Google Blog ČR

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

Online škola reklamy (10. týden): Reklama pro mobilní zařízení

Přicházíme s desátým dílem naší Podzimní školy reklamy na Googlu a připravili jsme pro vás školení o mobilních kampaních. Zdá se vám reklama na mobilech zbytečná? Myslíte si, že nepotřebujete vaši firmu zobrazovat uživatelům na mobilu? V takovém případě je webinář právě pro vás! Zboříme společně pět mýtů mobilního marketingu.

Webinář se uskuteční 7. listopadu 2013 v 10:00 a budeme se bavit o:
  • Současném stavu používání mobilních telefonů v České a Slovenské republice.
  • O mýtu ohledně chování zákazníků na mobilu.

Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangout on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 7. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webinář zmeškat?

Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Význam reklam s produktovými informacemi dále roste

V červnu na Performance & Branding Summitu 2013 jsme představili případovou studii, která demonstrovala efektivitu nového formátu ve vyhledávání – reklamy s produktovými informacemi. Radek Sakáč z agentury PPClick prezentoval efektivitu tohoto formátu na příkladu kampaní klienta inSPORTline.

V případové studii zaznělo, že cena za konverzi byla nižší o 47 % proti běžným kampaním ve vyhledávání. Ale zatímco tento formát na jaře představoval 10 % všech konverzí z vyhledávání kampaní inSPORTline, tak v současné době je to u stejného klienta již 14 %. To ukazuje narůstající význam Reklam s produktovými informacemi.

Jak začít s reklamou s produktovými informacemi si můžete přečíst v naší nápovědě.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Cena za inovace ve vzdělávání “Eduína 2013” zná vítěze! Technologie využívalo až 80% nominovaných projektů

A je to tady! Už známe jména vítězných projektů prvního ročníku soutěže o cenu Eduína 2013, na které jsme v rámci programu Google pro vzdělávání v Česku spolupracovali s neziskovou organizací EDUin. Oceněny byly ty iniciativy, které jsou založené na využití technologií, ale i ty, jež se snaží inovovat zavedené pedagogické postupy a přinášet novinky ve vzdělávání dětí, učitelů i rodičů.

Do konce září se sešlo téměř 70 nominací, z nichž odborná porota vybrala devět finalistů. Ve veřejném hlasování pak nejvíce zaujal a Cenu veřejnosti díky 336 hlasům získal projekt Zahrada hrou. Tento projekt si odnesl také Cenu odborné poroty, protože proměny školních zahrad v inspirativní prostředí podporují rozvíjení dovedností, tvořivosti a fantazie dětí.

Český Google ve spolupráci s experty vybral ze všech nominací ty, které se zabývají technologiemi. Cenu za inovativní využití technologií ve vzdělávání jsme nakonec udělili Khanově škole. Česká verze fenoménu Khan Academy, výukového systému zdarma pro všechny, nabízí stovky lekcí z matematiky, fyziky i humanitních věd. Khanova škola je tak skvělou alternativou k tradiční podobě vzdělávání.

„Našim cílem bylo objevit projekty, které velmi zajímavým a pro ostatní inspirativním způsobem využívají technologie pro to, aby samotnou výuku usnadnily či zpříjemnily. Inovace jsou zároveň podstatou Googlu, proto jsme chtěli ve spolupráci s EDUin ocenit všechny, kteří se snaží novými přístupy a nápady rozvíjet vzdělávání v Česku,” řekla Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dodala: „Dobrou zprávou je i to, že technologie využívalo až 80% nominovaných projektů.”

Cena Googlu za využití technologií ve vzdělávání:

  1. Khanova škola – Khanova škola, o. s.
  2. Paměť národa v mobilu – Post Bellum, o. s.
  3. Techambition – Techambition, s.r.o.

