Google Blog ČR

Strana 5 z 39« První...34567...102030...Poslední »

Google celosvětově spouští nový program pro agentury Google Partners

Google se dlouhodobě snaží, aby vám web přinášel užitek. Proto jsme rádi, že vám můžeme představit nový program Google Partners, který byl nyní spuštěn celosvětově. Jedná se o platformu pro komunitu lidí, kteří se věnují digitálnímu marketingu. Jeho cílem je přispět k růstu a společnému rozvoji firem i agentur.

Google Partners nahrazuje programy Agency Edge, Engage pro agentury a Certifikační program Google. Spojuje to nejlepší z těchto programů a doplňuje je sadou nových užitečných zdrojů. Rozhraní programu je celkově přehlednější, jednodušší a efektivnější. Pomocí tohoto programu můžete navíc navázat užší vztahy i svými klienty.

S programem Google Partners můžete:

  • Získat nové potenciální zákazníky: Spojte se s potenciálními klienty pomocí Vyhledávání certifikovaných partnerů Google.
  • Získat certifikaci: Složte bezplatné certifikační testy prostřednictvím vylepšené, intuitivnější platformy.
  • Vzdělávat se a zvyšovat svou úroveň: Získejte tipy a doporučení šitá na míru potřebám vaší agentury.
  • Využívat propagační nabídky: Můžete uplatňovat propagační nabídky, které vám pomohou získat nové klienty pro AdWords.
  • Dát najevo svou důvěryhodnost: Odlište se na trhu získáním certifikátu Google Partner.

Google Partners není jen nový, ale také vylepšený program pro agentury.

Ocení vaše úsilí a pomůže růstu vaší firmy. Když ukážete, že jste si osvojili osvědčené postupy, můžete získat certifikát Google Partner – důkaz, že vám důvěřujeme a vaši klienti mohou také. Po celou dobu vám budeme pomáhat užitečnými radami, aby vaše společnost certifikát získala a dařilo se vám i vašim klientům. Takto chápeme skutečné partnerství.

Pokud se chcete zapojit do programu Google Partners, navštivte web www.google.cz/partners

‒ Autor: tým Google Partners

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (11. týden): Optimalizace ceny za proklik

Vyčerpává se vám rozpočet kampaně, aniž by tomu odpovídal nárůst objednávek? V předposledním díle naší Podzimní školy reklamy na Googlu navážeme na webinář o sledování konverzí a ukážeme si, jak maximalizovat návratnost investic z vaší AdWords kampaně.

Naučíme vás, jak optimalizovat ceny za proklik tak, aby jste získali ještě více relevantních návštěv v rámci vašeho rozpočtu.
Webináři se uskuteční 14. listopadu 2013 v 10:00 a dozvíte se:
  • Možnosti nabízení cen za proklik v rozšířených kampaních
  • Využítí automatických pravidel pro nabídky
  • Jak efektivně nastavit ceny za proklik
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 14. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.
Nechcete webinář zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.
Na tomto místě bude v době konání webináře Hangout on Air.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Máte zájem o pokročilá školení? Přihlaste se do Google Partners – nového programu pro agentury a online marketingové profesionály, kteří nabízejí reklamní řešení Google svým klientům.
Těšíme se na vaši účast!
Zuzana Reissová
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Důležité změny smluvních podmínek AdWords

Následující změny se vztahují na zákazníky v Evropě, na Blízkém východě a v Africe

