Google Blog ČR

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

Dva nové vzdělávací projekty: Teenageři mohou inspirovat vrstevníky, učitelé zase proniknout do tajů internetu ve výuce

Přestože je internetová gramotnost v dnešní době stejně důležitá jako například umět psát, číst a počítat, její úroveň pokulhává. Dnešní učitelé na to nikdo nepřipravil a žáci vnímají internet spíše jako zdroj zábavy a komunikace. Žákům i učitelům ale mohou samotné online nástroje vzdělávání usnadnit a zpříjemnit. Proto český Google přichází v rámci své kampaně “Google pro vzdělávání v Česku” se dvěma zajímavými iniciativami: projektem Web Rangers pro teenagery a po pilotním kole pokračuje i se vzdělávacími granty na kurzy internetové gramotnosti pro učitele.

Projekt Web Rangers vyzývá všechny české teenagery ve věku 13-15 let, aby sami šířili své znalosti a zkušenosti s bezpečným užíváním internetu mezi svými vrstevníky. Autory nejlepších projektů, které vzniknou za pomoci a dohledu dobrovolníků s pedagogickým vzděláním, odměníme titulem “Web Ranger” a jejich práce uveřejníme. Projekt vznikl ve spolupráci s Google Edu Group, komunitou nadšenců pro služby Googlu.

Zrodil se ti v hlavě nápad, jak internet využívat smysluplně a bezpečně? Zajímáš se o nové technologie? Tak si to nenechávej pro sebe a poděl se se svými kamarády! Pokud chceš vědět více nebo se rovnou stát součástí projektu, neváhej a přihlas se zde.

Kurzy pro učitele, které pořádáme společně s Institutem pro další vzdělávání a organizací E-Bezpečí, cílí zejména na studenty (budoucí učitele) a lektory pedagogických fakult, kteří by rádi své znalosti předali dál svým kolegům. V rámci jednotlivých kurzů se účastníci zdarma naučí, jak používat internetové nástroje a služby v samotné výuce. Smyslem je také nashromáždit konkrétní výukové materiály, sdílet je a inspirovat tak řadu dalších pedagogů.

Zaujala vás tato iniciativa? Do kurzů se můžete přihlásit na stránkách idv.cz nebo prostřednictvím formuláře. Do konce tohoto roku proběhne celkem 6 seminářů, a to v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Děčíně a Hradci Králové.

Více o iniciativách Googlu v této oblasti najdete na stránce provzdelavani.cz.

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Do 1. ročníku YouTube Music Awards můžete zasáhnout i vy

Máte své YouTube favority a rádi byste jim to dali najevo? Od dnešního dne můžete rozhodnout o tom, kdo se stane vítězem historicky prvního ročníku udělování globálních cen YouTube Music Awards.

Fanoušci ze všech koutů světa mohou hlasovat pro své favority hned v šesti kategoriích a vybírat z umělců, o jejichž videa byl za posledních 12 měsíců největší zájem.

Teď je to na vás. Stačí, když navštívíte stránku youtube.com/musicawards a zahlasujete pro svého favorita nasdílením videa na Google+, Twitter nebo Facebook.

Samotné udílení cen vyvrcholí v neděli 3. listopadu hudební událostí v New Yorku, které budou předcházet akce v Soulu, Moskvě, Londýně a Riu. Vystoupí zde takové hvězdy jako Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Avicii, M.I.A., Earl Sweatshirt a senzace YouTube Walk Off the Earth. Živý přenos budete moci sledovat na youtube.com/YouTube.

