4CZ
Tak trochu jiný web…

Blogy

Sledujte 10 tipů k AdWords během následujících 30 dnů na fóru Google AdWords

Fórum AdWords slouží uživatelům jako platforma pro sdílení zkušeností a názorů na Google AdWords i Analytics. Nyní jsme vytvořili společně s expertem v digitálním marketingu seriál 10 tipů k AdWords. Tento seriál, který Vám pomůže dosáhnout skvělé výsledky ve Vašich kampaních můžete sledovat v průběhu následujícího měsíce, které budeme sdílet každé úterý a čtvrtek na Fóru AdWords.

Tento seriál tipů se budě převážně zaměřovat na tipy pro optimalizaci Google AdWords účtu jako je optimalizace konverzí, relevance reklam a klíčových slov či získávání statistik ohledně Vašich potencionálních klientů. Autorem těchto tipů je Brian Valentini z Chicaga. Je velkým fandou digitálního marketingu, zejména v placeném vyhledávání. Pracuje jako ředitel divize marketingu ve vyhledávání a viceprezident společnosti DigitasLBi, která je globální agenturou zabývající se digitálním marketingem a technologiemi.

Na nic nečekejte a zapojte se na fóru mezi naše nejdůležitější přispěvatele, kterými jsou Peter Gažo, Tomáš Bzirský, Ľubomír Štulajter a Petra Větrovská. Hlavní přispěvatelé jsou dlouhodobí členové fóra AdWords, kteří se postupem času stali opravdovými AdWords experty. Svůj volný čas věnují tomu, že pomáhají ostatním uživatelům na fóru prostřednictvím různých tipů a rad. Pomohli již stovkám inzerentů a těší se i na vaše komentáře a názory.

Odkaz na fórum a první tip z naší série najdete zde. Budeme rádi i za Vaše názory a tipy. Děkujeme.

AdWords Akademie: Vytváření reklam pro mobilní zařízení

V minulých článcích jsme si vysvětlili trendy v užívání a důležitosti mobilních zařízeních v dnešní době a také optimalizaci Vašeho webu pro tato zařízení.

Nyní se dozvíme více o tom, jak přizpůsobit Vaše reklamy pro zobrazování se na mobilních zařízeních. Jak jsme si vysvětlili v minulém díle Google AdWords Akademie, uživatelé mobilních zařízení se na něj podívají v průměru až 150 krát denně, většina z toho je právě v pohybu či např. za jízdy tramvají. Je tedy důležité, abyste vytvářeli reklamy, které jsou stručné, jasné a zřetelné pro poměrně malé displeje mobilních telefonů.

Pro vytvoření mobilní reklamy doporučujeme nejdůležitější informace zmínit v nadpisu a prvním popisném řádku reklamy, jelikož systém může použít druhý řádek reklamy na relevantnější rozšíření mobilní reklamy, například o telefonní číslo. Podle průzkumu 82% lidí používá chytrý telefon pro vyhledávání místní pobočky obchodu, je tedy dobré zmínit otevírací dobu či použití rozšíření reklam o lokalitu. Také je důležité vložit do textu reklamy viditelnou URL, která zřetelně ukazuje, že vstupujete na mobilní stránku webu. Dalším tipem je zakliknutí políčka “mobilní”, čímž můžete nově vytvořený text preferovat pro mobilní zařízení.

Toto video je součástí AdWords akademie, pomocí které publikujeme krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords.

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se zapojit do diskuze na Fóru Google AdWords.

Hezký den!

Získejte lepší představu o výkonu automatických nabídek

Je snadnější hodnotit výkon strategií automatických nabídek, když víte, kam se dívat. Díky třem novým funkcím přehledů teď máte lepší přehled o svých nabídkách. Můžete tak ušetřit čas vynaložený na řešení problémů, které mohou ovlivňovat výkon.

Jak funguje mechanismus nabízení cen
Díky automatickému nabízení cen mohou inzerenti při optimalizaci nabídek ve velkém u všech aukcí ušetřit až několik hodin týdně. Přesto je důležité strategie nabídek sledovat a udržovat si přehled o tom, zda je není třeba usměrnit. Nové poznámky ohledně stavu doplňují stavy strategií nabídek o další statistiky. Budete se tak moci snáze rozhodovat o případných vhodných opatřeních.

Pokud je například strategie stále ve stavu Učení, protože existuje teprve krátce nebo jste nedávno změnili složení kampaní, které ji využívají, bude se zobrazovat údaj Odhadovaná zbývající doba učení. Ten signalizuje, že stále probíhá ladění algoritmů nabídek, a udává, jak dlouho byste ještě měli vyčkat, než provedete další změny nebo vyhodnotíte výchozí výkon.

Pokud je strategie nabídek v důsledku nastavené minimální či maximální výše nabídek ve stavu Omezeno (limity nabídek), může se vám zobrazit údaj o tom, na jaké procento zobrazení nebo výdajů se omezení vztahuje. Snáze tak pochopíte rozsah jeho dopadu na výkon.

