Google Blog ČR

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

YouTube v Česku slaví 5 let! Rozdali jsme české YouTube Awards

Online video se stalo jakýmsi fenoménem doby. Stačí si uvědomit, že na YouTube je každou minutu nahráno více než 100 hodin nového online obsahu. Za jeden jediný měsíc uživatelé zhlédnou 6 miliard hodin videa, což je o celých 50% více než loni. Měsíčně je to také miliarda unikátních uživatelů z celého světa.

YouTube je místo inspirace, hudby, návodů a příběhů a i v Česku urazil velký kus cesty. Od roku 2008 do dneška se počet vás, uživatelů, znásobil 7krát a počet odběratelů 100krát. Videa na internetu nás proste baví.

Oslavte s námi 5 let YouTube v Česku. Při této příležitosti jsme odměnili nejúspěšnější české tvůrce i zadavatele. V rámci oblíbeného českého obsahu se nejlépe umístila dvojice ViralBrothers a DJ Wich. Z inzerentů byly nejúspěšnější T-Mobile a Magnesia. Speciální Cenu Googlu za inspirativní využití YouTube získala Khanova škola. Nejsledovanějším videem na českém YouTube se stal Gangam Style od rappera PSY.

U příležitosti 5. narozenin byly uděleny České YouTube Awards v 5 kategoriích:

  • Cena za komerční kanál s nejvíce odběrateli: T-Mobile
  • Cena za využití YT jako reklamní platformy: Magnesia
  • Cena za kanál s nejvíce odběrateli v kategorii HUDBA: DJ Wich
  • Cena za kanál s nejvíce odběrateli v kategorii ZÁBAVA: ViralBrothers
  • Cena Googlu za inspirativní využití YouTube: Khanova škola

Poděkování patří hlavně vám, českým fanouškům. Díky vašemu zájmu, o němž svědčí 500 milionů zhlédnutých videí měsíčně, se z YouTube stala druhá největší televize v ČR.

Děkujeme!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nový typ kampaně s lepší výkonností vám pomůže získávat zákazníky ve vyhledávací a reklamní síti

Když se lidé rozhodují, vždy se snaží předem získat užitečné informace. Právě ty hledají, když zadávají dotazy na klíčová slova týkající se nějakého výrobku i když pročítají vysoce relevantní obsah na webech. Ode dneška proto nabízíme inzerentům nový způsob oslovení zákazníků, kteří na internetu navštěvují stránky služeb Google i další weby: kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí.

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je typ kampaně rozšiřující zásah vašich kampaní ve vyhledávací síti také na Reklamní síť Google (GDN). Síť GDN zahrnuje dva miliony webů různých majitelů a umožňuje zasáhnout 90 % globálního publika online (údaje comScore ze září 2013). Upgrade existujících kampaní ve vyhledávací síti na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je snadný. Stačí vám k němu několik jednoduchých kroků. Bez nutnosti další správy pak můžete získat až o 15 % více zákazníků*, kterým se vaše reklamy ve správnou chvíli zobrazí při vyhledávání nebo čtení obsahu na webu.


Jak se tento typ liší od staršího typu kampaní?
Vedle toho, že rozšiřuje zásah kampaní ve vyhledávací síti, nabízí tento nový typ kampaně v reklamní síti lepší výsledky než původní typ Vyhledávací a reklamní síť.

Kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí využívá vylepšené signály a metody předpovídání, kdy a kde budou mít vaše reklamy pravděpodobně nejlepší výkon. Nastavuje tak přísnější podmínky pro jejich zobrazování. Vaše reklamy se tak zřejmě budou zobrazovat menšímu počtu potenciálních zákazníků, u nichž je však vyšší pravděpodobnost, že budou mít zájem o vaši nabídku. Podle prvotních testů se v porovnání se starším typem kampaně ukazuje, že inzerenti v průměru zaznamenali o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší cenu za akci zákazníka (nákup). Změna se týká té části kampaní Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, která se zobrazuje v reklamní síti.*