Hlasovat můžete pro nominované v těchto kategoriích:

Kategorie Video roku (Video of the Year)

  • Barack Obama vs Mitt Romney. Epic Rap Battles Of History

  • Demi Lovato – Heart Attack
  • Girls‘ Generation – I Got A Boy
  • Justin Bieber (feat. Nicki Minaj) – Beauty And A Beat
  • Lady Gaga – Applause
  • Macklemore & Ryan Lewis (feat. Mary Lambert) – Same Love
  • Miley Cyrus – We Can’t Stop
  • One Direction – Best Song Ever
  • PSY – Gentleman
  • Selena Gomez – Come & Get It

Kategorie Umělec roku (Artist of the Year)

  • Eminem
  • ERB
  • Justin Bieber
  • Katy Perry
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Nicki Minaj
  • One Direction
  • PSY
  • Rihanna
  • Taylor Swift

Kategorie Odezva roku (Response of the Year)

  • Boyce Avenue (feat. Fifth Harmony) – Mirrors
  • Jayesslee – Gangnam Style
  • Lindsey Stirling and Pentatonix – Radioactive
  • ThePianoGuys – Titanium / Pavane
  • Walk Off the Earth (feat. KRNFX) – I Knew You Were Trouble

Kategorie Fenomén YouTube (YouTube Phenomenon)

  • Diamonds
  • Gangnam Style

  • Harlem Shake
  • I Knew You Were Trouble
  • Thrift Shop

Kategorie Skokan YouTube (YouTube Breakthrough)

  • Kendrick Lamar
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Naughty Boy
  • Passenger
  • Rudimental

Kategorie Inovace (Innovation)

  • Anamanaguchi – ENDLESS FANTASY
  • Atoms For Peace – Ingenue
  • Bat For Lashes – Lilies
  • DeStorm – See Me Standing
  • Toro Y Moi „Say That“

Těšíme se na vaše hlasy!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nové funkce Měření konverzí napříč účty a Cesty vyhledávání pro lepší přehled o celém procesu, kterým zákazník prochází

Cesta k nákupu není pro dnešní zákazníky na internetu vždy jednoduchá. Uživatel se dostane do kontaktu s mnoha různými reklamami. Například může hledat váš produkt ráno doma a později v práci pak vyhledávat již konkrétnější věc.

Pro inzerenty tak může být měření počtu konverzí složité. Chcete-li určit, která klíčová slova a reklamy generují nejvíce konverzí, je důležité mít přehled o celém procesu nákupu, kterým zákazník prochází.
V příštích měsících budeme spouštět mnoho nových funkcí, díky nimž získáte jasnější představu o konverzích, o cestě zákazníků k nákupu a o návratnosti investic do reklamy (ROAS). Jako první nabídneme měření konverzí napříč účty spolu s funkcí Cesty vyhledávání.
Měření konverzí napříč účty
Pokud pro svou firmu spravujete více účtů AdWords, víte, kolik práce dá implementace značek – pro každý účet AdWords jedna – a přidávání přehledů konverzí z jiných nástrojů do AdWords. S měřením konverzí napříč účty nyní můžete počítat konverze ve všech účtech s pomocí jediné značky a jednoduchého nastavení.
Měření konverzí napříč účty vám pomůže:
  • Rychle a jednoduše vložit značku na web. Stačí vytvořit jediný fragment kódu, který použijete ve všech účtech. Vložení značky na web tak bude rychlejší a snazší a může se zvýšit i rychlost načítání stránky.
  • Získat přesnější přehledy konverzí. Jedna značka je zárukou, že se konverze napříč účty započítá pouze jednou. Se značkou, která je pro všechny účty společná, uvidíte asistované konverze pro všechna kliknutí AdWords, která ke konverzi vedou, tedy nejen pro kliknutí v rámci jednoho účtu. Můžete tak o své inzerci získat komplexní přehled a lépe pochopit, jak se generují konverze díky společnému fungování klíčových slov napříč účty.
  • Jednoduše sledovat činnost v nových účtech. Když přidáte nový účet AdWords do účtu Klientské centrum (MCC), můžete aktivovat sledování konverzí zaškrtnutím políčka. Navíc již při zakládání nového účtu není nutné znovu definovat všechny konverze.
Chcete-li se dozvědět, jak zavést měření konverzí napříč účty, přečtěte si tento článek v našem centru nápovědy. Nabízíme i možnost snazšího nastavování – zvlášť pokud používáte značky ještě i pro jiné věci, jako např. remarketing. Se správou všech značek na webu vám může pomoct Správce značek Google.
Cesty vyhledávání napříč účty
Spolu s měřením konverzí napříč účty můžete v účtu MCC používat i přehledy Cesty vyhledávání napříč účty. Získáte díky nim informace o tom, jak vypadají cesty zákazníků přes všechna klíčová slova ke konverzím, a to ve všech vašich účtech.
V přehledech naleznete:
  • Přehled: Než učiníte nějaké rozhodnutí, zjistěte si, jak uživatelé pracují se všemi vašimi reklamami ve všech účtech.
  • Přehled Nejčastější konverzní trasy: Informujte se, jaké kombinace klíčových slov vám v účtech generují nejvíce konverzí.
  • Přehled Asistované konverze: Některá klíčová slova, jež zákazníci používají v počáteční fázi procesu nákupu, možná ve vašich účtech nezískávají dostatečně vysoké ohodnocení při měření míry přispění. Zjistěte si, která to jsou.
Další informace o interakci zákazníků s reklamami napříč všemi účty naleznete v centru nápovědy v článku Cesty vyhledávání.
Jsme velmi rádi, že vám nové funkce můžeme nabídnout, a doufáme, že vám usnadní sledování konverzí a optimalizaci kampaní. Čím více budete rozumět procesu, jímž zákazníci procházejí, tím lépe jim můžete posloužit, a to obchodu prospívá.
Brzy budou následovat i další funkce v oblasti konverzí!
Autor příspěvku: Vishal Goenka, produktový manažer, konverze ve službě AdWords
Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Hledá se český Khan. Ukažte se!

