Google Blog ČR

Strana 5 z 39« První...34567...102030...Poslední »

Otevřete si vlastní online výstavu s Google Open Gallery

Dnes přinášíme skvělou zprávu pro všechny, kdo máte zájem vystavit svá umělecká díla online bez ohledu na to, zda jste jednotlivec nebo máte malou či větší galerii. Pomocí nástrojů v Google Open Gallery se nyní galeristou velmi jednoduše může stát kdokoli a zpřístupnit tak zajímavý kulturní obsah lidem po celém světě.

Detailní pohled na umělecká díla přináší i pražská Galerie Jiřího Švestky, jejímž posláním je podporovat současné mladé české a slovenské umělce na mezinárodní scéně. Online si můžete také prohlédnout díla z výstavy Studio retrospektiv Viktora Takáče nebo ocenit prohlídku objektů Krištofa Kintery. Na stránkách dále najdete například díla držitele prestižní Turnerovy ceny, britského vizuálního umělce a sochaře Tonyho Cragga.

Sami pak můžete online nabídnout třeba na půdě objevený poklad v podobě fotografického archívu, jako to udělal Dean Putney. Vitor Rolim z Brazílie zase využil Google Open Gallery k vystavení vývoje své umělecké tvorby.

S Google Open Gallery (www.google.com/opengallery) má kdokoli možnost zdarma zveřejnit svůj umělecký obsah. Funguje velmi jednoduše – vlastní výstavu si vytvoříte tak, že nahrajete snímky svých děl, přidáte video a text, kterými snímky doplníte.

Již dnes můžete v Google Open Gallery prozkoumat hned 45 nově vzniklých výstav z různých koutů světa. Na virtuální výstavu můžete pozvat dokonce i své přátele pomocí funkce sdílení, díky níž se také můžete podělit o své zážitky a jednotlivá díla okomentovat svými postřehy.

Přejeme hodně uměleckých zážitků a ještě více návštěvníků!

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Duch doby 2013 je tady! Čím žilo Česko v uplynulém roce?

Volby, reality show a sport. Osobností je Karel. Poprvé chybí online hry!

Po roce máme opět možnost podívat se do nitra naší společnosti a zjistit, čím jsme v uplynulém roce žili, na co jsme se nejčastěji ptali a co nás nejvíce zajímalo. Jako každoročně nám to odhalí Google Zeitgeist neboli Duch doby v podobě žebříčků skokanů na českém Googlu 2013. Zajímavé jsou i celkově nejvyhledávanější výrazy, které se v čase mohou, ale nemusí měnit.

Prvním překvapením je, že ve srovnání s loňskými ročníky je to vůbec poprvé, kdy se do první desítky dostala pouze jedna online služba (Google Play) a žádná online hra!

Není se čemu divit, že Česko žilo v roce 2013 politikou a s tím souvisejícími změnami (prezidenští kandidáti, volby 2013). Letos se prostě ukázalo, že osud naší země nám není lhostejný, když volby a politikové letošnímu vyhledávání vévodily. Historicky první přímá volba prezidenta republiky vynesla mezi top desítku skokanů oba kandidáty, tedy Miloše Zemana a již zmiňovaného Karla. Milostný život Petra Nečase a následný pád vlády a s ním spojené předčasné volby do Poslanecké sněmovny „volební“ trend jen posílily.

Opětovně vzrostl i zájem o sport (MS hokej 2013, ČT sport). Češi jsou jednoduše sportovní národ. U reality show to ve srovnání s loňským rokem také žádné velké překvapení není (VyVolení, Superstar 2013). Do TOP 10 letošních skokanů se vzhledem k dramatickým událostem dostala i Iveta Bartošová. YouTube zase ovládl Ben Cristovao se songem Bomby.

Žebříček nejvyhledávanějších výrazů potvrzuje, že Češi mají – zdá se – stálé online zvyky. Silná pětka – Facebook, Youtube, Překladač, iDnes a IDOS, si udržela stejné pozice jako loni. U ostatních míst došlo k malým posunům, nováčky v celkově nejhledanějších výrazech v Česku se staly Blesk a Gmail. Lidé už v tak velké míře nehledají SMS zdarma nebo počasí.

Vlastní statistiky a žebříčky je možné vytvářet pomocí služby Trendy Google.

Nejhledanější na Googlu v Česku za rok 2013

  1. Facebook
  2. YouTube
  3. Překladač
  4. idnes
  5. idos
  6. mapy
  7. Aukro
  8. Blesk
  9. Gmail
  10. TV program

Skokani na Googlu v Česku za rok 2013

  1. Vyvolení
  2. Karel Schwarzenberg
  3. volby 2013
  4. MS hokej 2013
  5. Google Play
  6. Velikonoce 2013
  7. Miloš Zeman
  8. Iveta Bartošová
  9. ČT sport
  10. Superstar 2013

Janka Zichová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Po stopách vědy: 3 videa významných českých vědců

Seznamte se s Čechy, kteří změnili svět.