Kdy je vhodné nový typ kampaně Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí použít:
  1. Pokud využíváte kampaně typu Pouze vyhledávací síť, zvažte vyzkoušení tohoto nového typu, který vám může pomoci získat další vysoce kvalitní návštěvníky, aniž by to vyžadovalo další správu. Jakmile aktivujete kampaň typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, vaše reklamy ve vyhledávací síti se budou moci zobrazovat jak na Googlu, tak na dalších stránkách s relevantními klíčovými slovy po celém webu. Převážná část vaší kampaně stále poběží ve vyhledávací síti, navíc ale získáte umístění v reklamní síti s vysokou výkonností.
  2. Máte-li aktuálně kampaň typu Vyhledávací a reklamní síť, může vám přechod k typu Vyhledávací síť s optimalizovanou reklamní sítí přinést lepší návratnost investic.*

Pokud momentálně spouštíte samostatné kampaně ve vyhledávací a reklamní síti, doporučujeme toto nastavení ponechat. Získáte tak vyšší flexibilitu při nabízení cen, určování rozpočtů a cílení.

Upgrade na typ kampaně Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí je nyní nejvhodnější možností pro inzerenty, kteří chtějí v rámci jedné kampaně zobrazovat reklamy ve vyhledávací i reklamní síti. Během následujících několika týdnů proto z rozhraní AdWords odebereme aktuální typ kampaně Vyhledávací a reklamní síť. Inzerentům doporučujeme změnit typ stávajících kampaní na Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí. V rozhraní AdWords jsme připravili jednoduchý pracovní postup, který vám pomůže tento přechod urychlit. Podrobné pokyny jsou k dispozici také v centru nápovědy AdWords. Najdete je na této stránce.

Autor příspěvku: Ahmad Anvari, produktový manažer

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

*Podle výsledků prvotních testů zaznamenal průměrný zákazník u svých kampaní typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí v části probíhající v reklamní síti o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší CPA oproti stávajícím kampaním typu Vyhledávací a reklamní síť.  Tyto testy dále u průměrného zákazníka ukázaly 10–15% přírůstek konverzí v porovnání s kampaněmi typu Pouze vyhledávací síť. Výkony konkrétních kampaní se mohou lišit.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (10. týden): Reklama pro mobilní zařízení

Přicházíme s desátým dílem naší Podzimní školy reklamy na Googlu a připravili jsme pro vás školení o mobilních kampaních. Zdá se vám reklama na mobilech zbytečná? Myslíte si, že nepotřebujete vaši firmu zobrazovat uživatelům na mobilu? V takovém případě je webinář právě pro vás! Zboříme společně pět mýtů mobilního marketingu.

Webinář se uskuteční 7. listopadu 2013 v 10:00 a budeme se bavit o:
  • Současném stavu používání mobilních telefonů v České a Slovenské republice.
  • O mýtu ohledně chování zákazníků na mobilu.

Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangout on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 7. listopadu 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webinář zmeškat?

Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.


Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Michal Zelinka a Zuzana Reissová

Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Význam reklam s produktovými informacemi dále roste

V červnu na Performance & Branding Summitu 2013 jsme představili případovou studii, která demonstrovala efektivitu nového formátu ve vyhledávání – reklamy s produktovými informacemi. Radek Sakáč z agentury PPClick prezentoval efektivitu tohoto formátu na příkladu kampaní klienta inSPORTline.

V případové studii zaznělo, že cena za konverzi byla nižší o 47 % proti běžným kampaním ve vyhledávání. Ale zatímco tento formát na jaře představoval 10 % všech konverzí z vyhledávání kampaní inSPORTline, tak v současné době je to u stejného klienta již 14 %. To ukazuje narůstající význam Reklam s produktovými informacemi.

Jak začít s reklamou s produktovými informacemi si můžete přečíst v naší nápovědě.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Cena za inovace ve vzdělávání “Eduína 2013” zná vítěze! Technologie využívalo až 80% nominovaných projektů

A je to tady! Už známe jména vítězných projektů prvního ročníku soutěže o cenu Eduína 2013, na které jsme v rámci programu Google pro vzdělávání v Česku spolupracovali s neziskovou organizací EDUin. Oceněny byly ty iniciativy, které jsou založené na využití technologií, ale i ty, jež se snaží inovovat zavedené pedagogické postupy a přinášet novinky ve vzdělávání dětí, učitelů i rodičů.

