Blogy

Strana 1 z 6712345...102030...Poslední »

Inzerenti a vývojáři nyní mohou využívat reklamy ve vyhledávání na Google Play a nové nástroje na propagaci aplikací


Lidé se každý den nesčetněkrát obracejí na své telefony ve chvílích, kdy potřebují něco vědět, někam se dostat, chtějí něco udělat nebo něco koupit. A s takto jasnými záměry často sahají po aplikacích, které jim mají pomoci dosáhnout cíle. Běžci, kteří právě začali trénovat na maraton, mohou například vyhledávat aplikace sloužící k „měření vzdálenosti“. Gurmáni zas vyhledávají „restaurant“, když chtějí zjistit, jaký podnik ve městě právě frčí. A častí cestovatelé zase třeba vyhledávají „nejoblíbenější hry“, aby si ukrátili čas před dlouhým letem. Vyhledávání je ve skutečnosti jedním z hlavních důvodů k instalacím aplikací z Obchodu Play.


Proto investujeme do nových způsobů, které lidem pomáhají objevovat aplikace pomocí reklam ve vyhledávání na Google Play, a inovujeme technologie usnadňující inzerentům správu kampaní a umožňující vývojářům lepší měření.

Už jsou tu: Reklamy ve vyhledávání na Google Play

Reklamy ve vyhledávání na Google Play jsou už ode dneška k dispozici všem inzerentům a vývojářům, kteří na AdWords používají kampaně s reklamami ve Vyhledávací síti vyzývajícími k instalaci aplikací.

Dosah Google Play je více než 1 miliarda lidí, kteří ve více než 190 zemích používají zařízení se systémem Android. S tak velkým zásahem mohou reklamy ve vyhledávání na Google Play spotřebitelům přinést nové možnosti, jak objevit aplikace, které by jinak možná přehlédli, a vývojářům mohou pomoci posílit povědomí o jejich aplikacích. Společnosti Booking.com a Nordeus už rozšířili svou strategii pro mobilní aplikace o reklamy ve vyhledávání v Google Play.

Lepší měření konverzí pro Android

Zatímco rozšiřujeme možnosti, jakými mohou vývojáři propagovat své aplikace, snažíme se také poskytovat takové nástroje k měření konverzí, které fungují hladce napříč kanály a spolupracují s jakýmkoli měřicím řešením, které se daný vývojář rozhodne používat. Proto zavádíme metodu První spuštění aplikace na Androidu, což je nové řešení měření konverzí, které měří případy, kdy uživatel poprvé spustí aplikaci po kliknutí na reklamu a dokončení instalace aplikace na zařízení se systémem Android. Kromě toho, že toto nové řešení umožňuje měření konverzí u aplikací získaných z Vyhledávací sítě, Obsahové sítě i z YouTube, mohou díky němu vývojáři také lépe dát do souvislosti počet konverzí zjištěný v AdWords s údaji uvedenými v měřicích řešeních třetích stran. První spuštění aplikace je standardní typ konverze u řešení třetích stran. Proto spolupracujeme s významnými partnery, jako jsou společnosti Tune, AppsFlyer, Kochava, Adjust a Apsalar, a snažíme se zajistit konzistenci údajů a poskytnout vývojářům možnost volně používat optimalizační funkce a přehledy jak v AdWords, tak v jakýchkoli řešeních třetích stran, která si vyberou.


Ještě snazší škálování reklam vyzývajících k instalaci aplikací v sítích Google

Za několik týdnů bude díky Univerzálním kampaním propagujícím aplikace ještě snadnější propagovat aplikaci na Google Play a všech službách Googlu včetně Vyhledávání, YouTube, sítě AdMob v aplikacích a webových stránek 2M+ v Obsahové síti Google. Stačí nám sdělit obsah reklamy, koho chcete zasáhnout, výši rozpočtu a cílovou cenu za instalaci. O zbytek se postaráme my.