Cena odborné poroty:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Čtenářská gramotnost a projektové vyučování – Abeceda, o. s.
  3. Rodičovské kavárny – ZŠ Kunratice

Cena veřejnosti:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Naučmese.cz – Naučmese, s.r.o.
  3. ÚDiF – Úžasné Divadlo Fyziky

Všem vítězům blahopřejeme!

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (9. týden): Reklama na YouTube

YouTube je skvělý nástroj pro budování povědomí o Vaší značce v online světě zábavnou vizuální formou. Reklamu na YouTube lze jednoduše zaměřit na Vaše cílové publikum, kterému můžete pomocí videa rychle vysvětlit čím jsou Vaše výrobky a služby přínosné.

Proč se vyplatí zúčastnit?

Chtěli jste mít vlastní televizní reklamu, ale zdá se vám příliš nákladná? Bojíte se, že online video reklama je náročná na implementaci?

Zúčastněte se našeho webináře a naučíme Vás, jak si snadno a rychle vytvořit vlastní videokampaň a efektivně ji zacílit na vybrané publikum. Budete překvapeni, jak snadné je oslovit nové zákazníky za velmi příznivou cenu!

Webinář se uskuteční ve čtvrtek 31. října 2013 v 10:00. Budeme se věnovat následujícím bodům:

  • Jaké jsou formáty reklamy na YouTube
  • Založení nové videokampaně
  • Nastavení cílení a ceny pro videokampaň
  • Remarketing u videokampaně

Webinář jsme připravili pro všechny z Vás, kteří chtějí začít s reklamou na YouTube a zatím postrádají zkušenosti.

Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Vysílané Hangouty (Hangouts on Air). Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webináře zmeškat?


Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Marek Bubeník
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Vylepšení vzorce pro hodnocení reklam zajišťující zobrazování relevantnějších rozšíření a formátů reklam

Když lidé pomocí Googlu dělají průzkumy ohledně věcí, které by si chtěli koupit, zajímají je v první řadě ty výsledky, které jsou pro ně nejrelevantnější a nejsnáze použitelné. Použitelnost zvyšují rozšíření reklam, která potenciálním zákazníkům ukazují další informace a nabízejí další možnosti, jak mohou na nabídky reagovat. Mohou například zavolat na firemní číslo, zobrazit si adresu firmy na mapě nebo zvolit některou z ještě relevantnějších vstupních stránek, které nabízíte pomocí odkazů na podstránky. Rozšíření reklam obvykle zvyšují četnost prokliků a celkový výkon kampaně, protože díky nim nabízejí reklamy více funkcí.


Dnes vás chceme seznámit s vylepšeními provedenými v aukci AdWords, která nám umožňují důsledněji zobrazovat relevantnější rozšíření a formáty reklam.

Vylepšení hodnocení reklam

Náš systém pro řazení reklam na stránkách výsledků vyhledávání používá výpočetní algoritmus, kterému říkáme hodnocení reklamy. Dříve bylo hodnocení reklamy počítáno na základě vaší maximální nabídky ceny za proklik (CPC) a vašeho skóre kvality. Po této aktualizaci bude při výpočtu hodnocení reklam zohledňována také třetí komponenta, a to očekávaný dopad rozšíření a formátů reklam. Kromě toho jsme zvýšili důležitost hodnocení reklamy při rozhodování, zda je daná reklama vhodná pro zobrazení včetně rozšíření a v určitém formátu.