Pokud používáte AdWords, vyjádřili jste tak souhlas se smluvními podmínkami. Smluvní podmínky zajišťují, že si budeme navzájem rozumět v oblastech, jako jsou zásady, rušení účtů, platby, rozhodnutí o námitkách a zodpovědnost.
Vzhledem k pokrokům, které naše reklamní platforma dělá, a celosvětovému růstu je třeba smluvní podmínky změnit, aby držely krok s dobou. Dnes tedy chceme představit novou sadu smluvních podmínek, která se týká mnoha zákazníků AdWords v Evropě, na Blízkém východě a v Africe.
Co je nového
Jednou z hlavních změn v aktualizovaných smluvních podmínkách je jejich rozšíření o nové reklamní produkty a služby. Příklad: V některých situacích nyní nabízíme zobrazování reklam třetích stran, a proto ve smluvních podmínkách naleznete ustanovení týkající se řešení sporů při zobrazování reklam. Mezi další změny patří aktualizované odkazy na naše zásady a celosvětově jednotnější podmínky inzerce.
Důležité kroky
Na přečtení a přijetí nových smluvních podmínek AdWords budete mít 45 dní. Pokud do 45 dní podmínky nepřijmete, zobrazování reklam může být pozastaveno, dokud tak neučiníte.
Nové smluvní podmínky AdWords si lze přečíst a přijmout tak, že se přihlásíte k účtu na adrese https://adwords.google.cz. Budete automaticky přesměrováni na stránku s aktualizovanými smluvními podmínkami. Pak můžete kliknutím podmínky přijmout.
Nevidíte nové smluvní podmínky, když se přihlásíte ke svému účtu?
Není třeba mít obavy. Pokud nové smluvní podmínky po přihlášení k účtu neuvidíte, nemusíte zatím provádět žádné kroky. Protože smluvní podmínky u jednotlivých uživatelů aktualizujeme průběžně, může být jejich aktualizace u vás naplánována na pozdější dobu. Je také možné, že nové podmínky již přijal jiný uživatel, kterému jste udělili oprávnění jednat vaším jménem (např. zástupce reklamní agentury nebo někdo, kdo má od vás oprávnění přijímat u vašich účtů finanční rozhodnutí).
Další informace
Doporučujeme si aktualizované smluvní podmínky pečlivě přečíst. Další informace o těchto změnách smluvních podmínek a úplný seznam zemí a oblastí, kde změny platí, naleznete v centru nápovědy AdWords.
Autor příspěvku: Mark Martel, tým reklam Google

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

YouTube v Česku slaví 5 let! Rozdali jsme české YouTube Awards

Online video se stalo jakýmsi fenoménem doby. Stačí si uvědomit, že na YouTube je každou minutu nahráno více než 100 hodin nového online obsahu. Za jeden jediný měsíc uživatelé zhlédnou 6 miliard hodin videa, což je o celých 50% více než loni. Měsíčně je to také miliarda unikátních uživatelů z celého světa.

YouTube je místo inspirace, hudby, návodů a příběhů a i v Česku urazil velký kus cesty. Od roku 2008 do dneška se počet vás, uživatelů, znásobil 7krát a počet odběratelů 100krát. Videa na internetu nás proste baví.

Oslavte s námi 5 let YouTube v Česku. Při této příležitosti jsme odměnili nejúspěšnější české tvůrce i zadavatele. V rámci oblíbeného českého obsahu se nejlépe umístila dvojice ViralBrothers a DJ Wich. Z inzerentů byly nejúspěšnější T-Mobile a Magnesia. Speciální Cenu Googlu za inspirativní využití YouTube získala Khanova škola. Nejsledovanějším videem na českém YouTube se stal Gangam Style od rappera PSY.

U příležitosti 5. narozenin byly uděleny České YouTube Awards v 5 kategoriích:

  • Cena za komerční kanál s nejvíce odběrateli: T-Mobile
  • Cena za využití YT jako reklamní platformy: Magnesia
  • Cena za kanál s nejvíce odběrateli v kategorii HUDBA: DJ Wich
  • Cena za kanál s nejvíce odběrateli v kategorii ZÁBAVA: ViralBrothers
  • Cena Googlu za inspirativní využití YouTube: Khanova škola

Poděkování patří hlavně vám, českým fanouškům. Díky vašemu zájmu, o němž svědčí 500 milionů zhlédnutých videí měsíčně, se z YouTube stala druhá největší televize v ČR.

Děkujeme!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nový typ kampaně s lepší výkonností vám pomůže získávat zákazníky ve vyhledávací a reklamní síti

Když se lidé rozhodují, vždy se snaží předem získat užitečné informace. Právě ty hledají, když zadávají dotazy na klíčová slova týkající se nějakého výrobku i když pročítají vysoce relevantní obsah na webech. Ode dneška proto nabízíme inzerentům nový způsob oslovení zákazníků, kteří na internetu navštěvují stránky služeb Google i další weby: kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí.

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je typ kampaně rozšiřující zásah vašich kampaní ve vyhledávací síti také na Reklamní síť Google (GDN). Síť GDN zahrnuje dva miliony webů různých majitelů a umožňuje zasáhnout 90 % globálního publika online (údaje comScore ze září 2013). Upgrade existujících kampaní ve vyhledávací síti na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je snadný. Stačí vám k němu několik jednoduchých kroků. Bez nutnosti další správy pak můžete získat až o 15 % více zákazníků*, kterým se vaše reklamy ve správnou chvíli zobrazí při vyhledávání nebo čtení obsahu na webu.


Jak se tento typ liší od staršího typu kampaní?
Vedle toho, že rozšiřuje zásah kampaní ve vyhledávací síti, nabízí tento nový typ kampaně v reklamní síti lepší výsledky než původní typ Vyhledávací a reklamní síť.

Kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí využívá vylepšené signály a metody předpovídání, kdy a kde budou mít vaše reklamy pravděpodobně nejlepší výkon. Nastavuje tak přísnější podmínky pro jejich zobrazování. Vaše reklamy se tak zřejmě budou zobrazovat menšímu počtu potenciálních zákazníků, u nichž je však vyšší pravděpodobnost, že budou mít zájem o vaši nabídku. Podle prvotních testů se v porovnání se starším typem kampaně ukazuje, že inzerenti v průměru zaznamenali o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší cenu za akci zákazníka (nákup). Změna se týká té části kampaní Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, která se zobrazuje v reklamní síti.*


Kdy je vhodné nový typ kampaně Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí použít:
  1. Pokud využíváte kampaně typu Pouze vyhledávací síť, zvažte vyzkoušení tohoto nového typu, který vám může pomoci získat další vysoce kvalitní návštěvníky, aniž by to vyžadovalo další správu. Jakmile aktivujete kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, vaše reklamy ve vyhledávací síti se budou moci zobrazovat jak na Googlu, tak na dalších stránkách s relevantními klíčovými slovy po celém webu. Převážná část vaší kampaně stále poběží ve vyhledávací síti, navíc ale získáte umístění v reklamní síti s vysokou výkonností.
  2. Máte-li aktuálně kampaň typu Vyhledávací a reklamní síť, může vám přechod k typu Vyhledávací síť s optimalizovanou reklamní sítí přinést lepší návratnost investic.*

Pokud momentálně spouštíte samostatné kampaně ve vyhledávací a reklamní síti, doporučujeme toto nastavení ponechat. Získáte tak vyšší flexibilitu při nabízení cen, určování rozpočtů a cílení.

Upgrade na typ kampaně Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je nyní nejvhodnější možností pro inzerenty, kteří chtějí v rámci jedné kampaně zobrazovat reklamy ve vyhledávací i reklamní síti. Během následujících několika týdnů proto z rozhraní AdWords odebereme aktuální typ kampaně Vyhledávací a reklamní síť. Inzerentům doporučujeme změnit typ stávajících kampaní na Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí. V rozhraní AdWords jsme připravili jednoduchý pracovní postup, který vám pomůže tento přechod urychlit. Podrobné pokyny jsou k dispozici také v centru nápovědy AdWords. Najdete je na této stránce.

Autor příspěvku: Ahmad Anvari, produktový manažer

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

*Podle výsledků prvotních testů zaznamenal průměrný zákazník u svých kampaní typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí v části probíhající v reklamní síti o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší CPA oproti stávajícím kampaním typu Vyhledávací a reklamní síť.  Tyto testy dále u průměrného zákazníka ukázaly 10–15% přírůstek konverzí v porovnání s kampaněmi typu Pouze vyhledávací síť. Výkony konkrétních kampaní se mohou lišit.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (10. týden): Reklama pro mobilní zařízení

Přicházíme s desátým dílem naší Podzimní školy reklamy na Googlu a připravili jsme pro vás školení o mobilních kampaních. Zdá se vám reklama na mobilech zbytečná? Myslíte si, že nepotřebujete vaši firmu zobrazovat uživatelům na mobilu? V takovém případě je webinář právě pro vás! Zboříme společně pět mýtů mobilního marketingu.

Webinář se uskuteční 7. listopadu 2013 v 10:00 a budeme se bavit o:
  • Současném stavu používání mobilních telefonů v České a Slovenské republice.
  • O mýtu ohledně chování zákazníků na mobilu.

Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangout on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 7. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webinář zmeškat?

Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.


Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Michal Zelinka a Zuzana Reissová

Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Význam reklam s produktovými informacemi dále roste

V červnu na Performance & Branding Summitu 2013 jsme představili případovou studii, která demonstrovala efektivitu nového formátu ve vyhledávání – reklamy s produktovými informacemi. Radek Sakáč z agentury PPClick prezentoval efektivitu tohoto formátu na příkladu kampaní klienta inSPORTline.

V případové studii zaznělo, že cena za konverzi byla nižší o 47 % proti běžným kampaním ve vyhledávání. Ale zatímco tento formát na jaře představoval 10 % všech konverzí z vyhledávání kampaní inSPORTline, tak v současné době je to u stejného klienta již 14 %. To ukazuje narůstající význam Reklam s produktovými informacemi.