Ekosystém aplikací se neustále rozvíjí a my se snažíme vytvářet takové produkty, které vývojářům pomáhají dostat jejich aplikace právě k takovým uživatelům, pro něž se nejvíce hodí a kteří si je oblíbí. Doplnili jsme reklamy ve vyhledávání na Google Play, vylepšili měření konverzí na Androidu a zjednodušili správu kampaní pomocí Univerzálních kampaní propagujících aplikace. Doufáme, že tyto nové nástroje a nově aktualizovaný průvodce doporučenými postupy přinesou naší komunitě aplikačních vývojářů ještě větší úspěchy.

Napsal Surojit Chatterjee, ředitel produktového managementu reklam pro mobilní vyhledávání

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

AdWords Akademie – Znáte již všechna rozšíření reklamy

V tomto díle si ukážeme několik rozšíření reklamy Google AdWords. Rozšíření se u reklamy vyplatí a to hned dvakrát. Za prvé přináší uživatelům zajímavé informace, s kterými navíc mohou interaktivně pracovat. A za druhé Vaše reklama je s rozšířením reklamy větší a máte tak šanci uživatele rychleji zaujmout. Rozšíření reklamy jdou často ruku v ruce s vyšší mírou prokliku reklamy, která má pozitivní vliv na skóre kvality a tedy i vyšší pozici Vaší reklamy. Navíc pokud jsou v aukci dvě reklamy se stejným hodnocením, tak systém preferuje zobrazení reklamy s rozšířením, protože tato reklama přináší uživatelům více informací a tedy i větší hodnotu.

AdWords Akademie je série online školení. Jedná se o krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords. AdWords Akademie je vhodná i pro úplné začátečníky ve světě online inzerce.
Webináře můžete sledovat online na našem YouTube kanálu Google Partners CZ/SK
Tento playlist obsahuje následující videa:

Rozšíření o podstránky                       ◦ Rozšíření o sociální sítě
Rozšíření o lokalitu                             ◦ Rozšíření o recenzi
Rozšíření o popisky                            ◦ Rozšíření o aplikaci

Na konci videa můžete vidět v pravém horním rohu odkaz na karty, které vás navedou na další doporučené video. U některých videí je pod videem v komentáři odkaz na tzv. “Navigátor”, který vám ukáže nastavení přímo v účtu AdWords, také tam můžete nalézt další užitečné odkazy.

V sekci webinářů na Fóru Google AdWords se určitě zapojte do diskuse. V téže sekci budeme pravidelně informovat o novém online školení.

Přejeme vám hezký den
Marek Bubeník

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Zavedení automatizovaných rozšíření pro reklamy v Nákupech (reklamy s produktovými informacemi)

Neustále hledáme způsoby, jak nabídnout kvalitní a relevantní informace zákazníkům, kteří vyhledávají, porovnávají a dělají si průzkum. Zároveň vám chceme nabídnout možnosti, jak odlišit své výrobky a vyniknout na Googlu.

Propagační text, volitelná zpráva přidávaná ke skupinám vašich reklam ve službě AdWords, byl naším prvním pokusem. Zjistili jsme, že mnozí z vás využívají propagační text ke zdůraznění speciálních nabídek nebo dopravy zdarma. Proto vám dnes s potěšením představujeme automatizovaná rozšíření pro reklamy v Nákupech (reklamy s produktovými informacemi).
Automatizovaná rozšíření pro reklamy v Nákupech
Nové rozšíření se zobrazují u vašich reklam v Nákupech (reklam s produktovými informacemi) bez další práce a nákladů. Využívají stávající informace, které jste zadali v nastavení Merchant Center a ve zdroji dat, k automatickému zobrazení informací o dopravě zdarma nebo o snížení ceny, a to způsobem, který je pro nakupující srozumitelný a stravitelný.

