Blogy

Strana 1 z 6212345...102030...Poslední »

Představujeme AdWords Editor 10.4

Ode dneška můžete stahovat novou verzi AdWords Editoru. Dále je uvedeno několik novinek v této verzi:

Verze 10.4 podporuje také interaktivní reklamy, viditelnou CPM, více velikostí grafických reklam a vylepšený import odkazů na podstránky. O všech změnách se dočtete v poznámkách k vydání verze 10.4.

Chcete-li začít používat verzi 10.4 hned, můžete ji stahovat z webových stránek AdWords Editoru, popřípadě můžete počkat na výzvu funkce pro automatickou aktualizaci. Pokud si chcete přečíst další informace o přechodu na vyšší verzi včetně postupu, jak při upgradu zachovat neodeslané změny a komentáře, přečtěte si tyto pokyny.

Předchozí verze AdWords Editoru budeme podporovat po další čtyři měsíce, abyste měli na přechod na novou verzi dostatek času. Abyste však mohli AdWords Editor používat bez přerušení, přejděte na vyšší verzi nejpozději do 1. srpna 2014.

Autor: tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Co připravujeme pro Kampaně v Nákupech Google

V únoru jsme zpřístupnili Kampaně v Nákupech Google pro všechny inzerenty, kteří používají reklamy s produktovými informacemi (PLA). V březnu jsme zahájili podporu rozhraní AdWords API, abychom vám pomohli spravovat své kampaně ve větším měřítku. Kampaně v Nákupech Google nabízejí možnost procházet své reklamní plochy přímo v programu AdWords, vytvářet přehledy výkonu až na úroveň jednotlivých produktů a díky novým metrikám, jako jsou benchmarkové údaje a podíl zobrazení, nabízet konkurenceschopné ceny za proklik. Vaše dosavadní ohlasy byly velmi kladné, a proto bychom vám rádi sdělili, co připravujeme dál:
  • Odhad potenciálu kampaní pomocí Simulátoru nabídek
Abychom vám poskytli využitelnější a praktičtější přehledy o reklamách s produktovými informacemi, uvedli jsme na trh Simulátor nabídek, který je teď k dispozici také ve všech Kampaních v Nákupech Google. Pomocí Simulátoru nabídek můžete odhadnout, jaký dopad by mohly mít změny v nabídkách na počty zobrazení a kliknutí, potažmo na náklady.
  • Možnosti při vytváření Kampaně v Nákupech Google*
Brzy představíme další nástroje, které vám usnadní začít s novými Nákupy Google. Můžete si vybrat, jestli začnete hned vytvářet kampaně v Nákupech Google od začátku nebo budete dále pokračovat v optimalizacích vašich stávajících PLA kampaní a později využijete některý z našich nástrojů pro upgrade.
  • Více reklamních sestav pro pokročilé prodejce
Mnozí z vás budou se svou Kampaní v Nákupech Google v její současné podobě spokojeni. Od pokročilých prodejců jsme se však doslechli, že by chtěli mít možnost vytvořit více reklamních sestav. Nyní už je to v rámci Kampaně v Nákupech Google možné.
Úspěchy prodejců pokračují
Od té doby, co jsme dali všem inzerentům využívajícím reklamy s produktovými informacemi k dispozici Kampaně v Nákupech Google, dozvídáme se o dalších a dalších příkladech, jak vám to pomáhá spravovat reklamy s produktovými informacemi a efektivně rozšiřovat činnost vaší firmy. Tady jsou jen některé z nich:
JumpFly
„Přínosy Kampaní v Nákupech Google jsou nepřekonatelné. Jakmile si zvyknete na jejich snadné nastavení, transparentnost dat, schopnost seskupovat produkty do logických kategorií a spravovat kampaně na úrovni produktů, budou pro vás naprosto nepostradatelné. Všechny tyto výhody přispívají k tomu, že se návratnost investic našich klientů téměř ztrojnásobila a je zde prostor pro další zlepšování.“
Exclusive Concepts
„Nové Kampaně v Nákupech Google nám umožnily dosáhnout daleko vyšší rentability. Náklady se snížily o 13 % a návratnost investic do reklamy vzrostla v průměru přibližně o 22 %. A to není všechno. U nového typu kampaně je zhruba o 2 hodiny kratší doba nastavování.“
Wiggle
„Pomocí dat na úrovni produktů z naší Kampaně v Nákupech Google jsme doladili naši strategii nabídek. Zaměřili jsme se na produkty, které měly největší návštěvnost, a u méně zajímavých produktů jsme nabídky naopak snížili. Díky tomu jsme zvýšili počet návštěv o 25 % a návratnost investic o 16 %.“
White Shark Media
„Kampaně v Nákupech Google zkrátily dobu strávenou nastavováním a optimalizací nabídek pro jednotlivé produkty na polovinu. Můžeme teď věnovat ještě více času jednotlivým klientům a výsledky, které se dostavily, jsou prostě úžasné. Například jeden klient, který prodává bytové doplňky, zaznamenal za jediný měsíc nárůst tržeb na více než čtyřnásobek. Měníme teď proto standardy naší agentury v oblasti reklam s produktovými informacemi v tom smyslu, že budeme používat výhradně Kampaně v Nákupech Google.“
 