Jak začít s reklamou s produktovými informacemi si můžete přečíst v naší nápovědě.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Cena za inovace ve vzdělávání “Eduína 2013” zná vítěze! Technologie využívalo až 80% nominovaných projektů

A je to tady! Už známe jména vítězných projektů prvního ročníku soutěže o cenu Eduína 2013, na které jsme v rámci programu Google pro vzdělávání v Česku spolupracovali s neziskovou organizací EDUin. Oceněny byly ty iniciativy, které jsou založené na využití technologií, ale i ty, jež se snaží inovovat zavedené pedagogické postupy a přinášet novinky ve vzdělávání dětí, učitelů i rodičů.

Do konce září se sešlo téměř 70 nominací, z nichž odborná porota vybrala devět finalistů. Ve veřejném hlasování pak nejvíce zaujal a Cenu veřejnosti díky 336 hlasům získal projekt Zahrada hrou. Tento projekt si odnesl také Cenu odborné poroty, protože proměny školních zahrad v inspirativní prostředí podporují rozvíjení dovedností, tvořivosti a fantazie dětí.

Český Google ve spolupráci s experty vybral ze všech nominací ty, které se zabývají technologiemi. Cenu za inovativní využití technologií ve vzdělávání jsme nakonec udělili Khanově škole. Česká verze fenoménu Khan Academy, výukového systému zdarma pro všechny, nabízí stovky lekcí z matematiky, fyziky i humanitních věd. Khanova škola je tak skvělou alternativou k tradiční podobě vzdělávání.

„Našim cílem bylo objevit projekty, které velmi zajímavým a pro ostatní inspirativním způsobem využívají technologie pro to, aby samotnou výuku usnadnily či zpříjemnily. Inovace jsou zároveň podstatou Googlu, proto jsme chtěli ve spolupráci s EDUin ocenit všechny, kteří se snaží novými přístupy a nápady rozvíjet vzdělávání v Česku,” řekla Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dodala: „Dobrou zprávou je i to, že technologie využívalo až 80% nominovaných projektů.”

Cena Googlu za využití technologií ve vzdělávání:

  1. Khanova škola – Khanova škola, o. s.
  2. Paměť národa v mobilu – Post Bellum, o. s.
  3. Techambition – Techambition, s.r.o.

Cena odborné poroty:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Čtenářská gramotnost a projektové vyučování – Abeceda, o. s.
  3. Rodičovské kavárny – ZŠ Kunratice

Cena veřejnosti:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Naučmese.cz – Naučmese, s.r.o.
  3. ÚDiF – Úžasné Divadlo Fyziky

Všem vítězům blahopřejeme!

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (9. týden): Reklama na YouTube

YouTube je skvělý nástroj pro budování povědomí o Vaší značce v online světě zábavnou vizuální formou. Reklamu na YouTube lze jednoduše zaměřit na Vaše cílové publikum, kterému můžete pomocí videa rychle vysvětlit čím jsou Vaše výrobky a služby přínosné.

Proč se vyplatí zúčastnit?

Chtěli jste mít vlastní televizní reklamu, ale zdá se vám příliš nákladná? Bojíte se, že online video reklama je náročná na implementaci?

Zúčastněte se našeho webináře a naučíme Vás, jak si snadno a rychle vytvořit vlastní videokampaň a efektivně ji zacílit na vybrané publikum. Budete překvapeni, jak snadné je oslovit nové zákazníky za velmi příznivou cenu!

Webinář se uskuteční ve čtvrtek 31. října 2013 v 10:00. Budeme se věnovat následujícím bodům:

  • Jaké jsou formáty reklamy na YouTube
  • Založení nové videokampaně
  • Nastavení cílení a ceny pro videokampaň
  • Remarketing u videokampaně

Webinář jsme připravili pro všechny z Vás, kteří chtějí začít s reklamou na YouTube a zatím postrádají zkušenosti.

Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Vysílané Hangouty (Hangouts on Air). Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webináře zmeškat?


Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Marek Bubeník
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Vylepšení vzorce pro hodnocení reklam zajišťující zobrazování relevantnějších rozšíření a formátů reklam

Když lidé pomocí Googlu dělají průzkumy ohledně věcí, které by si chtěli koupit, zajímají je v první řadě ty výsledky, které jsou pro ně nejrelevantnější a nejsnáze použitelné. Použitelnost zvyšují rozšíření reklam, která potenciálním zákazníkům ukazují další informace a nabízejí další možnosti, jak mohou na nabídky reagovat. Mohou například zavolat na firemní číslo, zobrazit si adresu firmy na mapě nebo zvolit některou z ještě relevantnějších vstupních stránek, které nabízíte pomocí odkazů na podstránky. Rozšíření reklam obvykle zvyšují četnost prokliků a celkový výkon kampaně, protože díky nim nabízejí reklamy více funkcí.