Ukončení používání propagačních textů
Z úvodních výsledků jsme zjistili, že nakupující dávají přednost těmto novým automatizovaným rozšířením před propagačními texty. Přinášejí inzerentům také vyšší míru prokliků. Proto na konci září 2015 ukončíme používání propagačních textů a místo nich budeme častěji zobrazovat automatizovaná rozšíření.
Uživatelé, kteří používají propagační texty, nemusejí podnikat žádné kroky. Vaše reklamy to jinak neovlivní a nadále se budou zobrazovat nakupujícím na Googlu. Více informací o automatizovaných rozšířeních najdete také v našem centru nápovědy.
Autor: Tom Beyer, produktový manažer, Nákupy Google

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Tipy pro reklamní texty, klíčová slova a strukturu účtu AdWords – AdWords Akademie


Dnešní část se zaměřuje na základní tipy pro tvorbu reklamních textů, seznamů klíčových slov a také se blíže podíváme na strukturu účtu, která hraje důležitou roli pro skóre kvality a tedy i určení pozice Vaší reklamy. V posledním videu se dozvíte více o aukci reklam a jakým způsobem systém určuje pozice reklam ve vyhledávání. Většina školení je v českém jazyce, ale některé části mohou být i slovensky.


AdWords Akademie je série online školení. Jedná se o krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords. AdWords Akademie je vhodná i pro úplné začátečníky ve světě online inzerce.

Webináře můžete sledovat online na našem YouTube kanálu Google Partners CZ/SK



Na konci videa můžete vidět v pravém horním rohu odkaz na karty, které vás navedou na další doporučené video. U některých videí je pod videem v komentáři odkaz na tzv. “Navigátor”, který vám ukáže nastavení přímo v účtu AdWords, také tam můžete nalézt další užitečné odkazy.

V sekci webinářů na Fóru Google AdWords, se budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci budeme pravidelně informovat o novém online školení.

Přejeme vám hezký den
Marek Bubeník

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Překladač Google vizuálně překládá už i do češtiny

Aplikace Překladač Google vám již umožňuje v reálném case vizuálně překládat tištěné texty v sedmi jazycích. Stačí ji otevřít, kliknout na fotoaparát a namířit jej na text, který chcete přeložit – ceduli, seznam surovin, návod k použití, tlačítka na pračce, a uvidíte, jak se vám přímo před očima mění text na obrazovce v jiný jazyk. Nepotřebujete připojení k internetu ani mobilní data.


Dnes aplikaci Překladače Google opět vylepšujeme. Rozšiřujeme vizuální překlad o dvacet dalších jazyků a konverzační režim se stává rychlejší a plynulejší, aby ještě více lidí mohlo poznávat svět ve svém jazyce.

Google_Translate_CZECH.gif

Okamžitý překlad tištěného textu do 27 jazyků

Začínali jsme se sedmi jazyky – angličtinou, francouzštinou, němčinou, portugalštinou, ruštinou a španělštinou. Dnes přidáváme možnost překládat mezi angličtinou a bulharštinou, češtinou, dánštinou, filipínština, finština, holandštinou, chorvatštinou, indonézštinou, katalánštinou, litevštinou, maďarštinou, norštinou, polštinou, rumunštinou, slovenštinou, švédštinou, turečtinou a ukrajinštinou. Překládat můžete z angličtiny do těchto jazyků i z nich do angličtiny. Navíc je možné překládat z angličtiny do hindštiny a thajštiny.
Chcete-li zkusit překládat do těchto jazyků, spusťte aplikaci Překladač Google, nastavte angličtinu a jazyk, který chete přeložit, a klikněte na tlačítko fotoaparátu; budete vyzváni ke stažení malého jazykového balíčku (2MB) pro každý jazyk.


Jste připraveni se podívat na všechny tyto jazyky v akci?


Komunita nadšenců nám pomáhá zlepšovat překlady každý den

Nevylepšujeme však pouze naši aplikaci, ale i samotný překlad. Před rokem jsme spustili komunitu, jejíž členové pomáhají zlepšit jeho kvalitu. Díky milionům zapojených milovníků jazyků, jsme již zlepšili překlady více než 100 milionů slov a frází ve více než 90 jazykových kombinacích. Tato komunita je otevřená pro všechny, kteří chtějí svou znalostí cizích jazyků pomoci ostatním.