Víte, kdo vynalezl čočky, první český počítač nebo třeba lodní šroub? Všechno to byli úspěšní čeští vědci, kteří se stali světovými. Z Česka pochází mnoho významných osobností ze světa vědy, matematiky i výpočetní techniky, které možná ani neznáte.

S cílem nadchnout mladou generaci k objevování, poznávání, a možná také k volbě povolání vědce či vědkyně, jsme společně se Scio v září odstartovali projekt Po stopách Vědy.

Na tisíc hlasů rozhodlo, že nejvýznamnějším vědcem projektu se stal Oldřich Jirsák, který se svým týmem jako první sestrojil stroj na průmyslovou výrobu nanovláken. Druhou příčku obsadil Kurt Gödel, jeden z největších logiků všech dob, který se osobně setkal i s Einsteinem. Na třetím místě se umístila Blanka Říhová, která své bádání zaměřila na imunologii a výzkum léčiv pro léčení nádorových onemocnění.

Informace z jejich života a praktické ukázky jejich objevů a přínosu jsme zfilmovali do krátkých filmů, které vám dnes přestavujeme.

1. video: Oldřich Jirsák – Zařízení Nanospider

2. video: Kurt Gödel – Zákony myšlení

3. video: Blanka Říhová – Chytré léky

Videi provází český vědec britského původu Michael Londesborough a Marek Mikulášek (jako mladík zajímající se o vědu), kteří zábavnou formou ukazují, jak vědecké objevy a vynálezy vznikají.

Pokud patříte mezi učitele, rodiče, děti i školy, videa jsou určena právě vám. Na stránkách www.postopachvedy.cz se také můžete seznámit i s dalšími osobnostmi české vědy, pro které jste mohli hlasovat, ale i s dalšími Čechy a Češkami, kteří se zapsali do historie světové vědy a techniky a patří do tzv. Síně slávy.

Projekt je součástí našeho celoročního programu Google pro vzdělávání v Česku, konkrétně podpory zájmu o STEM obory (vědecké, technické, matematické), které přispívají k rozvoji znalostí ekonomiky.

Těšíme se na mladou generaci úspěšných vědců, techniků a vynálezců!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Celosvětové spuštění programu Google Partners: noví potenciální zákazníci, nové nástroje a nové možnosti pro agentury

Google se snaží, aby vám web přinášel užitek. Teď s potěšením oznamujeme celosvětové spuštění programu Google Partners. Jedná se o platformu pro komunitu lidí, kteří se věnují digitálnímu marketingu. Má přispět k růstu a společnému rozvoji firem a agentur.

Google Partners nahrazuje programy Agency Edge, Engage pro agentury a Certifikační program Google. Zachovává jejich prvky, které se osvědčily, a doplňuje je sadou nových užitečných zdrojů. Rozhraní programu je celkově přehlednější, jednodušší a efektivnější. Pomocí tohoto programu můžete navázat užší vztahy se svými klienty.
Jak můžete využít program Google Partners:
  • Získat potenciální zákazníky: Spojte se s potenciálními klienty pomocí Vyhledávání certifikovaných partnerů Google.
  • Získat certifikaci: Složte bezplatné certifikační testy prostřednictvím vylepšené, intuitivnější platformy.
  • Zvýšit svou informovanost a úroveň: Získejte přehled o záležitostech, které jsou pro vaši agenturu důležité.
  • Využívat nabídky: Můžete dostávat nabídky, které vám pomohou získat klienty pro AdWords.
  • Dát najevo svou důvěryhodnost: Odlište se na trhu získáním certifikátu Google Partner.
Google Partners není jen nová, ale také lepší platforma.
Ocení vaše úsilí a napomůže růstu vaší firmy. Když ukážete, že jste si osvojili osvědčené postupy, můžete získat certifikát Google Partner – důkaz, že vám důvěřujeme a vaši klienti mohou také. Po celou dobu vám budeme pomáhat užitečnými radami, aby vaše společnost certifikát získala a mohli jste se pochlubit vy i vaši klienti. Takto chápeme skutečné partnerství.
Pokud se chcete zapojit do programu Google Partners, navštivte web www.google.com/partners
Autor: tým Google Partners

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (12. týden): O podpoře a komunitě Google AdWords

V posledním díle, kterým uzavíráme podzimní školu reklamy, se budeme věnovat podpoře a komunitě Google AdWords. Dozvíte se kde a jak hledat informace o Google AdWords a dalších produktech Google. Dále se podíváme na to, jak můžete využít fórum služeb a jakým způsobem můžete kontaktovat naší podporu Google AdWords.