Dále uvádíme některé podrobnosti o těchto změnách a jejich důsledky:
  • Rozšíření a formáty reklam teď mohou ovlivnit umístění reklamy na stránce výsledků vyhledávání. To znamená, že pokud mají dvě konkurenční reklamy stejnou nabídku a kvalitu, zobrazí se reklama s pozitivnějším očekávaným účinkem rozšíření na vyšší pozici, než ta druhá.
  • Protože nyní má hodnocení reklamy větší význam při rozhodování, zda se daná reklama zobrazí včetně rozšíření a v určitém formátu, může být nutné zvýšit skóre kvality, nabídku nebo obě tyto hodnoty, aby docházelo k zobrazování rozšíření a formátů.
  • Obecně platí, že budeme z vhodných rozšíření a formátů v každé aukci zobrazovat tu nejvýkonnější a nejúčinnější kombinaci rozšíření a formátů. Není tedy potřeba snažit se uhodnout, která rozšíření nejvíce napomohou zvýšení četnosti prokliků.
  • Ve svém účtu možná uvidíte nižší nebo vyšší průměrné hodnoty CPC. Nižší hodnoty CPC uvidíte, pokud budou vaše rozšíření a formáty vysoce relevantní. V takovém případě lze očekávat velký pozitivní vliv na výkon v porovnání s konkurenty v aukci. V ostatních případech se může stát, že uvidíte vyšší hodnoty CPC kvůli zlepšení pozice reklamy nebo zvýšené konkurenci ostatních reklam.
  • V současné době má tato aktualizace vliv jen na zobrazování reklam ve vyhledávání Google.
Aktualizovali jsme články centra nápovědy týkající se souvisejících témat včetně rozšíření reklam a způsobu hodnocení reklam, takže už tyto důležité změny odrážejí.

Doporučení pro používání rozšíření

Rozšíření zvyšují účinnost reklam a mohou zvýšit výkon kampaně. Měli byste tedy přidávat taková rozšíření, která mají smysl pro typ vašeho byznysu a pro cíle vaší kampaně. Díky těmto vylepšením hodnocení reklam budou naše systémy ještě lépe zajišťovat automatickou obsluhu rozšíření v kontextech, kdy představují největší přínos.

Představte si například někoho, kdo v centru města hledá na mobilu „autoservis“. V takové situaci uživatel nejspíš zareaguje na vaši reklamu v případě, že má možnost kliknout na telefonní číslo a zavolat vám nebo využít odkaz na lokalitu a zjistit, jak se k vám dostane. Bude tedy vhodné zobrazit u vaší reklamy pro mobilní vyhledávání nějakou kombinaci rozšíření o volání a o lokalitu.

Teď si představte, že by někdo hledal „autoservis“ na notebooku někde na předměstí. Řekněme, že by se vaše reklama v této aukci umístila nad organickými výsledky na třetím místě. V takovém případě bude vhodné zobrazit vaše hodnocení coby prodejce a odkazy na podstránky, protože to je pro tuto konkrétní aukci a pozici reklamy nejvýkonnější a nejúčinnější kombinace rozšíření.

Vždycky se snažíme najít způsob, jak zvýšit relevanci reklamy pro daný záměr uživatele a kontext. Po několika měsících testování máme jistotu, že tyto změny v hodnocení reklam pomohou díky důslednějšímu zobrazování nejúčinnější kombinace rozšíření a formátů reklam k dosažení tohoto cíle.

Autor příspěvku: Chris Roat, interní softwarový inženýr

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (8. týden): Rozšíření reklam

Přicházíme s osmým dílem naší Podzimní školy reklamy na Googlu a máme pro vás školení o rozšíření reklam.


Dejte potenciálním zákazníkům další důvod, proč kliknout na vaši reklamu. Nabídněte společně s reklamou bližší informace o firmě, např. adresu a telefonní číslo, více odkazů na stránky na webu nebo speciální nabídku. Naučíme vás, jak nastavit rozšíření reklam a využít potenciál vaší kampaně na maximum.