Dnešní aktualizace nám pomáhají dostat se o krok blíže tomu udělat z vašeho telefonu univerzální překladač, který boří jazykové bariéry tam, kde vám překáží v komunikaci a získávání informací, které potřebujete. Novinka bude dostupná pro zařízení s Androidem a iOS v průběhu nejbližších dní.


Martina Joneková
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Připomenutí: upgradujte své adresy URL do 1. července 2015


V únoru jsme oznámili zavedení upgradovaných adres URL, které urychlují a usnadňují správu vašich adres URL ve službě AdWords. S upgradovanými adresami URL budete moci spravovat své údaje pro vstupní stránky a měření odděleně pomocí nových polí cílové URL a měřicí šablony. V tomto videu se o výhodách upgradovaných adres URL dozvíte více.


Počínaje 1. červencem budou všichni inzerenti muset začít používat upgradované adresy URL místo koncových URL. Pokud jste své adresy URL již aktualizovali na upgradované adresy URL, jste připraveni a nic není potřeba. Pokud jste ale zatím adresy neupgradovali, přečtěte si, k jakým změnám od 1. července 2015 dojde u vašich reklam* a adres URL a jaké možnosti upgradu máte.

Změny od 1. července 2015

Od 1. července se připravte na následující změny:

  1. Nebude už možné vytvářet ani upravovat koncové URL. Jakékoli nové adresy URL budou muset být vytvořeny s použitím nových polí Upgradovaná adresa URL.
  2. Koncové URL budou automaticky přesunuty do nového pole cílové URL pro všechny reklamní sestavy ve vašem účtu, které neobsahují adresy URL s přesměrováním mezi doménami**. V účtu AdWords dostanete upozornění na jakékoli zbývající reklamní sestavy, které nebyly upgradovány.
  3. Všechny reklamy s koncovými URL, které nebyly aktualizovány na upgradované adresy URL, se během pár měsíců přestanou zobrazovat.O ukončení zobrazování reklam vás budeme informovat 30 dní předem prostřednictvím e-mailu a upozornění ve vašem účtu.

Časté dotazy


Přečtěte si odpovědi na nejčastější dotazy související s tímto upgradem.

Otázka: Musím upgradovat, když nepoužívám měření adres URL nebo když používám pouze automatické značkování?

Odpověď: Ne, můžete počkat na automatický upgrade od 1. července. Náš systém automaticky přesune vaše koncové URL do nových polí cílové URL a sloupce v přehledech budou aktualizovány podle těchto změn. Při automatickém upgradu nedojde k vynulování statistik výkonu reklam a reklamy nebudou muset znovu projít kontrolou, zda dodržují naše zásady.

Otázka: Které typy adres URL nebudou upgradovány automaticky a nakonec se přestanou zobrazovat?

Odpověď: Do této kategorie spadají adresy URL, které obsahují: přesměrování mezi doménami, parametr ValueTrack „{copy}“, měřicí parametry používající „{}“ kromě parametruAdWords ValueTrack nebo jinou doménu, než jaká je použitá ve viditelné URL reklamy. Tyto adresy URL prosím upgradujte manuálně do 1. července.

Otázka: Jak mám upgradovat adresy URL s přesměrováním mezi doménami?

Odpověď: Pro tyto adresy URL použijte základní nebo pokročilou metodu podle popisu v našem průvodci upgradem. Dejte pozor, abyste upgradovali pozastavené i aktivní adresy URL. Pokud potřebujete pomoci, obraťte se na dodavatele nástroje třetí strany.

Otázka: Budou při upgradu vynulovány statistiky reklam?

Odpověď: Chcete-li zachovat statistiky svých reklam, použijte automatickou nebo základní metodu upgradu nebo počkejte, až náš systém upgraduje vaše adresy URL automaticky. Vaše statistiky výkonu zůstanou zachovány a reklamy nebudou muset projít kontrolou dodržování zásad.

Pokud vám nevadí vynulování statistik reklam a chcete naplno využít výhody upgradovaných adres URL, použijte pokročilou metodu upgradu. Ta vám umožní použít nové měřicí šablony a parametry ValueTrack. Při změnách provedených po tomto upgradu vaše statistiky reklam nebudou vynulovány. 