Myslíte si, že umíte druhé zaujmout a naučit je něco nového? Teď máte příležitost následovat známého a oblíbeného učitele Salmana Khana, který založil svoji celosvětově proslulou Khan Academy na YouTube a pomocí alternativního online vzdělávání učí děti po celém světě. Nezisková organizace Khanova škola chce v Česku rozšířit také objem českého vzdělávacího online obsahu, a proto vás všechny, kteří máte ambice učit ostatní, vyzývá: Umíš učit? Ukaž se!

Všichni, kteří máte zájem, můžete od 8. října do 8. prosince na stránku http://umis-ucit.cz nahrávat svá originální výuková videa a předávat poutavou formou své vědomosti ostatním. Podmínkou účasti v projektu je přihlášení alespoň dvou vašich videí v délce dvou až deseti minut.

Otakar Jícha, předseda Khanovy školy k tomu dodává: „V Česku jakoby se zabydlelo přesvědčení, že od vzdělávání jsou tu jen školy. To ale nikdy nebyla tak docela pravda a dnes, v době vyspělých technologií, je to pravda ještě méně. Naším cílem je tedy najít české Khany. Anebo spíš Komenské, protože v internetové době už přízvisko “učitel národů” nemusí být jen uctivou nadsázkou.”

V rámci první fáze projektu navíc proběhne také řada workshopů, kde vám s tvorbou videí pomohou zkušení lektoři a bude možné si vypůjčit i potřebná zařízení (tablety nebo mikrofony). Navíc i vy uživatelé můžete online kurzy sledovat přes Google+ Hangout a ve druhé fázi projektu také hlasovat o ty nejlepší. Na každého výherce pak čekají ceny v minimální hodnotě 10 000 Kč.

Google tuto výzvu podporuje v rámci celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku, který je zaměřen právě na využití nových technologií v procesu vzdělávání. Vysílané Google+ Hangouty nebo online portál YouTube, který Khanova škola pro své online lekce využívá, jsou technologie, které umožňují demokratizaci vzdělávání a umožňují učit se každému, kdo má zájem, a to bez ohledu na to, kde právě je.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Startujeme veřejné online hlasování pro cenu Eduína 2013

O vítězích ceny Eduína 2013 budete moct rozhodovat po odborné porotě také vy. Na stránce eduina.cz/hlasuj dnes odstartovalo online hlasování, v rámci něhož může veřejnost hlasovat pro některý z devíti finálových projektů, které přinesly v posledních letech zásadní inovace do vzdělávání. V rámci ceny Eduína, vyhlášené EDUin ve spolupráci s českým Googlem, bude udělena i Cena odborné poroty. Český Google udělí samostatně Cenu za využití technologií ve vzdělávání.