Proč se vyplatí účast na školení?

Nechcete přijít o žádné novinky? Zajímají Vás zkušenosti ostatních uživatelů? Máte potíže s vyhledáváním informací? 
Naučíme Vás jak snadno a rychle najít správné informace a odpovědi na Vaše otázky. Ukážeme Vám, jak využít fórum služeb, blog a další informační zdroje.
Webinář se uskuteční 21. listopadu 2013 v 10:00 a dozvíte se:
  • Jak hledat informace pomocí nápovědy 
  • Jak se zapojit do diskuze na fóru služeb 
  • O oficiálním blogu Google 
  • O podpoře Google AdWords 
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 21. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Máte zájem o pokročilá školení? Přihlaste se do Google Partners – nového programu pro agentury a online marketingové profesionály, kteří nabízejí reklamní řešení Google svým klientům.

Těšíme se na vaši účast!
Marek Bubeník a Zuzana Reissová

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (11. týden): Optimalizace ceny za proklik

Vyčerpává se vám rozpočet kampaně, aniž by tomu odpovídal nárůst objednávek? V předposledním díle naší Podzimní školy reklamy na Googlu navážeme na webinář o sledování konverzí a ukážeme si, jak maximalizovat návratnost investic z vaší AdWords kampaně.


Naučíme vás, jak optimalizovat ceny za proklik tak, aby jste získali ještě více relevantních návštěv v rámci vašeho rozpočtu.


Webináři se uskuteční 14. listopadu 2013 v 10:00 a dozvíte se:


  • Možnosti nabízení cen za proklik v rozšířených kampaních
  • Využítí automatických pravidel pro nabídky
  • Jak efektivně nastavit ceny za proklik


Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 14. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.


Nechcete webinář zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.



Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.


Máte zájem o pokročilá školení? Přihlaste se do Google Partners – nového programu pro agentury a online marketingové profesionály, kteří nabízejí reklamní řešení Google svým klientům.


Těšíme se na vaši účast!



Zuzana Reissová

Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Představujeme AdWords Editor 10.3

Ode dneška můžete stahovat novou verzi AdWords Editoru. Mezi její hlavní přednosti patří:

  • Vylepšení odkazů na podstránku: Díky novému nastavení importu můžete odteď importovat odkazy na podstránku se stejným textem a různou adresou URL. Dále se můžete podívat na stav schválení odkazu na podstránku a přidávat nebo upravovat popisné řádky odkazu.
  • Demografické cílení: Nové karty Pohlaví a Věk a funkce pro import souborů CSV umožňují přidávat a upravovat stávající demografické cílení v AdWords.
  • Optimalizace cílení v reklamní síti: Pro reklamní sestavy můžete zapínat a vypínat optimalizaci cílení.
A to je jen začátek! O všech změnách se dočtete v poznámkách k vydání verze 10.3.
Verzi 10.3 můžete stahovat z webových stránek AdWords Editoru nebo můžete čekat na výzvu funkce pro automatickou aktualizaci. Chcete-­li získat další informace o přechodu na vyšší verzi včetně postupu, jak při upgradu zachovat neodeslané změny a komentáře, přečtěte si tyto pokyny.
Předchozí verze AdWords Editoru budeme podporovat po další čtyři měsíce, abyste měli na přechod na novou verzi dostatek času. Abyste však mohli AdWords Editor používat bez přerušení, přejděte na vyšší verzi nejpozději do 7. března 2014.
Autor příspěvku: Geoff Menegay, produktový manažer AdWords Editoru

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Google celosvětově spouští nový program pro agentury Google Partners

Google se dlouhodobě snaží, aby vám web přinášel užitek. Proto jsme rádi, že vám můžeme představit nový program Google Partners, který byl nyní spuštěn celosvětově. Jedná se o platformu pro komunitu lidí, kteří se věnují digitálnímu marketingu. Jeho cílem je přispět k růstu a společnému rozvoji firem i agentur.

Google Partners nahrazuje programy Agency Edge, Engage pro agentury a Certifikační program Google. Spojuje to nejlepší z těchto programů a doplňuje je sadou nových užitečných zdrojů. Rozhraní programu je celkově přehlednější, jednodušší a efektivnější. Pomocí tohoto programu můžete navíc navázat užší vztahy i svými klienty.

S programem Google Partners můžete:

  • Získat nové potenciální zákazníky: Spojte se s potenciálními klienty pomocí Vyhledávání certifikovaných partnerů Google.
  • Získat certifikaci: Složte bezplatné certifikační testy prostřednictvím vylepšené, intuitivnější platformy.
  • Vzdělávat se a zvyšovat svou úroveň: Získejte tipy a doporučení šitá na míru potřebám vaší agentury.
  • Využívat propagační nabídky: Můžete uplatňovat propagační nabídky, které vám pomohou získat nové klienty pro AdWords.
  • Dát najevo svou důvěryhodnost: Odlište se na trhu získáním certifikátu Google Partner.