Do konce září se sešlo téměř 70 nominací, z nichž odborná porota vybrala devět finalistů. Ve veřejném hlasování pak nejvíce zaujal a Cenu veřejnosti díky 336 hlasům získal projekt Zahrada hrou. Tento projekt si odnesl také Cenu odborné poroty, protože proměny školních zahrad v inspirativní prostředí podporují rozvíjení dovedností, tvořivosti a fantazie dětí.

Český Google ve spolupráci s experty vybral ze všech nominací ty, které se zabývají technologiemi. Cenu za inovativní využití technologií ve vzdělávání jsme nakonec udělili Khanově škole. Česká verze fenoménu Khan Academy, výukového systému zdarma pro všechny, nabízí stovky lekcí z matematiky, fyziky i humanitních věd. Khanova škola je tak skvělou alternativou k tradiční podobě vzdělávání.

„Našim cílem bylo objevit projekty, které velmi zajímavým a pro ostatní inspirativním způsobem využívají technologie pro to, aby samotnou výuku usnadnily či zpříjemnily. Inovace jsou zároveň podstatou Googlu, proto jsme chtěli ve spolupráci s EDUin ocenit všechny, kteří se snaží novými přístupy a nápady rozvíjet vzdělávání v Česku,” řekla Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dodala: „Dobrou zprávou je i to, že technologie využívalo až 80% nominovaných projektů.”

Cena Googlu za využití technologií ve vzdělávání:

  1. Khanova škola – Khanova škola, o. s.
  2. Paměť národa v mobilu – Post Bellum, o. s.
  3. Techambition – Techambition, s.r.o.

Cena odborné poroty:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Čtenářská gramotnost a projektové vyučování – Abeceda, o. s.
  3. Rodičovské kavárny – ZŠ Kunratice

Cena veřejnosti:

  1. Zahrada hrou – Nadace Proměny
  2. Naučmese.cz – Naučmese, s.r.o.
  3. ÚDiF – Úžasné Divadlo Fyziky

Všem vítězům blahopřejeme!

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (9. týden): Reklama na YouTube

YouTube je skvělý nástroj pro budování povědomí o Vaší značce v online světě zábavnou vizuální formou. Reklamu na YouTube lze jednoduše zaměřit na Vaše cílové publikum, kterému můžete pomocí videa rychle vysvětlit čím jsou Vaše výrobky a služby přínosné.

Proč se vyplatí zúčastnit?

Chtěli jste mít vlastní televizní reklamu, ale zdá se vám příliš nákladná? Bojíte se, že online video reklama je náročná na implementaci?

Zúčastněte se našeho webináře a naučíme Vás, jak si snadno a rychle vytvořit vlastní videokampaň a efektivně ji zacílit na vybrané publikum. Budete překvapeni, jak snadné je oslovit nové zákazníky za velmi příznivou cenu!

Webinář se uskuteční ve čtvrtek 31. října 2013 v 10:00. Budeme se věnovat následujícím bodům:

  • Jaké jsou formáty reklamy na YouTube
  • Založení nové videokampaně
  • Nastavení cílení a ceny pro videokampaň
  • Remarketing u videokampaně

Webinář jsme připravili pro všechny z Vás, kteří chtějí začít s reklamou na YouTube a zatím postrádají zkušenosti.

Webinář navazuje na sérii AdWords webinářů a opět se uskuteční prostřednictvím funkce Vysílané Hangouty (Hangouts on Air). Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, pokud v době konání opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webináře zmeškat?


Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře.

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.

Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Marek Bubeník
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Vylepšení vzorce pro hodnocení reklam zajišťující zobrazování relevantnějších rozšíření a formátů reklam

Když lidé pomocí Googlu dělají průzkumy ohledně věcí, které by si chtěli koupit, zajímají je v první řadě ty výsledky, které jsou pro ně nejrelevantnější a nejsnáze použitelné. Použitelnost zvyšují rozšíření reklam, která potenciálním zákazníkům ukazují další informace a nabízejí další možnosti, jak mohou na nabídky reagovat. Mohou například zavolat na firemní číslo, zobrazit si adresu firmy na mapě nebo zvolit některou z ještě relevantnějších vstupních stránek, které nabízíte pomocí odkazů na podstránky. Rozšíření reklam obvykle zvyšují četnost prokliků a celkový výkon kampaně, protože díky nim nabízejí reklamy více funkcí.


Dnes vás chceme seznámit s vylepšeními provedenými v aukci AdWords, která nám umožňují důsledněji zobrazovat relevantnější rozšíření a formáty reklam.

Vylepšení hodnocení reklam

Náš systém pro řazení reklam na stránkách výsledků vyhledávání používá výpočetní algoritmus, kterému říkáme hodnocení reklamy. Dříve bylo hodnocení reklamy počítáno na základě vaší maximální nabídky ceny za proklik (CPC) a vašeho skóre kvality. Po této aktualizaci bude při výpočtu hodnocení reklam zohledňována také třetí komponenta, a to očekávaný dopad rozšíření a formátů reklam. Kromě toho jsme zvýšili důležitost hodnocení reklamy při rozhodování, zda je daná reklama vhodná pro zobrazení včetně rozšíření a v určitém formátu.

Dále uvádíme některé podrobnosti o těchto změnách a jejich důsledky:
  • Rozšíření a formáty reklam teď mohou ovlivnit umístění reklamy na stránce výsledků vyhledávání. To znamená, že pokud mají dvě konkurenční reklamy stejnou nabídku a kvalitu, zobrazí se reklama s pozitivnějším očekávaným účinkem rozšíření na vyšší pozici, než ta druhá.
  • Protože nyní má hodnocení reklamy větší význam při rozhodování, zda se daná reklama zobrazí včetně rozšíření a v určitém formátu, může být nutné zvýšit skóre kvality, nabídku nebo obě tyto hodnoty, aby docházelo k zobrazování rozšíření a formátů.
  • Obecně platí, že budeme z vhodných rozšíření a formátů v každé aukci zobrazovat tu nejvýkonnější a nejúčinnější kombinaci rozšíření a formátů. Není tedy potřeba snažit se uhodnout, která rozšíření nejvíce napomohou zvýšení četnosti prokliků.
  • Ve svém účtu možná uvidíte nižší nebo vyšší průměrné hodnoty CPC. Nižší hodnoty CPC uvidíte, pokud budou vaše rozšíření a formáty vysoce relevantní. V takovém případě lze očekávat velký pozitivní vliv na výkon v porovnání s konkurenty v aukci. V ostatních případech se může stát, že uvidíte vyšší hodnoty CPC kvůli zlepšení pozice reklamy nebo zvýšené konkurenci ostatních reklam.
  • V současné době má tato aktualizace vliv jen na zobrazování reklam ve vyhledávání Google.
Aktualizovali jsme články centra nápovědy týkající se souvisejících témat včetně rozšíření reklam a způsobu hodnocení reklam, takže už tyto důležité změny odrážejí.

Doporučení pro používání rozšíření

Rozšíření zvyšují účinnost reklam a mohou zvýšit výkon kampaně. Měli byste tedy přidávat taková rozšíření, která mají smysl pro typ vašeho byznysu a pro cíle vaší kampaně. Díky těmto vylepšením hodnocení reklam budou naše systémy ještě lépe zajišťovat automatickou obsluhu rozšíření v kontextech, kdy představují největší přínos.

Představte si například někoho, kdo v centru města hledá na mobilu „autoservis“. V takové situaci uživatel nejspíš zareaguje na vaši reklamu v případě, že má možnost kliknout na telefonní číslo a zavolat vám nebo využít odkaz na lokalitu a zjistit, jak se k vám dostane. Bude tedy vhodné zobrazit u vaší reklamy pro mobilní vyhledávání nějakou kombinaci rozšíření o volání a o lokalitu.