Připomínáme, že budete mít stále přístup ke všem historickým statistikám výkonu svých odstraněných reklam prostřednictvím přehledů AdWords.

Otázka: Co musím dělat, když používám dynamické měřicí adresy URL?

Odpověď: Bude potřeba manuálně upgradovat vaše adresy URL pomocí základní metody upgradu před 1. červencem. Další informace

Další podrobnosti naleznete v sekci nejčastějších dotazů v našem průvodci upgradem.

Pomoc s upgradem

Tento upgrade vyžaduje vaši součinnost, a proto vám s ním chceme pomoci. Následující zdroje vám pomohou vybrat nejlepší možnost upgradu a provedou vás celým procesem.

Průvodce upgradem: Na stránce https://g.co/ads/upgradedurls si přečtěte, jak upgradovat adresy URL.
AdWords Editor 11.1: Adresy URL můžete upgradovat pomocí Editoru.
HOA: Podívejte na podrobný videonávod, jak upgradovat adresy URL pomocí hromadných tabulek.
Nástroj pro tvorbu adres URL: Vytvářejte adresy URL v novém formátu upgradovaných adres URL.
Zkouška adres URL: Vyzkoušejte své vstupní stránky a měřicí šablony.

Přejeme vám mnoho dalších úspěchů se službou AdWords. Potřebujete-li s upgradem pomoci, můžete nás kdykoli kontaktovat.

Autor příspěvku: Leo Sei, produktový manažer, Google AdWords


*Všude, kde hovoříme o reklamách, platí uvedené informace i pro adresy URL používané v klíčových slovech, odkazech na podstránky, automatickém cílení a dalších možnostech cílení ve Vyhledávací síti, Obsahové síti a Nákupech Google.

**Koncové URL využívající přesměrování mezi doménami (to znamená, že vaše adresy URL jsou přesměrovány na jiný web než vaši doménu) nemohou být upgradovány automaticky. Tyto adresy URL musíte upgradovat manuálně. Pomůže vám s tím náš průvodce upgradem.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Zavedení správy kampaní napříč účty a vylepšení přehledů do účtů správců (MCC)

Při vytváření účtu správce AdWords jsme mysleli na naše nejnáročnější inzerenty. Jedná se proto o nástroj na sledování a správu více účtů, který vám toho dokáže nabídnout opravdu hodně. Abychom vám ušetřili čas a zpřehlednili výkon účtu, zavádíme několik skvělých vylepšení. Jsou mezi nimi například správa kampaní napříč účty, skvělé nástroje na vytváření přehledů nebo vylepšená navigace účtem.

Správa kampaní na požadované úrovni
Vytváření přehledů a rychlé změny kampaní napříč několika účty dokážou být někdy velmi časově náročné. Proto jsme na hlavní panel účtu správce přidali nové zobrazení Kampaně. Z tohoto jediného zobrazení se vám budou všechny kampaně lépe spravovat na požadované úrovni, budou se vám v něm i lépe vytvářet přehledy.
Akce na úrovni kampaně, které dobře znáte z úrovně osobního účtu, můžete nyní používat i na úrovni účtu správce – můžete přidat sloupce, použít segmenty a nastavit filtry k přehledům výkonu kampaně až u 20 vybraných účtů nebo u těchto účtů rychle aktualizovat denní rozpočty či aktivovat nebo pozastavit kampaně. Přímo z účtu správce můžete k jakémukoli osobnímu účtu také vytvořit novou kampaň.

Lepší přehledy, které vám toho více řeknou
Údaje na hlavním panelu účtu správce jsou stejně aktuální jako údaje v ostatních částech AdWords. Nejaktuálnější metriky přehledů už proto nemusíte hledat v jednotlivých účtech. Aby vám byly přehledy na hlavním panelu ještě více k užitku, může nyní vlastní časové období přesáhnout 90 dnů a můžete ho porovnávat s libovolným jiným obdobím. Přidali jsme také další sloupce přehledů (včetně konverzí) a možnost monitorovat výkon přímo na hlavním panelu ve formě grafů.