Webináři se uskuteční 24. října 2013 v 10:00 a budeme se bavit o:
  • Rozšíření o odkazy na podstránky
  • Rozšíření o volání
  • Nové možností rozšířených kampaní
  • Optimalizační tipy
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 24. října 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webinář zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Dva nové vzdělávací projekty: Teenageři mohou inspirovat vrstevníky, učitelé zase proniknout do tajů internetu ve výuce

Přestože je internetová gramotnost v dnešní době stejně důležitá jako například umět psát, číst a počítat, její úroveň pokulhává. Dnešní učitelé na to nikdo nepřipravil a žáci vnímají internet spíše jako zdroj zábavy a komunikace. Žákům i učitelům ale mohou samotné online nástroje vzdělávání usnadnit a zpříjemnit. Proto český Google přichází v rámci své kampaně “Google pro vzdělávání v Česku” se dvěma zajímavými iniciativami: projektem Web Rangers pro teenagery a po pilotním kole pokračuje i se vzdělávacími granty na kurzy internetové gramotnosti pro učitele.

Projekt Web Rangers vyzývá všechny české teenagery ve věku 13-15 let, aby sami šířili své znalosti a zkušenosti s bezpečným užíváním internetu mezi svými vrstevníky. Autory nejlepších projektů, které vzniknou za pomoci a dohledu dobrovolníků s pedagogickým vzděláním, odměníme titulem “Web Ranger” a jejich práce uveřejníme. Projekt vznikl ve spolupráci s Google Edu Group, komunitou nadšenců pro služby Googlu.

Zrodil se ti v hlavě nápad, jak internet využívat smysluplně a bezpečně? Zajímáš se o nové technologie? Tak si to nenechávej pro sebe a poděl se se svými kamarády! Pokud chceš vědět více nebo se rovnou stát součástí projektu, neváhej a přihlas se zde.

Kurzy pro učitele, které pořádáme společně s Institutem pro další vzdělávání a organizací E-Bezpečí, cílí zejména na studenty (budoucí učitele) a lektory pedagogických fakult, kteří by rádi své znalosti předali dál svým kolegům. V rámci jednotlivých kurzů se účastníci zdarma naučí, jak používat internetové nástroje a služby v samotné výuce. Smyslem je také nashromáždit konkrétní výukové materiály, sdílet je a inspirovat tak řadu dalších pedagogů.

Zaujala vás tato iniciativa? Do kurzů se můžete přihlásit na stránkách idv.cz nebo prostřednictvím formuláře. Do konce tohoto roku proběhne celkem 6 seminářů, a to v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Děčíně a Hradci Králové.

Více o iniciativách Googlu v této oblasti najdete na stránce provzdelavani.cz.

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Do 1. ročníku YouTube Music Awards můžete zasáhnout i vy

Máte své YouTube favority a rádi byste jim to dali najevo? Od dnešního dne můžete rozhodnout o tom, kdo se stane vítězem historicky prvního ročníku udělování globálních cen YouTube Music Awards.

Fanoušci ze všech koutů světa mohou hlasovat pro své favority hned v šesti kategoriích a vybírat z umělců, o jejichž videa byl za posledních 12 měsíců největší zájem.

Teď je to na vás. Stačí, když navštívíte stránku youtube.com/musicawards a zahlasujete pro svého favorita nasdílením videa na Google+, Twitter nebo Facebook.

Samotné udílení cen vyvrcholí v neděli 3. listopadu hudební událostí v New Yorku, které budou předcházet akce v Soulu, Moskvě, Londýně a Riu. Vystoupí zde takové hvězdy jako Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Avicii, M.I.A., Earl Sweatshirt a senzace YouTube Walk Off the Earth. Živý přenos budete moci sledovat na youtube.com/YouTube.

