhody vlastní infrastruktury s výhodami cloudu, volba nakonec padla na Google Apps. Jednou z výhod bylo odstranění problémů a nákladů spojených se správou vlastního hardwaru a softwaru. S přechodem na Google Apps uživatelům skončil chaos v podobě mnoha verzí dokumentů, které bylo nutné vždy pracně slučovat.

Balík aplikací Google byl vybrán především z důvodu množství synergií služeb, kvalitní ochrany proti spamu, chatu, videokonferencím a sdílených dokumentů: “Aplikace Google jsme samozřejmě před rozhodnutím testovali. Chtěli jsme mít jistotu, že naši úředníci nebudou mít s přechodem problémy”, dodává Mgr. Radim Rouče. Migraci zajišťovala společnost Netmail, která nyní zaměstnancům MÚ Český Krumlov zajišťuje i podporu.

Michal Procházka
Netmail

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Předvánoční vzdělávací seriál pro seniory

Zapojte své rodiče, prarodiče, sousedy či známé do online seriálu, který spouštíme s Elpidou

Máte aktivní prarodiče, kteří často říkají, že jim chybíte? A ještě více o Vánocích? Tak v tom případě by mohly pomoct moderní technologie, které stále více přibližují virtuální komunikaci té v reálném světě. Problém je, že generace seniorů neměla možnost se ve světě technologií svého času zorientovat, tím spíš že neustále přibývají nové s dalšími funkcemi a názvy. Kdo se v tom má zorientovat?

V pondělí proto ve spolupráci s organizací Elpida startujeme unikátní vzdělávací seriál pro seniory s názvem „Google pro všechny generace“.

Seriál je součástí celoročního programu „Google pro vzdělávání v Česku„. Připravili jsme ho s cílem pomoci seniorům stát se samozřejmou, sebevědomou a respektovanou součástí společnosti. Zároveň má posílit jejich internetovou gramotnost, která je dnes stejně tak důležitá, jako umět číst a počítat.

Každý den v týdnu od 16. – 20. prosince budou videa postupně přibývat na stránce projektu www.elpida.cz/google. V pěti lekcích se senioři seznámí s chytrými tipy pro vyhledávání, dozvědí se, jak si založit email, naučí se orientovat pomocí map nebo se mohou inspirovat zajímavým video obsahem. Zároveň je naučíme, jak se svými blízkými mohou před a v průběhu Vánoc komunikovat “tváří v tvář” i na velkou dálku.

Každá lekce je inspirovaná konkrétním životním příběhem, který jsme zfilmovali. Fotogalerii z natáčení naleznete zde.

Pokud seriál nestihnete v daný den, nezoufejte, jednotlivé lekce na stránce stejně zůstanou a budou dostupné i po skončení.

Učit se novým věcem můžeme v každém věku, tak s chutí do toho!

Janka Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

YouTube Rewind 2013: Co kralovalo na YouTube v tomto roce?

YouTube je největší a nejoblíbenější video platformou na světě. Denně přitahuje pozornost fanoušků, ale také samotných tvůrců. Měsíčně na YouTube zavítá více než miliarda lidí a každou minutu na tomto portálu přibude neuvěřitelných 100 hodin videí. I letos si můžete prohlédnout ta nejoblíbenější a nejhledanější, a to díky speciálnímu kanálu YouTube Rewind. Co nás tedy na YouTube letos bavilo nejvíce?

V letošním roce se jasným vítězem českého YouTube stala dvojice Viral Brothers, která se svými Debilními kecy jednoznačně bodovala na YouTube po celý rok. Kluci z Viral Brothers zaútočili v první řadě na kritérium sledovanosti videí, ale úspěch je neminul také v počtech odběratelů jejich kanálu. I když Viral Brothers zabrali v TOP 10 hned čtyři místa, první příčku dobyl mladý rapper “Hradečák” Johny Machette s hitovkou Se Zbláznim. Kromě něho se do popředí dostala i dvojice Reginald & Mio se songem Dáme Párty nebo internetová “hvězda” Nicky Tučková a její peněžní hitovka Rich Boy.

TOP 10 nejpopulárnějších videí na YouTube v Česku

  1. Johny Machette – Se Zbláznim
  2. ViralBrothers: Debilní Kecy Matek 
  3. ViralBrothers: Debilní Kecy Studentů
  4. ViralBrothers: Debilní Kecy Učitelek
  5. T-Mobile – Skokani po sezóně: Baňky
  6. Reginald & Mio – Dáme párty? 
  7. NICKY – RICH BOY
  8. Studenti natočili mega klip na jeden střih!
  9. ViralBrothers: Debilní Kecy Psů (Shit Dogs Say)
  10. Lež vs Pravda: Kdyby muži říkali pravdu

V hudebním žebříčku u nás i ve světě opět bodoval rapper PSY, a to s písní GENTLEMAN M/V.

TOP 10 hudebních videí na YouTube v Česku

  1. PSY – GENTLEMAN M/V
  2. Naughty Boy – La La La ft. Sam Smith
  3. P!nk – Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
  4. Miley Cyrus – Wrecking Ball
  5. Rudimental – Waiting All Night feat. Ella Eyre (Official Video) – OUT NOW
  6. Ben Cristovao – BOMBY (OFFICIAL VIDEO) prod. by The Glowsticks
  7. One Direction – One Way Or Another (Teenage Kicks)
  8. Avicii – Wake Me Up (Lyric Video)
  9. Calvin Harris – I Need Your Love ft. Ellie Goulding
  10. Miley Cyrus – We Can’t Stop

Globální trendy
Jen 3 měsíce stačily, aby se na první místo probojovala norská dvojice komiků YLVIS s megahitem Fox. Celý rok nás bavil Harlem Shake a jeho bezpočet tanečních kreací z celého světa. Pozornost patří také věčné “průšvihářce” Miley Cyrus, která v Česku, ale i ve světě trhala rekordy hned dvěma videi. Mezi další muzikanty, kteří se umístili v hudebních žebříčcích patří P!nk, Avicii a Naughty Boy.

Letošní rok byl, stejně jako ten minulý, na YouTube bohatý na neuvěřitelné události, hudební lahůdky, ale také zábavná videa. Na své si přišli fanoušci i jednotliví tvůrci, kteří dokáží pobavit třeba i celý svět. Takže směle do toho. I vaše video se může v příštím roce objevit mezi těmi nezapomenutelnými. Všechna populární videa naleznete na české stránce YouTube Rewind 2013.

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 40« První...34567...102030...Poslední »