Abyste mohli údaje účtu smysluplněji analyzovat, přidali jsme i pokročilou segmentaci a nástroje na filtrování. Údaje můžete rychle rozčlenit na dílčí segmenty, které budou představovat aspekty s největším významem pro vaši firmu (například síť, typ kliknutí nebo zařízení). Následně můžete použít filtry, s nimiž se vám budou lépe nacházet nové příležitosti nebo zobrazovat údaje, které vás zajímají.
Jestliže používáte podřízené účty správce, máte k dispozici novou rozbalovací nabídku. V této nabídce můžete údaje o výkonu zobrazené na hlavním panelu upřesnit, aby vyjadřovaly přímo propojené podřízené a osobní účty, všechny propojené podřízené a osobní účty nebo všechny jednotlivé propojené účty.

Rychlejší navigace mezi účty
V neposlední řadě se vám účty, které chcete zobrazit, budou také snáze hledat. Účet správce nebo vlastní účet, na který chcete přejít, můžete po rozbalení nabídky v horní části účtu AdWords v dané nabídce vyhledat nebo přímo vybrat.
Příběhy zákazníků

Řadě zákazníků už tato vylepšení účtu správce přinesla první úspěchy.
„Nedávno jsme rozšířili naši produktovou řadu, což vedlo k výraznému nárůstu námi spravovaných účtů AdWords. Možnost identifikovat z jediného zobrazení důležité trendy týkající se výkonu kampaně a podniknout takové kroky, která na tento výkon budou mít největší dopad, nám nejenom ušetří každý týden čtyři až pět hodin, ale dává nám i jistotu, že jsou naše účty v dobrém stavu.“ – Katherine Doty, Global Search Marketing Manager společnosti Rosetta Stone
“Spravujeme přes 90 jednotlivých účtů AdWords. Abychom všechny tyto účty dokázali spravovat efektivně, musíme používat kvalitní konvence názvů kampaní. V tomto novém zobrazení kampaní účtu správce můžeme všechny naše kampaně spravovat i optimalizovat z jediného místa. Díky tomu, že se už účty našich kampaní nemusíme proklikávat a spravovat je po jednom, ušetříme spoustu času.“ – Jeremy Legrand, vedoucí oddělení pro marketing ve vyhledávačích (SEM) společnosti Kaymu
Nová vylepšení, nový název
Abychom zjednodušili naše názvy a s těmito novými zlepšeními je harmonizovali, přestaneme účty správce AdWords označovat názvy „Klientské centrum (MCC)“ a „MCC“. Tyto změny v průběhu roku zavedeme do centra nápovědy AdWords i do našich budoucích sdělení.
S těmito novými vylepšeními se můžete seznámit formou prohlídky v AdWords, případně si v centru nápovědy AdWords přečíst o účtu správce další informace.
Autor příspěvku: Zak Stern, produktový manažer, AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Aktualizace specifikací zdroje produktů pro Nákupy Google a taxonomie produktů Google pro rok 2015

Letos jsme provedli aktualizaci specifikací zdroje pro Nákupy Google a zároveň také taxonomie produktů Google. Cílem těchto změn je vytvořit příjemnější prostředí, které zákazníkům usnadní vyhledávání produktů online, a zjednodušit proces poskytování informací ve vašem zdroji. V důsledku této aktualizace budete muset do 15. září 2015 upravit určité produktové informace.