Budoucnost Kampaní v Nákupech a ústup běžných reklam s produktovými informacemi
Kampaně v Nákupech Google nabízejí takové pojetí reklam s produktovými informacemi, které s sebou nenese žádné problémy a je skutečně zaměřeno na maloobchodní prodej. Dosavadní kladné ohlasy nás velmi povzbuzují a budeme do tohoto nového typu kampaně začleňovat další nástroje a funkce. V souvislosti s tím přestaneme podporovat běžné kampaně s reklamami s produktovými informacemi a všechny inzerenty požádáme, aby do konce srpna 2014 provedli upgrade na Kampaně v Nákupech Google. Během následujících několika měsíců k tomu sdělíme další informace, které vám upgrade usnadní. Později v letošním roce také poskytneme nástroje pro hromadné úpravy. Doporučujeme vám naplánovat si upgrade reklam s produktovými informacemi na Kampaně v Nákupech co nejdříve a začít plně využívat nové funkce.
Zdroje další nápovědy:

*Pozn.: K dispozici je nová možnost usnadňující upgrade na Kampaně v Nákupech Google. Až nastavíte kampaň, budete přesměrováni na novou stránku reklamních sestav, kde můžete na základě stávající kampaně s produktovými informacemi převést cíle produktů do produktových skupin.

Autor: Eric Tholomé, ředitel produktového managementu, Nákupy Google

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Web Rangeři představují své projekty a vzdělávají ostatní v internetové bezpečnosti

Vzdělávací projekt Web Rangers vyhodnotil ty nejlepší nápady, jak šířit informace o internetové bezpečnosti. V pátek je v českém Googlu představili teenageři ve věku 13- 15 let, kteří se s nadšením ujali poslání Web Rangerů, jímž je šířit vlastní zkušenosti a znalosti o tomto tématu mezi své vrstevníky.

K těm nejzajímavějším projektům patří video na téma zbytečného „odhalování se” resp. sdílení informací na sociálních sítích týmu Šarlota Ranger. Video z kampaně Mysli – Pense – Think je komentované v několika jazycích a zaznamenalo už více jak 440 zhlédnutí na YouTube. Dále zaujalo rozšíření pro webový prohlížeč Google Chrome a video se známým českým YouTuberem s názvem Nikdy nevíte, kdo je za monitorem! od Lukáše Priknera. Jeho video má už přes 5 600 zhlédnutí. Tým Robert Masare a Jan Pfeiffer zase přišel s projektem The E-savers, který bojuje proti kyberšikaně komiksem na pokračování.

A jak to celé probíhalo? Z více jak 130 teenagerů z celé České republiky jsme vybrali stovku těch nejmotivovanějších, kterou pak na třech workshopech proškolili odborníci z E-Bezpečí v internetových trendech a bezpečnosti. Následně děti dostaly asi 90 dní na vymyšlení a zpracování vlastních projektů, které představily ostatním vrstevníkům i široké veřejnosti. Celkem zasáhly více než 30 000 lidí. V pátek 28. března jsme zvolili top 6 projektů, které mají sloužit jako inspirace ostatním dětem v zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Více informací včetně top 6 projektů najdete na www.webrangers.cz nebo na YouTube kanále projektu.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

AdWords pro video představuje jednodušší reklamy TrueView s více funkcemi

Od svého zavedení v roce 2010 umožnil formát TrueView vymanit se z časových omezení, zvýšit počet zobrazení a zhlédnutí přihlášenými uživateli a platit pouze v případě, že se divák rozhodne videoreklamu zhlédnout. Díky těmto výhodám propojuje reklama TrueView uživatele s relevantními reklamami a umožňuje tvůrcům zpeněžit jejich obsah. V rámci neutuchající snahy pomoci inzerentům s objevováním síly videa na webu jsme dnes ohlásili nadcházející vylepšení, které reklamy TrueView zjednoduší a dodá jim nové funkce.