Z téměř 70 nominovaných projektů vybrala sedmičlenná odborná porota devět finalistů. Jsou mezi nimi jak projekty, které jsou založené především na využití technologií, tak ty, jenž se soustřeďují na propojování škol, žáků, rodičů a komunity. Další z nich se snaží o metodickou podporu škol, jiné se orientují na vzdělávání probíhající mimo školu.


„Už sám fakt, že se devět projektů probojovalo do finále v opravdu velké konkurenci skoro sedmi desítek konkurentů, znamená, že jde o mimořádné počiny. Přinejmenším dalších deset jim totiž velmi těsně dýchalo na záda. Je to jednoznačný signál, že vynikajících inovativních aktivit je v České republice mnoho a přinejmenším v této oblasti rozhodně neplatí, že se kvalita vzdělávání a jeho podpory snižuje. Odborná komise se shodla, že jde o velmi pozitivní zprávu o vývoji v posledních letech,“ říká Michal Kaderka, rodič a předseda odborné poroty.


Rozhodněte i vy o tom, kdo získá Cenu veřejnosti. Hlasovat můžete na webu eduina.cz/hlasuj od 14. do 24. října pro tyto finalisty (více informací přímo na webu). Každý může udělit tři hlasy třem projektům.


S vítězi vás seznámíme 30. října na stránce projektu www.eduina.cz. Tato iniciativa je součástí našeho celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku .

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (7. týden): Mapy a Adresář míst Google

Adresář míst Google je bezplatná služba, díky které můžete přilákat uživatele, kteří vyhledávají informace v Mapách Google. Registrací Vašeho firemního zápisu v Adresáři míst Google tak můžete velice jednoduše a efektivně propagovat svou společnost a nabízené služby.

V příštím webináři se budeme věnovat tomu, jak využít potenciálu Map Google, sociální platformy Google+ Místa a rozšíření reklam Google AdWords o lokalitu. Ukážeme si, jak můžete vytvořit zápis pro vaši firmu s vaší adresou, která sa pak bude moci zobrazovat nejen v Mapách Google, ale i na stránce s vyhledáváním Google.

Zároveň si ukážeme, jak můžete využít vašeho zápisu na zobrazování vaší adresy s mapou přímo pod vaší reklamou Google AdWords, čímž jednoduše informujete svoje potenciální klienty o vaší adrese. Ti se pak mohou rozhodnout, jestli je pro ně vaše lokalita výhodná, a nemusíte tak vynakládat prostředky zbytečně na uživatele, pro které se nacházíte příliš daleko.

Webinář na téma Mapy a Adresář míst Google se uskuteční 17. října 2013 v 10:00 a dozvíte se:

  • Jak využít sociální platformy sociální platformy Google+ Místa
  • Jak nastavit zobrazovaní adresy pod reklamou Google AdWords
  • Jak vytvořit zápis pro vaši firmu v Mapách Google

Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době jeho konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webináře zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (6. týden): Google Analytics

Google Analytics je bezplatná služba, která Vám umožní podrobnější analýzu chování uživatelů na vašich stránkách. Získané informace z přehledů Google Analytics Vám pomohou učinit správná rozhodnutí o vaší online strategii.

V příštím webináři se budeme věnovat předpřipraveným přehledům a vytváření vlastních přehledů v Google Analytics. Poté se zaměříme na měření elektronického obchodu, pomocí kterého zjistíte podrobnější informace o nejlépe prodávaných produktech, Vašich tržbách a o chování uživatelů před dokončením objednávky. Nakonec si ukážeme jak měřit jednotlivé interakce uživatele s obsahem Vašeho webu.

Webinář na téma Google Analytics se uskuteční 10. října 2013 v 10:00 a dozvíte se:

  • O službě Google Analytics
  • Základní a vlastní přehledy
  • Měření elektronického obchodu
  • Nastavení měření událostí

Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době jeho konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webináře zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.


Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!
Těšíme se na vaši účast!
Marek Bubeník a Jakub Straka
Tým Google AdWords


Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Po stopách vědy: Top 3 vědci a objevitelé vybráni

Hned deset českých vědců, vynálezců a matematiků reprezentujících tři poslední století historie lidského bádání se utkalo o vaší přízeň. Na www.postopachvedy.cz jste do včerejšího večera měli možnost hlasovat a rozhodnout, kdo podle vás nejvíce přispívá nebo přispěl k rozvoji společnosti.

Do hlasování se vás zapojilo 330 a svými dohromady téměr 1000 hlasy jste vybrali trojici českých osobností, jejichž příběhy nyní zfilmujeme.

  1. místo patří Oldřichu Jirsákovi, vědci, který sestrojil první stroj na průmyslovou výrobu nanovláken.
  2. příčku obsadil Kurt Gödel, jeden z největších logiků všech dob, který se setkal i s Einsteinem.
  3. stupínek patří Blance Říhové, která své bádání zaměřila na imunologii a výzkum léčiv pro léčení nádorových onemocnění.


Podle výsledků hlasování českou veřejnost nejvíce zaujaly nejenom vynálezci netradiční technologie, ale i osobnosti ze světa matematiky a přírodních věd. V těsném závěsu se pak umístila Marcela Fejtová, vynálezkyně kyber oka a Tomáš Tyc, fyzik a spoluautor návrhu neviditelného pláště.

V nejbližší době bude probíhat příprava videí vybraných osobností, vrámci kterých bychom veřejnosti chtěli přiblížit jejich osobní příběhy a vědeckou činnost. Video materiál představíme veřejnosti koncem listopadu, pak bude volně dostupný online a budou ho moci využívat rodiče a učitelé pro další vzdělávání.

Projekt s názvem Po stopách vědy jsme odstartovali ve spolupráci se Scio s cílem podpořit zvídavost dětí a zvýšit zájem mladé generace o vědu a technologie. Projekt představuje české osobnosti, které svými objevy a vynálezy významně přispívají nebo přispěly k rozvoji společnosti. Kromě méně známých, ale za to významných osobností, pro které mohla veřejnost hlasovat, lze nahlédnout i do Síně slávy známých Čechů a Češek, kteří se zapsali do historie světové vědy a techniky.

Iniciativa je součástí celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku (podpora STEM).

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Eduína 2013

Více než 70 inovací ve vzdělávání zhodnotí 7 porotců

První ročník soutěže o cenu Eduína 2013, kterou organizuje EDUin ve spolupráci s českým Googlem, odstartoval letos v květnu. Udělením ceny Eduína 2013 chceme společně s organizací EDUin ocenit inovativní projekty ve vzdělávání dětí, učitelů i rodičů.

Celkově bylo nominováno 70 inovativních počinů. V prvním kole zasedne 7 členná odborná porota, která vybere 9 nejlepších iniciativ a v další fázi bude rozhodovat veřejnost, tj. vy uživatelé (startujeme 14. října). Kromě Ceny odborné poroty a Ceny veřejnosti vyhlásíme i Cenu Googlu za využití technologií ve vzdělávání.

O udělení ceny Eduína 2013 budou rozhodovat:

  • Jana Hrubá přes 30 let učila žáky 2. stupně ZŠ, soukromě vydávala časopis Učitelské listy, stojí za dvěma desítkami knih z oblasti inovací ve vzdělávání, dodnes pracuje v učitelských asociacích a provozuje web Učitelské listy.
  • Bořivoj Brdička působí jako odborný asistent na Katedře informačních technologií a technické výchovy PedF UK v Praze, je znám hlavně jako autor, editor a správce webu Učitelský spomocník.
  • Pavlína Hublová 20 let učila na ZŠ, nyní pracuje jako vedoucí Metodického portálu v Národním ústavu pro vzdělávání, je členkou skupiny GEG ČR (Google Edu Groups) a organizátorkou podskupiny GEG Učte s námi.
  • Václav Trojan byl v roce 1992 jedním ze zakladatelů Gymnázia INTEGRA Brno, které poté 18 let řídil, dnes je vedoucím katedry Centrum školského managementu PedF UK v Praze.
  • Martin Rychlík, etnolog a novinář, pracoval jako redaktor v ČTK, posléze jako editor a reportér týdeníku Euro, od roku 2010 je redaktorem portálu Česká pozice a na Filozofické fakultě UK vyučuje antropologii umění a Polynésie.
  • Michal Kaderka učil na gymnáziu a spolupracoval se vzdělávací sítí škol a nadací The world ORT, školství se nepřestal věnovat ani po odchodu do soukromého sektoru v roce 2008, v porotě zastupuje rodiče.
  • Tomáš Feřtek byl v letech 1992 – 2007 reportérem týdeníku Reflex, dnes pracuje jako dramaturg a scenárista České televize, je spoluzakladatelem a tiskovým mluvčím společnosti EDUin, vydal několik publikací věnujících se vzájemnému vztahu škol a veřejnosti.

S vítězi vás seznámíme koncem října na stránce projektu www.eduina.cz. Tato iniciativa je součástí našeho celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku.

Janka Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Hudba Google Play startuje v ČR v plné parádě!

Hudba je zábava, ale někdy to může vypadat přesně naopak: přenášení souborů mezi počítači, synchronizace mezi telefonem a tabletem a spousta dalších drátů. Ode dneška to vše můžete hodit za hlavu a začít si hudbu opět užívat :). Dnes v České republice spouštíme dlouho očekávanou službu Hudba Google Play, a to hned v plnohodnotné verzi!

Během několika vteřin se dostanete k milionům skladeb, které můžete jednoduše nakupovat v obchodu Google Play prostřednictvím pár kliků. Kromě světových hitů a alb najdete v nabídce téměř kompletní českou produkci nejrůznějších žánrů včetně kapely Lucie, Tomáše Kluse nebo i zpěvačky Lucie Bílé. V rámci Hudby Google Play se dostanete také k deskám a skladbám téměř 50 hudebních vydavatelství včetně mnoha lokálních jako jsou EMI, Championship Music, Sony Music, Supraphon a Universal Music.

Navíc dnešním dnem startuje i služba Hudba Google Play Naplno, díky které získáte neomezený přístup k milionům skladeb a hudebních alb. A nejenom to, v rámci služby Naplno si budete moci vytvářet interaktivní playlisty (tzv. rádia) podle vybrané skladby nebo interpreta. Jednotlivé songy pak můžete libovolně doplňovat, odstraňovat a znovu je přidávat do seznamu nebo pomocí funkce “Okamžitý poslech” si užívat hudbu, kterou vám služba nabídne na základě vašich oblíbených skladeb.

Chtěli byste si službu Naplno nejdřív otestovat?
První měsíc si ji můžete vyzkoušet zcela zdarma. Za měsíční předplatné pak dáte 149 Kč, přičemž do 15. listopadu může kdokoliv využít zvýhodněné nabídky a získat ho za 129 Kč.

Službu Hudba Google Play můžete do třetice využívat i jako úložiště a nakombinovat vytvořenou knihovnu s vlastní hudbou. V rámci služby si lze nahrát svoji soukromou hudební sbírku v rozsahu až 20 tisíc oblíbených skladeb, uložit si ji zdarma v cloudu a následně ji streamovat ze svých zařízení.

To vše teď můžete využívat na vašich chytrých telefonech a tabletech s operačním systémem Android v online obchodě Google Play a přes webové rozhraní play.google.com. Vybraná alba a playlisty písní jsou dostupné i offline, můžete si je stáhnout ve formátu MP3 do počítače nebo do své iTunes knihovny.

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Originál Innokin iTaste

Značková kamenná a on-line prodejna elektronická cigareta ecigareta.eu

FastShare.cz - stahování

Miliony souborů ke stažení zdarma.