Přehled aktualizací:
Specifikace zdroje pro Nákupy Google
● Atributy Jednotky a Množství jsou nyní k dispozici pro USA.
● Zpřísnili jsme základní principy týkající se atributu ID a kódů GTIN.
● Oddělili jsme od sebe atributy Oblečení a Varianty a rozšířili požadavky pro Brazílii. Tato aktualizovaná sekce nese název „Podrobné atributy produktů a skupiny položek“.
● Zavádíme ustálená číselná ID kategorie produktu Google, která lze použít také jako hodnoty atributu Kategorie produktu Google.
● Rozšířili jsme požadavky na dopravu do Švýcarska, České republiky, Nizozemska, Itálie, Španělska a Japonska, aby se uživatelům v těchto zemích zobrazovala celková cena.
Taxonomie produktů pro Nákupy Google
● Zjednodušili jsme řadu cest taxonomie produktů Google – některé kategorie jsme zahrnuli do nadřazených uzlů.
● Většina kategorií sportovního oblečení je nyní zahrnuta do obdobné kategorie nesportovního zboží. Například Sportovní sukně se nyní nacházejí v kategorii Sukně.
● Přidali jsme více kategorií do odvětví „Jídlo, pití a tabák“ a „Pro dospělé“.
● Některá odvětví jsme výrazně přepracovali. Mohlo by vás zajímat, jak teď vypadají vaše kategorie produktu Google.
Další informace…
Počínaje 15. září 2015 začneme v globálním měřítku uplatňovat aktualizaci specifikací zdroje, avšak s výjimkou dopravy. Vzhledem k tomu, že nastavení přesných přepravních sazeb může být poměrně komplikovaný proces, dáme vám na tuto implementaci více času – nové požadavky na dopravu budou uplatňovány teprve od 1. února 2016. Veškeré změny z oblasti taxonomie produktů jsou pouze doporučené, nikoli povinné.
Nové atributy můžete začít odesílat ke konci tohoto týdne. Doporučujeme, abyste si prostudovali nové specifikace zdroje, protože některé z těchto aktualizací vyžadují změny ve vašich stávajících údajích o produktech. Přehled všech změn naleznete v sekci aktualizované specifikace zdroje v centru nápovědy Merchant Center.
Chcete-li svým zákazníkům zajistit co nejpříjemnější nakupování online, při používání služby Nákupy Google vždy dodržujte naše Zásady služby Nákupy Google a právní požadavky. Předejdete tak zamítnutí svých produktů nebo zdrojů.
Autoři příspěvku: Angelika Rohrer a Patrik Reali, tým Nákupů Google

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online školení AdWords Akademie Vás provede účtem AdWords od A do Z

Připravili jsme pro vás sérii online školení pod názvem AdWords Akademie. Jedná se o krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords. AdWords Akademie je vhodná i pro úplné začátečníky ve světě online inzerce.
První část se zaměřuje na volbu mezi účty AdWords a AdWords Express a základním nastavením kampaní. Další webinář budeme nahrávat v pondělí a brzy se dostaneme i na pokročilá témata. Většina školení je v českém jazyce, ale některé části mohou být i slovensky.
Webináře můžete sledovat online na našem kanálu YouTube Google Partners.

Na konci každého videa uvidíte v pravém horním rohu odkaz na karty, které vás navedou na další doporučené video. U některých videí je v komentáři odkaz na tzv. “Navigátor”, který vám ukáže nastavení přímo v účtu AdWords.
V sekci webinářů na Fóru Google AdWords, se budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci budeme pravidelně informovat o nových online školení.
Přejeme vám hezký den
Marek Bubeník

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nová partnerství s médii a reklamní řešení pro propagaci mobilních aplikací

Svět aplikací je stále složitější, a proto úspěšní vývojáři hledají nové způsoby měření, správy a optimalizace, fungující pro všechny reklamní sítě a operační systémy. Dnes dopoledne jsme na naší výroční konferenci I/O v přímém přenosu oznámili nová partnerství s médii a představili nový typ reklam, kterými vycházíme vstříc těmto specifickým potřebám marketingu mobilních aplikací.