Google Partners není jen nový, ale také vylepšený program pro agentury.

Ocení vaše úsilí a pomůže růstu vaší firmy. Když ukážete, že jste si osvojili osvědčené postupy, můžete získat certifikát Google Partner – důkaz, že vám důvěřujeme a vaši klienti mohou také. Po celou dobu vám budeme pomáhat užitečnými radami, aby vaše společnost certifikát získala a dařilo se vám i vašim klientům. Takto chápeme skutečné partnerství.

Pokud se chcete zapojit do programu Google Partners, navštivte web www.google.cz/partners

‒ Autor: tým Google Partners

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (11. týden): Optimalizace ceny za proklik

Vyčerpává se vám rozpočet kampaně, aniž by tomu odpovídal nárůst objednávek? V předposledním díle naší Podzimní školy reklamy na Googlu navážeme na webinář o sledování konverzí a ukážeme si, jak maximalizovat návratnost investic z vaší AdWords kampaně.

Naučíme vás, jak optimalizovat ceny za proklik tak, aby jste získali ještě více relevantních návštěv v rámci vašeho rozpočtu.
Webináři se uskuteční 14. listopadu 2013 v 10:00 a dozvíte se:
  • Možnosti nabízení cen za proklik v rozšířených kampaních
  • Využítí automatických pravidel pro nabídky
  • Jak efektivně nastavit ceny za proklik
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 14. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.
Nechcete webinář zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.
Na tomto místě bude v době konání webináře Hangout on Air.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Máte zájem o pokročilá školení? Přihlaste se do Google Partners – nového programu pro agentury a online marketingové profesionály, kteří nabízejí reklamní řešení Google svým klientům.
Těšíme se na vaši účast!
Zuzana Reissová
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Důležité změny smluvních podmínek AdWords

Následující změny se vztahují na zákazníky v Evropě, na Blízkém východě a v Africe

Pokud používáte AdWords, vyjádřili jste tak souhlas se smluvními podmínkami. Smluvní podmínky zajišťují, že si budeme navzájem rozumět v oblastech, jako jsou zásady, rušení účtů, platby, rozhodnutí o námitkách a zodpovědnost.
Vzhledem k pokrokům, které naše reklamní platforma dělá, a celosvětovému růstu je třeba smluvní podmínky změnit, aby držely krok s dobou. Dnes tedy chceme představit novou sadu smluvních podmínek, která se týká mnoha zákazníků AdWords v Evropě, na Blízkém východě a v Africe.
Co je nového
Jednou z hlavních změn v aktualizovaných smluvních podmínkách je jejich rozšíření o nové reklamní produkty a služby. Příklad: V některých situacích nyní nabízíme zobrazování reklam třetích stran, a proto ve smluvních podmínkách naleznete ustanovení týkající se řešení sporů při zobrazování reklam. Mezi další změny patří aktualizované odkazy na naše zásady a celosvětově jednotnější podmínky inzerce.
Důležité kroky
Na přečtení a přijetí nových smluvních podmínek AdWords budete mít 45 dní. Pokud do 45 dní podmínky nepřijmete, zobrazování reklam může být pozastaveno, dokud tak neučiníte.
Nové smluvní podmínky AdWords si lze přečíst a přijmout tak, že se přihlásíte k účtu na adrese https://adwords.google.cz. Budete automaticky přesměrováni na stránku s aktualizovanými smluvními podmínkami. Pak můžete kliknutím podmínky přijmout.
Nevidíte nové smluvní podmínky, když se přihlásíte ke svému účtu?
Není třeba mít obavy. Pokud nové smluvní podmínky po přihlášení k účtu neuvidíte, nemusíte zatím provádět žádné kroky. Protože smluvní podmínky u jednotlivých uživatelů aktualizujeme průběžně, může být jejich aktualizace u vás naplánována na pozdější dobu. Je také možné, že nové podmínky již přijal jiný uživatel, kterému jste udělili oprávnění jednat vaším jménem (např. zástupce reklamní agentury nebo někdo, kdo má od vás oprávnění přijímat u vašich účtů finanční rozhodnutí).
Další informace
Doporučujeme si aktualizované smluvní podmínky pečlivě přečíst. Další informace o těchto změnách smluvních podmínek a úplný seznam zemí a oblastí, kde změny platí, naleznete v centru nápovědy AdWords.
Autor příspěvku: Mark Martel, tým reklam Google

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 39« První...34567...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Zákaznická podpora od EMEA

Rychlá diagnostika a řešení problémů díky službě WebEx Support Center.