15. dubna přejdeme ze tří formátů TrueView na dva: TrueView In-stream a TrueView In-display. Efektivně tak spojíme formáty In-search a In-display do jednoho formátu s názvem TrueView In-display.

Kromě zjednodušení vytváření a správy kampaní přinese tato změna i následující výhody:

  • Reklamy TrueView se soustředí na interakce uživatele s reklamou (buď zhlédnutí videa před přehráním nebo kliknutí na miniaturu) spíše než na místa, kde se reklama zobrazí.
  • Na úrovni kampaně nám sdělíte, kde chcete zobrazovat reklamy – ve videích YouTube, ve vyhledávání na YouTube nebo v Reklamní síti Google – a všechny reklamy v dané kampani se budou zobrazovat ve vybraných sítích.
  • Na stránce vyhledávání YouTube se zobrazí relevantnější reklamy. Stejně jako můžete pomocí reklam In-stream oslovit různé demografické skupiny a publika, můžete nyní stejné parametry (vedle klíčových slov) nastavit i pro reklamy In-display spouštěné na stránkách vyhledávání YouTube.

Co je třeba udělat?
Od 15. dubna 2014 budou všechny nové videokampaně používat nová nastavení kampaně a zjednodušené reklamní formáty. Zároveň budete mít přístup k Centru pro upgrade, v němž lze provést upgrade kterékoli stávající kampaně na nové funkce. Od 15. května budou automaticky aktualizovány všechny kampaně.

Věříme, že tato změna udělá z reklam TrueView ještě účinnější nástroj pro budování značky pomocí videí. Další informace naleznete v článku v centru nápovědy.

Autor: Ryo Akasaka, produktový manažer, AdWords pro video

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Povinné použití jedinečného identifikátoru produktu v Nákupech Google

V loňském roce jsme oznámili, že v rámci zvyšování kvality dat v Nákupech Google začneme vyžadovat použití jedinečného identifikátoru produktu. Díky novým specifikacím budeme moci uživatelům nabídnout lepší výsledky v Nákupech Google a zároveň vytvořit více příležitostí pro obchodníky. Jedinečné identifikátory produktů nám umožní vytvořit jeden záznam pro produkt s uvedením vícero prodejců, kteří jej nabízejí. Uživatelé se tak budou moci v Nákupech seznámit s různorodým zbožím a snadno se obrátit na prodejce, u kterého chtějí nakoupit.



Chcete-li splnit požadavky na jedinečný identifikátor produktu, musíte poskytovat úplné a přesné údaje. Doporučujeme provést potřebné změny, protože kvalitní údaje jsou hlavním nástrojem, jak zlepšit výkon reklam s produktovými informacemi.


V loňském roce jsme v rámci těchto snah 1) začali zamítat produkty, u kterých není ve zdroji uveden atribut jedinečného identifikátoru produktu (EAN, MPN nebo název značky), 2) přestali zobrazovat reklamy s produktovými informacemi na zboží, které chybně používá ‘identifikátor existuje’ [identifier_exists] a 3) začali zamítat produkty s neplatným kódem EAN, který neodpovídá standardním specifikacím.

Další požadavky na jedinečný identifikátor produktu

V dohledné době 1) začneme zamítat produkty, u kterých jsou chybně uvedeny atributy EAN, MPN a značka a 2) přestaneme celosvětově zobrazovat reklamy s produktovými informacemi na zboží, které chybně používá ‘identifikátor existuje’ [identifier_exists]. V nadcházejících měsících budeme pravidelně kontrolovat plnění požadavků a zamítneme produkty s nesprávnými údaji o kódu EAN, MPN a značce.