Hlasovat můžete pro nominované v těchto kategoriích:

Kategorie Video roku (Video of the Year)

  • Barack Obama vs Mitt Romney. Epic Rap Battles Of History

  • Demi Lovato – Heart Attack
  • Girls‘ Generation – I Got A Boy
  • Justin Bieber (feat. Nicki Minaj) – Beauty And A Beat
  • Lady Gaga – Applause
  • Macklemore & Ryan Lewis (feat. Mary Lambert) – Same Love
  • Miley Cyrus – We Can’t Stop
  • One Direction – Best Song Ever
  • PSY – Gentleman
  • Selena Gomez – Come & Get It

Kategorie Umělec roku (Artist of the Year)

  • Eminem
  • ERB
  • Justin Bieber
  • Katy Perry
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Nicki Minaj
  • One Direction
  • PSY
  • Rihanna
  • Taylor Swift

Kategorie Odezva roku (Response of the Year)

  • Boyce Avenue (feat. Fifth Harmony) – Mirrors
  • Jayesslee – Gangnam Style
  • Lindsey Stirling and Pentatonix – Radioactive
  • ThePianoGuys – Titanium / Pavane
  • Walk Off the Earth (feat. KRNFX) – I Knew You Were Trouble

Kategorie Fenomén YouTube (YouTube Phenomenon)

  • Diamonds
  • Gangnam Style

  • Harlem Shake
  • I Knew You Were Trouble
  • Thrift Shop

Kategorie Skokan YouTube (YouTube Breakthrough)

  • Kendrick Lamar
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Naughty Boy
  • Passenger
  • Rudimental

Kategorie Inovace (Innovation)

  • Anamanaguchi – ENDLESS FANTASY
  • Atoms For Peace – Ingenue
  • Bat For Lashes – Lilies
  • DeStorm – See Me Standing
  • Toro Y Moi „Say That“

Těšíme se na vaše hlasy!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nové funkce Měření konverzí napříč účty a Cesty vyhledávání pro lepší přehled o celém procesu, kterým zákazník prochází

Cesta k nákupu není pro dnešní zákazníky na internetu vždy jednoduchá. Uživatel se dostane do kontaktu s mnoha různými reklamami. Například může hledat váš produkt ráno doma a později v práci pak vyhledávat již konkrétnější věc.

Pro inzerenty tak může být měření počtu konverzí složité. Chcete-li určit, která klíčová slova a reklamy generují nejvíce konverzí, je důležité mít přehled o celém procesu nákupu, kterým zákazník prochází.
V příštích měsících budeme spouštět mnoho nových funkcí, díky nimž získáte jasnější představu o konverzích, o cestě zákazníků k nákupu a o návratnosti investic do reklamy (ROAS). Jako první nabídneme měření konverzí napříč účty spolu s funkcí Cesty vyhledávání.
Měření konverzí napříč účty
Pokud pro svou firmu spravujete více účtů AdWords, víte, kolik práce dá implementace značek – pro každý účet AdWords jedna – a přidávání přehledů konverzí z jiných nástrojů do AdWords. S měřením konverzí napříč účty nyní můžete počítat konverze ve všech účtech s pomocí jediné značky a jednoduchého nastavení.
Měření konverzí napříč účty vám pomůže:
  • Rychle a jednoduše vložit značku na web. Stačí vytvořit jediný fragment kódu, který použijete ve všech účtech. Vložení značky na web tak bude rychlejší a snazší a může se zvýšit i rychlost načítání stránky.
  • Získat přesnější přehledy konverzí. Jedna značka je zárukou, že se konverze napříč účty započítá pouze jednou. Se značkou, která je pro všechny účty společná, uvidíte asistované konverze pro všechna kliknutí AdWords, která ke konverzi vedou, tedy nejen pro kliknutí v rámci jednoho účtu. Můžete tak o své inzerci získat komplexní přehled a lépe pochopit, jak se generují konverze díky společnému fungování klíčových slov napříč účty.
  • Jednoduše sledovat činnost v nových účtech. Když přidáte nový účet AdWords do účtu Klientské centrum (MCC), můžete aktivovat sledování konverzí zaškrtnutím políčka. Navíc již při zakládání nového účtu není nutné znovu definovat všechny konverze.
Chcete-li se dozvědět, jak zavést měření konverzí napříč účty, přečtěte si tento článek v našem centru nápovědy. Nabízíme i možnost snazšího nastavování – zvlášť pokud používáte značky ještě i pro jiné věci, jako např. remarketing. Se správou všech značek na webu vám může pomoct Správce značek Google.
Cesty vyhledávání napříč účty
Spolu s měřením konverzí napříč účty můžete v účtu MCC používat i přehledy Cesty vyhledávání napříč účty. Získáte díky nim informace o tom, jak vypadají cesty zákazníků přes všechna klíčová slova ke konverzím, a to ve všech vašich účtech.
V přehledech naleznete:
  • Přehled: Než učiníte nějaké rozhodnutí, zjistěte si, jak uživatelé pracují se všemi vašimi reklamami ve všech účtech.
  • Přehled Nejčastější konverzní trasy: Informujte se, jaké kombinace klíčových slov vám v účtech generují nejvíce konverzí.
  • Přehled Asistované konverze: Některá klíčová slova, jež zákazníci používají v počáteční fázi procesu nákupu, možná ve vašich účtech nezískávají dostatečně vysoké ohodnocení při měření míry přispění. Zjistěte si, která to jsou.
Další informace o interakci zákazníků s reklamami napříč všemi účty naleznete v centru nápovědy v článku Cesty vyhledávání.
Jsme velmi rádi, že vám nové funkce můžeme nabídnout, a doufáme, že vám usnadní sledování konverzí a optimalizaci kampaní. Čím více budete rozumět procesu, jímž zákazníci procházejí, tím lépe jim můžete posloužit, a to obchodu prospívá.
Brzy budou následovat i další funkce v oblasti konverzí!
Autor příspěvku: Vishal Goenka, produktový manažer, konverze ve službě AdWords
Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Hledá se český Khan. Ukažte se!