Teď si představte, že by někdo hledal „autoservis“ na notebooku někde na předměstí. Řekněme, že by se vaše reklama v této aukci umístila nad organickými výsledky na třetím místě. V takovém případě bude vhodné zobrazit vaše hodnocení coby prodejce a odkazy na podstránky, protože to je pro tuto konkrétní aukci a pozici reklamy nejvýkonnější a nejúčinnější kombinace rozšíření.

Vždycky se snažíme najít způsob, jak zvýšit relevanci reklamy pro daný záměr uživatele a kontext. Po několika měsících testování máme jistotu, že tyto změny v hodnocení reklam pomohou díky důslednějšímu zobrazování nejúčinnější kombinace rozšíření a formátů reklam k dosažení tohoto cíle.

Autor příspěvku: Chris Roat, interní softwarový inženýr

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online škola reklamy (8. týden): Rozšíření reklam

Přicházíme s osmým dílem naší Podzimní školy reklamy na Googlu a máme pro vás školení o rozšíření reklam.


Dejte potenciálním zákazníkům další důvod, proč kliknout na vaši reklamu. Nabídněte společně s reklamou bližší informace o firmě, např. adresu a telefonní číslo, více odkazů na stránky na webu nebo speciální nabídku. Naučíme vás, jak nastavit rozšíření reklam a využít potenciál vaší kampaně na maximum.

Webináři se uskuteční 24. října 2013 v 10:00 a budeme se bavit o:
  • Rozšíření o odkazy na podstránky
  • Rozšíření o volání
  • Nové možností rozšířených kampaní
  • Optimalizační tipy
Webinář se uskuteční prostřednictvím funkce Hangouts on Air. Budete jej tak moci sledovat online přímo v tomto blogovém příspěvku. Pro ​​účast na webináři stačí, když 24. října 2013 v 10:00 opět navštívíte tento blogový příspěvek.

Nechcete webinář zmeškat?
Rozvrh Podzimní školy AdWords si můžete zaznamenat pomocí tohoto Google kalendáře

Jestliže se webináře nemůžete zúčastnit, najdete jeho záznam v tomto blogovém příspěvku a tradičně v sekci webinářů na Fóru Google AdWords, kde se také budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci rovněž pravidelně informujeme i o připravovaných webinářích.


Jste agentura, která nabízí reklamní řešení Google a máte zájem o pokročilá školení? Přihlašte se do programu Engage pro agentury!

Těšíme se na vaši účast!

Zuzana Reissová
Tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Dva nové vzdělávací projekty: Teenageři mohou inspirovat vrstevníky, učitelé zase proniknout do tajů internetu ve výuce

Přestože je internetová gramotnost v dnešní době stejně důležitá jako například umět psát, číst a počítat, její úroveň pokulhává. Dnešní učitelé na to nikdo nepřipravil a žáci vnímají internet spíše jako zdroj zábavy a komunikace. Žákům i učitelům ale mohou samotné online nástroje vzdělávání usnadnit a zpříjemnit. Proto český Google přichází v rámci své kampaně “Google pro vzdělávání v Česku” se dvěma zajímavými iniciativami: projektem Web Rangers pro teenagery a po pilotním kole pokračuje i se vzdělávacími granty na kurzy internetové gramotnosti pro učitele.

Projekt Web Rangers vyzývá všechny české teenagery ve věku 13-15 let, aby sami šířili své znalosti a zkušenosti s bezpečným užíváním internetu mezi svými vrstevníky. Autory nejlepších projektů, které vzniknou za pomoci a dohledu dobrovolníků s pedagogickým vzděláním, odměníme titulem “Web Ranger” a jejich práce uveřejníme. Projekt vznikl ve spolupráci s Google Edu Group, komunitou nadšenců pro služby Googlu.

Zrodil se ti v hlavě nápad, jak internet využívat smysluplně a bezpečně? Zajímáš se o nové technologie? Tak si to nenechávej pro sebe a poděl se se svými kamarády! Pokud chceš vědět více nebo se rovnou stát součástí projektu, neváhej a přihlas se zde.