Na kartách Kvalita dat a Zdroje dat ve službě Merchant Center prosím zkontrolujte varování k produktům a jejich zamítnutí. U nevyřízených zamítnutí se může porušení nejprve zobrazit v uživatelském rozhraní jako varování a poté, co se začnou uplatňovat výše uvedené požadavky, jako chyby. U produktů přeřazených z důvodu špatného použití atributu ‘identifikátor existuje’ [identifier_exists] zkontrolujte, že hodnota ‘false’ je použita pouze u zboží vyráběného na míru.

Další informace o tom, jak provést příslušné změny, naleznete v článku o požadavcích na jedinečné identifikátory produktu a v nejnovějších specifikacích zdroje dat. Užitečným zdrojem informací o nových požadavcích je také jedno ze setkání v rámci řady office hour.

Autor: Angelika Rohrer, programová manažerka, Nákupy Google

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Kampaně v Nákupech Google jsou nyní dostupné všem inzerentům využívajícím Reklamy s produktovými informacemi

Loni jsme pro omezený počet inzerentů představili kampaně v Nákupech Google. Jedná se o nový způsob správy a propagace produktů na Googlu, který se zaměřuje zejména na maloobchod. Dovoluje procházet inventář přímo v AdWords, díky čemuž urychluje správu reklam s produktovými informacemi, nastavování nabídek a generování přehledů.
Zatím se nám od inzerentů dostalo velmi pozitivní zpětné vazby, která potvrdila, že jim kampaně v Nákupech pomáhají ušetřit čas při organizování inventáře i při objevování nových příležitostí, jak optimalizovat a zvyšovat svoji návštěvnost online. Zde je jen několik postřehů, které jsme od maloobchodníků obdrželi.
  • „Z možností, které přinášejí kampaně v Nákupech, jsme nadšení. Zjednodušují život prodejcům, kteří chtějí jít více do detailů při cílení reklamy a řeší řadu problémů, se kterými se dosud potýkali.Jejich funkce klientům pomáhají spravovat, vyloučit či upřednostnit produkty a mohou jim tak do budoucna napomoci zvyšovat návratnost investic do reklam s produktovými informacemi.“ – Todd Bowman, produktový manažer, RKG


  • „Díky kampaním v Nákupech je konečně možné spravovat náš katalog produktů s více než osmi tisíci položkami. Pokročilé metriky konkurence, jako jsou podíl zobrazení a srovnání maximálních CPC, nám opravdu pomohly efektivně spravovat nabídky.“ – Nick Carter, ředitel marketingu a prodeje, ValuePetSupplies


  • „Přechod byl opravdu jednoduchý. Rychle jsme si vytvořili skupiny produktů pro 25 nejlepších značek a strategii pro nejprodávanější položky a dosáhli 6% snížení CPC a 13% nárůstu míry konverzí. Jen úhrnný přínos těchto dvou zlepšení znamenal, že se naše CPA od chvíle, kdy jsme kampaně v Nákupech spustili, snížila o 20 %.“ Rich Brown, ředitel PPC, Farfetch


  • „Převedení našeho zákazníka, společnost AllesRahmen.de, na nové kampaně v Nákupech bylo tím nejlepším rozhodnutím, jaké jsme mohli udělat. Nejenže nám to ušetřilo čas, ale dodatečné informace o srovnání CTR a maximálních CPC nám navíc pomohly účinně optimalizovat kampaň a snížit CPA o 88 %.“ – Melanie Lang, ředitelka pro SEA, Beyond Media


  • „Kampaně v Nákupech nám rozhodně poskytly větší kontrolu nad našimi nabídkami a pomohly nám meziročně zečtyřnásobit míru prokliku, o dvě třetiny snížit cenu za objednávku a zvýšit míru konverzí o 88 %.“Shira Reineking, ředitelka pro Campaign Management Online Business, real, -
Kampaně v Nákupech Google jsou nyní dostupné všem inzerentům využívajícím Reklamy s produktovými informacemi
Na základě zpětné vazby prvních zákazníků nyní kampaně v Nákupech obsahují také hromadné úpravy, které vám pomohou při úpravách skupin produktů ve velkém měřítku. Zanedlouho pak bude k dispozici také podpora rozhraní API a simulátor nabídek. I nadále budeme rozšiřovat podporu kampaně v Nákupech a úzce spolupracovat také s externími agenturami a platformami pro správu vyhledávání.
Zde je několik zdrojů, které vám pomohou začít:
 
Potřebujete pomoc? Rádi vám pomůžeme. Navštivte naše centrum nápovědy nebo nás kontaktujte.