Transparentní, otevřená a spolehlivá řešení pro měření
Pro vývojáře aplikací, kteří potřebují motivovat uživatele k instalacím a interakcím, je zásadní znát účinnost různých mediálních partnerů a umístění. Proto investujeme do řešení, která umožní vývojářům konzistentně měřit v celém bludišti reklamních sítí a posoudit kvalitu uživatelů, kteří z jednotlivých sítí přicházejí.
Google Analytics for Apps je špičkové řešení pro analýzu v aplikaci, oceňované stále více inzerenty, kteří chtějí mít přehled o účinnosti reklamy v různých sítích. Již nyní můžete pomocí služby Google Analytics měřit výkonnost kampaní zaměřených na instalaci mobilní aplikace a zjišťovat celoživotní hodnotu vašich uživatelů. Je k dispozici pro operační systémy Android a iOS. Od loňského zavedení měření konverzí pro iOS jsme zatím navázali partnerství s více než 20 reklamními sítěmi, například InMobi a Millennial Media. Integrace dat s těmito partnery umožňuje komplexně posoudit hodnotu aplikace v různých sítích podle metrik, které jsou pro vývojáře podstatné (tj. LTV a retence). Díky tomu jsou rozhodnutí o investicích do reklamy mnohem kvalifikovanější.V nejbližších měsících budete moci využívat „postback“ pro konverze z odkazujících sítí a následně optimalizovat návštěvnost, a to vše pomocí jediné sady SDK.
Řešení pro měření ale nejsou jediným důležitým nástrojem. Víme, že si vývojáři potřebují vybírat z různých dodavatelů atribuce, a podporujeme otevřená řešení. Proto jsme ohlásili možnost integrovat do služby AdWords údaje o instalacích aplikací a událostech od významných partnerů pro měření (tj. třetích osob). Spolupráce se třetími osobami, např. Adjust, Appsflyer, Apsalar, Kochava, a Tune, nám umožňuje zvyšovat přesnost mezi různými měřeními v systému AdWords, aby vaše data byla přesná a spolehlivá.
Domníváme se, že partnerství s těmito předními reklamními platformami a systémy měření může oblast mobilních aplikací zkvalitnit a zpřehlednit, což prospěje vývojářům.
Tím ale ještě nekončíme.
Propagace aplikací na Googlu je hračkou.
Vývojáři mohou své aplikace propagovat na různých umístěních – ve Vyhledávání Google, v síti AdMob, na mobilních webech a ve službě YouTube. Letos jsme již oznámili uvedení reklam ve vyhledávání na Google Play. Reklamami zobrazenými vedle výsledků vyhledávání aplikací můžete oslovit uživatele právě v okamžiku, kdy hledají novou aplikaci a jsou připraveni si ji nainstalovat. 
 
Dnes jsme představili Univerzální kampaně propagující aplikace, nový typ kampaní, kterým mohou inzerenti oslovit spotřebitele v různých médiích Google účinněji a efektivněji. Univerzální kampaně propagující aplikace umožňují jednoduše nastavit reklamy na instalaci aplikací pro Android, a to v systému AdWords nebo přímo z Vývojářské konzole pro Google Play.
V rámci jediné kampaně budete moci zaměřit dosah na Vyhledávání Google, síť AdMob, mobilní weby, YouTube a Google Play. Stačí poskytnout nám několik informací o vaší aplikaci – co bude vaše reklama uvádět, jaké publikum chcete oslovit, kolik chcete utratit – a zbytek můžete nechat na nás. Naše systémy pro tvorbu reklam a nabídek pomohou maximalizovat výkonnost vašich kampaní a vy se zatím můžete více věnovat tvorbě a vylepšování svých aplikací. Reklamy ve vyhledávání na Google Play a Univerzální kampaně propagující aplikace budou vývojářům i inzerentům k dispozici v následujících měsících.
Komplexní řešení pro vaše podnikání
Na dnešní konferenci I/O jsme rovněž představili řešení usnadňující vývoj aplikací, podporující přirozenou interakci uživatelů a zvyšující výdělečnost aplikací. Naše novinky v analytických nástrojích a reklamách jsou doplněním těchto nabídek. Uvedená otevřená a spolehlivá řešení pro měření a reklamní nástroje pro snazší a efektivnější nákup inzerce by měla přispět k rozvoji vašeho podnikání. Děkujeme všem vývojářům, kteří tyto nové možnosti otevírají. Těšíme se na vaše aplikace a budeme s vámi i vašimi partnery úzce spolupracovat na dalších inovacích.
Autor: Jonathan Alferness, viceprezident pro Product Management

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 1 z 6712345...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.