Dnes vás chceme seznámit s vylepšeními provedenými v aukci AdWords, která nám umožňují důsledněji zobrazovat relevantnější rozšíření a formáty reklam.

Vylepšení hodnocení reklam

Náš systém pro řazení reklam na stránkách výsledků vyhledávání používá výpočetní algoritmus, kterému říkáme hodnocení reklamy. Dříve bylo hodnocení reklamy počítáno na základě vaší maximální nabídky ceny za proklik (CPC) a vašeho skóre kvality. Po této aktualizaci bude při výpočtu hodnocení reklam zohledňována také třetí komponenta, a to očekávaný dopad rozšíření a formátů reklam. Kromě toho jsme zvýšili důležitost hodnocení reklamy při rozhodování, zda je daná reklama vhodná pro zobrazení včetně rozšíření a v určitém formátu.

Dále uvádíme některé podrobnosti o těchto změnách a jejich důsledky:
  • Rozšíření a formáty reklam teď mohou ovlivnit umístění reklamy na stránce výsledků vyhledávání. To znamená, že pokud mají dvě konkurenční reklamy stejnou nabídku a kvalitu, zobrazí se reklama s pozitivnějším očekávaným účinkem rozšíření na vyšší pozici, než ta druhá.
  • Protože nyní má hodnocení reklamy větší význam při rozhodování, zda se daná reklama zobrazí včetně rozšíření a v určitém formátu, může být nutné zvýšit skóre kvality, nabídku nebo obě tyto hodnoty, aby docházelo k zobrazování rozšíření a formátů.
  • Obecně platí, že budeme z vhodných rozšíření a formátů v každé aukci zobrazovat tu nejvýkonnější a nejúčinnější kombinaci rozšíření a formátů. Není tedy potřeba snažit se uhodnout, která rozšíření nejvíce napomohou zvýšení četnosti prokliků.
  • Ve svém účtu možná uvidíte nižší nebo vyšší průměrné hodnoty CPC. Nižší hodnoty CPC uvidíte, pokud budou vaše rozšíření a formáty vysoce relevantní. V takovém případě lze očekávat velký pozitivní vliv na výkon v porovnání s konkurenty v aukci. V ostatních případech se může stát, že uvidíte vyšší hodnoty CPC kvůli zlepšení pozice reklamy nebo zvýšené konkurenci ostatních reklam.
  • V současné době má tato aktualizace vliv jen na zobrazování reklam ve vyhledávání Google.
Aktualizovali jsme články centra nápovědy týkající se souvisejících témat včetně rozšíření reklam a způsobu hodnocení reklam, takže už tyto důležité změny odrážejí.

Doporučení pro používání rozšíření

Rozšíření zvyšují účinnost reklam a mohou zvýšit výkon kampaně. Měli byste tedy přidávat taková rozšíření, která mají smysl pro typ vašeho byznysu a pro cíle vaší kampaně. Díky těmto vylepšením hodnocení reklam budou naše systémy ještě lépe zajišťovat automatickou obsluhu rozšíření v kontextech, kdy představují největší přínos.

Představte si například někoho, kdo v centru města hledá na mobilu „autoservis“. V takové situaci uživatel nejspíš zareaguje na vaši reklamu v případě, že má možnost kliknout na telefonní číslo a zavolat vám nebo využít odkaz na lokalitu a zjistit, jak se k vám dostane. Bude tedy vhodné zobrazit u vaší reklamy pro mobilní vyhledávání nějakou kombinaci rozšíření o volání a o lokalitu.

Teď si představte, že by někdo hledal „autoservis“ na notebooku někde na předměstí. Řekněme, že by se vaše reklama v této aukci umístila nad organickými výsledky na třetím místě. V takovém případě bude vhodné zobrazit vaše hodnocení coby prodejce a odkazy na podstránky, protože to je pro tuto konkrétní aukci a pozici reklamy nejvýkonnější a nejúčinnější kombinace rozšíření.

Vždycky se snažíme najít způsob, jak zvýšit relevanci reklamy pro daný záměr uživatele a kontext. Po několika měsících testování máme jistotu, že tyto změny v hodnocení reklam pomohou díky důslednějšímu zobrazování nejúčinnější kombinace rozšíření a formátů reklam k dosažení tohoto cíle.

Autor příspěvku: Chris Roat, interní softwarový inženýr

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 39« První...34567...102030...Poslední »