Autor: Eric Tholomé, ředitel produktového managementu, Nákupy Google

Za českou verzi příspěvku odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Služba AdWords bude mít nový vzhled a jednodušší navigaci

V posledních letech jsme pracovali na postupné změně designu mnoha služeb Google, jako je Vyhledávání, Mapy a Gmail. Změny mají přinést nejen jednotnou grafiku uživatelského rozhraní všech webových služeb Google, ale také zpříjemnit a zjednodušit jejich používání. Tím celkově urychlí a zefektivní práci. Nový vzhled brzy naleznete i ve službě AdWords. Na obrazovce získáte větší prostor pro práci s oblíbenými nástroji a přehledy a budete se moci soustředit na zlepšení výkonu.

Krásné, jednotné, jednoduché
Uvědomujeme si, že když používáte více našich služeb, chtěli byste jednotné barevné prostředí a umístění ovládacích prvků, které usnadňují orientaci a urychlují práci. Také víme, že nikoho nebaví po přihlášení k účtu posouvat stránku, když se chce podívat na důležité údaje. Díky aktualizaci vzhledu a chování služby AdWords jednotně s ostatními službami Google se budete v účtu pohybovat rychleji a ušetřený čas můžete věnovat rozvoji své firmy.
Co se v mém účtu změnilo?
Chtěli bychom vás upozornit na změny, které v účtu uvidíte, abyste jimi nebyli napoprvé zaskočeni.
Fakturace, Nastavení účtu (dříve Můj účet) a Nápověda se přesouvají pod ikonu ozubeného kola. Některé důležité položky nabídky jste dříve museli hledat na několika různých místech. Fakturaci, Nastavení účtu a Nápovědu teď najdete bez problémů, protože jsme je umístili do menu, které se zobrazí po kliknutí na ikonu ozubeného kola (v pravém horním rohu obrazovky), stejně jako v Gmailu a v Kalendáři.

Grafům, tabulkám a nástrojům je nyní na stránce vyhrazen větší prostor. Důležité informace z karet pro správu kampaní jsou nově umístěné nad okrajem. Věnovali jsme více prostoru pro grafy, tabulky a nástroje, které jsou pro vás nejdůležitější, takže se místo posouvání můžete věnovat optimalizaci.
Změny by se v účtu měly objevit v průběhu následujících týdnů. Doufáme, že se díky novému designu budete v účtu snáze orientovat, a tak se moci více soustředit na data a dále rozvíjet své podnikání. Další informace o grafické úpravě rozhraní naleznete v našem centru nápovědy AdWords.
Autoři: tým AdWords pro design a výzkum uživatelského rozhraní

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

11. února – Den bezpečnějšího internetu: Na bezpečné používání internetu dohlédnou i první čeští Web Rangeři

Pamatujete, jak jsme loni v listopadu oznámili spuštění projektu Web Rangers? Tento zajímavý vzdělávací projekt samozřejmě pokračuje a v Googlu jsme již proškolili stovku teenagerů ve věku 13-15 let. Celkem tři workshopy nám pomohlo zorganizovat E-Bezpečí a Google Edu Group (GEG ČR).


A co bylo obsahem workshopů? Povídali jsme si o internetových trendech, přičemž velká část byla věnována právě bezpečnému chování na internetu. Nechyběla ani prohlídka po kancelářích a kdo chtěl, mohl vyzpovídat i Googlery české pobočky a poznat nástroje a služby Googlu, které mohou práci na projektech usnadnit.
“Nápad na projekt Web Rangers se poprvé zrodil u našich kolegů v Izraeli před 3 lety, kde se setkal s obrovským úspěchem. Vychází z poznání, že je efektivní, pokud si děti sdílí své znalosti mezi sebou samy. Iniciativa je nejen o tom, aby se teenageři naučili jak bezpečně používat internet a z titulu Web Rangera to šířili mezi své vrstevníky, ale také aby věděli, že internet a jeho nástroje jsou důležité i v oblasti vzdělávání a usnadní jim mnohé i v jejich běžném životě,”  uvádí Andrea Hurychová z českého Googlu.

Teenageři, kteří se do projektu zapojili, se tak stali vůbec prvními českými Web Rangery. A co dál? Jejich úkolem nyní bude vytvořit projekt v podobě krátkého videa, komiksu, článku do místních novin, besedy ve škole nebo jiného zajímavého formátu, který pomůže jejich vrstevníkům ve vzdělávání v internetové bezpečnosti.