Myslíte si, že umíte druhé zaujmout a naučit je něco nového? Teď máte příležitost následovat známého a oblíbeného učitele Salmana Khana, který založil svoji celosvětově proslulou Khan Academy na YouTube a pomocí alternativního online vzdělávání učí děti po celém světě. Nezisková organizace Khanova škola chce v Česku rozšířit také objem českého vzdělávacího online obsahu, a proto vás všechny, kteří máte ambice učit ostatní, vyzývá: Umíš učit? Ukaž se!

Všichni, kteří máte zájem, můžete od 8. října do 8. prosince na stránku http://umis-ucit.cz nahrávat svá originální výuková videa a předávat poutavou formou své vědomosti ostatním. Podmínkou účasti v projektu je přihlášení alespoň dvou vašich videí v délce dvou až deseti minut.

Otakar Jícha, předseda Khanovy školy k tomu dodává: „V Česku jakoby se zabydlelo přesvědčení, že od vzdělávání jsou tu jen školy. To ale nikdy nebyla tak docela pravda a dnes, v době vyspělých technologií, je to pravda ještě méně. Naším cílem je tedy najít české Khany. Anebo spíš Komenské, protože v internetové době už přízvisko “učitel národů” nemusí být jen uctivou nadsázkou.”

V rámci první fáze projektu navíc proběhne také řada workshopů, kde vám s tvorbou videí pomohou zkušení lektoři a bude možné si vypůjčit i potřebná zařízení (tablety nebo mikrofony). Navíc i vy uživatelé můžete online kurzy sledovat přes Google+ Hangout a ve druhé fázi projektu také hlasovat o ty nejlepší. Na každého výherce pak čekají ceny v minimální hodnotě 10 000 Kč.

Google tuto výzvu podporuje v rámci celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku, který je zaměřen právě na využití nových technologií v procesu vzdělávání. Vysílané Google+ Hangouty nebo online portál YouTube, který Khanova škola pro své online lekce využívá, jsou technologie, které umožňují demokratizaci vzdělávání a umožňují učit se každému, kdo má zájem, a to bez ohledu na to, kde právě je.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Originál Innokin iTaste

Značková kamenná a on-line prodejna elektronická cigareta ecigareta.eu