Kurzy pro učitele, které pořádáme společně s Institutem pro další vzdělávání a organizací E-Bezpečí, cílí zejména na studenty (budoucí učitele) a lektory pedagogických fakult, kteří by rádi své znalosti předali dál svým kolegům. V rámci jednotlivých kurzů se účastníci zdarma naučí, jak používat internetové nástroje a služby v samotné výuce. Smyslem je také nashromáždit konkrétní výukové materiály, sdílet je a inspirovat tak řadu dalších pedagogů.

Zaujala vás tato iniciativa? Do kurzů se můžete přihlásit na stránkách idv.cz nebo prostřednictvím formuláře. Do konce tohoto roku proběhne celkem 6 seminářů, a to v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Děčíně a Hradci Králové.

Více o iniciativách Googlu v této oblasti najdete na stránce provzdelavani.cz.

Janka Miklík Zichová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Do 1. ročníku YouTube Music Awards můžete zasáhnout i vy

Máte své YouTube favority a rádi byste jim to dali najevo? Od dnešního dne můžete rozhodnout o tom, kdo se stane vítězem historicky prvního ročníku udělování globálních cen YouTube Music Awards.

Fanoušci ze všech koutů světa mohou hlasovat pro své favority hned v šesti kategoriích a vybírat z umělců, o jejichž videa byl za posledních 12 měsíců největší zájem.

Teď je to na vás. Stačí, když navštívíte stránku youtube.com/musicawards a zahlasujete pro svého favorita nasdílením videa na Google+, Twitter nebo Facebook.

Samotné udílení cen vyvrcholí v neděli 3. listopadu hudební událostí v New Yorku, které budou předcházet akce v Soulu, Moskvě, Londýně a Riu. Vystoupí zde takové hvězdy jako Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Avicii, M.I.A., Earl Sweatshirt a senzace YouTube Walk Off the Earth. Živý přenos budete moci sledovat na youtube.com/YouTube.

Hlasovat můžete pro nominované v těchto kategoriích:

Kategorie Video roku (Video of the Year)

  • Barack Obama vs Mitt Romney. Epic Rap Battles Of History

  • Demi Lovato – Heart Attack
  • Girls‘ Generation – I Got A Boy
  • Justin Bieber (feat. Nicki Minaj) – Beauty And A Beat
  • Lady Gaga – Applause
  • Macklemore & Ryan Lewis (feat. Mary Lambert) – Same Love
  • Miley Cyrus – We Can’t Stop
  • One Direction – Best Song Ever
  • PSY – Gentleman
  • Selena Gomez – Come & Get It

Kategorie Umělec roku (Artist of the Year)

  • Eminem
  • ERB
  • Justin Bieber
  • Katy Perry
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Nicki Minaj
  • One Direction
  • PSY
  • Rihanna
  • Taylor Swift

Kategorie Odezva roku (Response of the Year)

  • Boyce Avenue (feat. Fifth Harmony) – Mirrors
  • Jayesslee – Gangnam Style
  • Lindsey Stirling and Pentatonix – Radioactive
  • ThePianoGuys – Titanium / Pavane
  • Walk Off the Earth (feat. KRNFX) – I Knew You Were Trouble

Kategorie Fenomén YouTube (YouTube Phenomenon)

  • Diamonds
  • Gangnam Style

  • Harlem Shake
  • I Knew You Were Trouble
  • Thrift Shop

Kategorie Skokan YouTube (YouTube Breakthrough)

  • Kendrick Lamar
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Naughty Boy
  • Passenger
  • Rudimental

Kategorie Inovace (Innovation)

  • Anamanaguchi – ENDLESS FANTASY
  • Atoms For Peace – Ingenue
  • Bat For Lashes – Lilies
  • DeStorm – See Me Standing
  • Toro Y Moi „Say That“

Těšíme se na vaše hlasy!

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 5 z 38« První...34567...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Zákaznická podpora od EMEA

Rychlá diagnostika a řešení problémů díky službě WebEx Support Center.