Na vypracování mají čas až do pátku 14. března 2014. Český Google vyhlásí a ocení pět nejlepších autorů, tzv. Top 5 Web Rangerů, jejichž vítězné projekty budou doporučeny v dalších zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

A my vám o nich samozřejmě dáme vědět! Více na www.webrangers.cz.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Soutěž DevArt 2014: přihlaste své umělecké dílo vytvořené pomocí kódu


Umělci vždy používali ty nejmodernější dostupné technologie (nesmíme zapomínat, že i olejová barva nebo fotografie byly kdysi ‘hi-tech’). Není divu, že současná generace umělců se stále častěji obrací k digitálním médiím a k programování.

Pokud i ty patříš k této generaci, pak tě možná zaujme soutěž DevArt, zaměřená na nový druh umění tvořený pomocí kódu. Jejím smyslem je inspirovat tvůrčí programátory (a programující umělce) a poskytnout jim potřebné nástroje a podporu a přispět tak k rozvoji kultury a umění.

DevArt se koná v 15 zemích světa, včetně České republiky a skýtá možnosti i pro místní kreativce, kteří neotřelým způsobem přetvoří svou ideu v umělecké dílo právě pomocí kódů a moderních technologií od Googlu. Umělci mohou přidávat své počiny na stránky projektu g.co/devart a veřejnost zde může sledovat, jak se v tomto interaktivním pracovním prostoru postupně vyvíjí.

“Češi technologie nejenom s nadšením používají, ale jak vím ze své každodenní práce, jsou také velmi talentovaní programátoři. Česko má navíc v současnosti velmi aktivní uměleckou sféru. Proto si myslím, že české umění s kódem má velkou šanci uspět,” říká Filip Hráček, který má v Googlu na starosti vztahy s vývojáři v několika zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky.

Vítěze zvolí odborná porota složená z významných představitelů moderního umění. Je mezi nimi Karsten Schmidt, Zach Leberman a dvojice Varvara Guljajeva a Mar Canet. Výsledky oznámíme 17. dubna. Samotná výstava s názvem Digitální revoluce pak bude slavnostně otevřena 3. července a potrvá až do 14. září 2014. Pořádáme ji ve spolupráci s uznávanou londýnskou galerií Barbican.

Autoři top 20 uměleckých projektů si budou moci vybrat mezi vstupenkou na vývojářský veletrh Google I/O nebo některým z googlích zařízení (v Česku např. Nexus 5).

V průběhu února proběhne také Vysílaný Hangout, kde Filip Hráček z českého Googlu s Andrejem Boleslavským z platformy CIANT (Mezinárodní centrum pro umění a nové technologie) budou diskutovat na tématem propojování vývojařiny a umění u nás i ve světě. O přesném termínu Hangoutu budeme informovat.


Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Výsledky, inovace a krátké nahlédnutí do služby AdWords v roce 2014

Jsme nadšení z výsledků, kterých inzerenti v roce 2013 dosáhli v AdWords pomocí inovací. Rád bych zde nyní shrnul několik vylepšení, která jsou podle mého názoru zásadní a inzerentům pomáhají lépe kontaktovat zákazníky a rozšiřovat podnikání. V krátkosti bych se s vámi také chtěl podělit o další zlepšení, která v AdWords plánujeme pro rok 2014, a přitom vás požádat o případné podněty a názory.

Úspěch v dnešním mobilním a propojeném světě
Lidé jsou dnes neustále připojeni na internet a přecházejí mezi jednotlivými zařízeními, na kterých komunikují, nakupují a baví se. Proto jsme loni v únoru v AdWords spustili rozšířené kampaně. Díky nim je teď mnohem jednodušší spravovat kampaně napříč různými zařízeními a zároveň je optimalizovat tak, aby odpovídaly záměrům a kontextu vašich zákazníků – např. jejich lokalitě a denní době. Postupem času jsme vám nabízeli mnoho doporučených postupů a případových studií, které vám měly pomoci oslovovat zákazníky prostřednictvím obrazovek nejrůznějších velikostí a tím zlepšovat weby a rozšiřovat podnikání.
Úspora času a zvýšení výkonu díky novým účinným nástrojům pro nabízení cen
Nabídky je důležité nastavit tak, abyste získaly co nejlepší výsledky. To však může být také obtížné a časově náročné. Proto mnoho inzerentů používá automatizované nástroje – ušetří s nimi čas a konzistentněji dosahují svých cílů v oblasti výkonu. Vedle manuálních úprav nabídek v rozšířených kampaních jsme spustili nové flexibilnější strategie automatického nabízení cen. S flexibilními strategiemi nabídek si v kampaních můžete zvolit různé strategie, jako je cílová cena za akci nebo cílení na umístění v horní části stránky. Máte tedy k dispozici manuální nebo automatizované strategie nabídek pro klíčová slova nebo reklamní sestavy, které nejlépe odpovídají vašim potřebám. Některé automatizované strategie včetně nové Cílové návratnosti investic do reklamy (ROAS) využívají unikátní systémy predikce v reálném čase, které nabídku automaticky upraví pro každou aukci podle předpokládané hodnoty potenciálního kliknutí. Zkušenosti mnoha inzerentů a agentur dokládají velmi dobré výsledky.
Váš nový potenciál díky dimenzi Publikum u reklam ve vyhledávací síti
Inzerenti nás opakovaně žádali, aby bylo možné přizpůsobit reklamy ve vyhledávací síti potřebám jejich nejlepších zákazníků. Proto jsme pro tyto reklamy v červnu spustili novou přínosnou funkci pro práci s publikem: možnost přizpůsobit nabídky, reklamy nebo dokonce klíčová slova na základě předchozích návštěv uživatele na webu. Od té doby tuto možnost využily tisíce inzerentů. Díky ní nabízejí optimálnější ceny pro návštěvníky webů, kteří přišli opakovaně, zlepšují tak viditelnost reklam, generují přírůstkový prodej a zvyšují návratnost investic pomocí seznamů uživatelů pro remarketing u reklam ve vyhledávací síti.
Pokročilé přehledy konverzí a ucelenější statistiky
Mnoho firem se spoléhá, že díky AdWords jim přijdou do obchodů návštěvníci, zákazníci do firmy zavolají, anebo zadají objednávku přes obchodního zástupce. V loňském roce jsme dosáhli významného pokroku, protože nyní lze v AdWords měřit cíle v oblasti konverzí, takže můžete lépe optimalizovat a přidělovat rozpočet. Přidali jsme možnost měřit konverze napříč účty, importovat do AdWords konverze ze systému řízení vztahu se zákazníky a počítat telefonáty jako konverze v AdWords.
Dále jsme zavedli novou metriku odhadované konverze napříč zařízeními, s níž lépe započítáte konverze, které začnou kliknutím na reklamu na jednom zařízení a skončí konverzí v režimu online na jiném zařízení.
Zvýšení produktivity a objemu obchodů v roce 2014
Při plánování aktivit pro rok 2014 hodně přemýšlíme, jak vám v AdWords zvýšit produktivitu. Chceme zachovat potenciál a zefektivnit práci. Můžete tak očekávat podstatné zlepšení efektivity pracovních postupů, plánování kampaní, přehledů a analýz, identifikace obchodních příležitostí a testování.
Také pracujeme na tom, abyste mohli jednodušeji používat kampaně AdWords jako přímé rozšíření vašeho podnikání. To znamená, že hledáme způsoby, jak do AdWords snadněji přenést údaje o vaší firmě a webu a umožnit tak hladší, dynamičtější a optimálnější fungování prvků kampaně – aby byly skutečným rozšířením vašeho podnikání.
Navíc budeme pomocí nových metod měření efektivity marketingových aktivit v mobilním a propojeném světě dále pokračovat v inovacích.
Co si do roku 2014 přejete vy?
Díky vašim podnětům a názorům k nám proudí mnoho skvělých nápadů, posílejte je prosím i nadále. Pomocí formuláře na adrese http://g.co/awfeedback nám můžete sdělit, co si do roku 2014 přejete vy. Veškeré novinky o službě AdWords také můžete sledovat na naší stránce na Google+.
Těšíme se, že pro vás službu AdWords v roce 2014 ještě vylepšíme. Ještě jednou děkujeme, že jste našimi partnery.
Autor: Jerry Dischler, viceprezident produktového managementu, reklamy ve vyhledávací síti
Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 1 z 6212345...102030...Poslední »