Snadné zpětné sledování změn výkonu až k úpravám stavu nebo cílů
Přehledy stavu v čase uvedené ve spodní části grafu výkonu mapují stav strategií nabídek. Pomohou vám zjistit, co mohlo ve zvoleném časovém období ovlivňovat výkon strategií nabídek. Zaznamenáte-li například zvýšení útraty v době, kdy byla strategie nabídek ve stavu Omezeno (nedostatek údajů), může jít o signál, že byste měli zvýšili rozpočty kampaní. Získáte tím větší počet konverzí a poskytnete tak algoritmům více údajů, aby mohly nabídky lépe optimalizovat.

Přehledy cílů v čase mapují vztah mezi údaji o výkonu a vašimi dřívějšími cíli a poskytují tak podrobnější související informace. Například trendová čára naznačující pokles počtu konverzí může zprvu působit jako varovný signál. Pokud však zjistíte, že vám v té době klesala i cílová CPA, může to snížení výkonu vysvětlovat.

Obě tyto možnosti přehledů jsou nyní k dispozici ve sdílené knihovně po kliknutí na strategii nabídek.

Podle vylepšených přehledů automatického nabízení cen můžete výkon vyhodnotit lépe než jen podle svého odhadu. Další informace o automatickém nabízení cen ve službě AdWords najdete v centru nápovědy a v článku o doporučených postupech nabízení cen.

AdWords Akademie: Optimalizace webu pro mobilní zařízení

Již v minulém příspěvku jsme si vysvětlili trendy v ČR týkajících se mobilních zařízení a jak je důležitá optimalizace pro mobilní zařízení. Více informací ohledně statistik a důležitosti mobilního zařízení v dnešní době si můžete přečíst v článku o Úvodu do mobilních zařízení.

V tomto díle si ukážeme, jak optimalizovat váš web pro mobilní zařízení. Na začátek doporučujeme zkontrolovat stránku pomocí testu použitelnosti pro mobilní stránky. Tento test vyhodnotí vaši mobilní stránku a v případě nutnosti optimalizace vám doporučí tipy, které zlepší kvalitu mobilní stránky. Pro lepší optimalizaci jsme také vytvořili 25 zásad vzhledu mobilní webu, které vám pomohou k zvyšování konverzí a spokojenosti zákazníků.

Toto video vysvětluje důležitost optimalizace Vašeho webu pro mobilních zařízení a je součástí AdWords Akademie, pomocí které publikujeme krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords.

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se zapojit do diskuze na Fóru Google AdWords.

Těšte se na třetí pokračování školení o mobilních zařízeních a vytváření mobilních reklam v AdWords.

Přejeme vám hezký den a krásné Vánoce!

AdWords Akademie: Úvod do mobilních zařízení

Dnes si vysvětlíme jaké jsou trendy v mobilních zařízeních a v chování českých uživatelů na internetu.

V roce 2015 počet vyhledávání na mobilních zařízení přerostl počet vyhledávání na stolních počítačích. V průměru si lidé zkontrolují mobilní zařízení až 150 krát denně. Více informací ohledně způsobu používání mobilních telefonů na českém trhu a chování ve vyhledávání si můžete přečíst v této infografice.

Co se týká mobilního internetu, v 95% Češi používají mobilní internet na mobilních zařízení, ale více jak 45% uživatelů jej využívá i na tabletu. Věděli jste také, že téměř 66% uživatelů používá svůj chytrý telefon neustále, nebo každých pár hodin? Chcete-li získat více informací o chování českých uživatelů na mobilních zařízeních můžete si prohlédnout infografiku, která byla vytvořena na základě průzkumu internetových uživatelů.

Pokud se chcete dozvědět více ohledně růstu uživatelů mobilních zařízení, co uživatelé na mobilech hledají a z jakých důvodů internet používají, můžete si prohlédnout tuto prezentaci.

Toto video je úvod do školení o mobilních zařízení a je součástí AdWords Akademie. V AdWords Akademii se jedná o krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords. AdWords Akademie je vhodná i pro úplné začátečníky ve světě online inzerce.

Pokud máte jakékoli dotazy, tak se neváhejte zapojit do diskuze na Fóru Google AdWords.

Těšte se na další pokračování školení o mobilních zařízeních, vytváření a optimalizace kampaní AdWords.

Představení nových interaktivních reklam pro podporu instalace aplikací

Vývojáři neustále hledají nové způsoby, jak dostat uživatele k aplikacím. Nalezení aktivních uživatelů aplikace (jak před její instalací, tak i po ní) je však neustálou výzvou, protože doba pozornosti lidí při používání mobilních zařízení se zkracuje a stává se více orientovanou na záměr. Vlastně jsme zjistili, že jedna ze čtyř nainstalovaných aplikací ani není nikdy použita. Snažíme se tedy vývojářům nabízet inzertní nástroje, které uživatele vybízejí k interakci a představují aplikaci v tom nejlepším světle. V nedávné době jsme přepracovali jeden z našich formátů reklamy v aplikacích a stavíme na našem záměru vytvářet reklamy v aplikaci tak, aby působily skvěle. A proto dnes představujeme dva nové výrazné a podmanivé formáty reklamy pro rozšiřující se řadu kreativních řešení určených k podpoře instalace aplikací.

Zahrajte si v rámci reklamy hru s formátem Trial Run Ads
Trial Run Ads je formát aplikace, který umožňuje uživateli zahrát si hru po dobu až 60 sekund streamováním obsahu z aplikace před jejím stažením. Podmanivá ukázka zvyšuje pravděpodobnost, že si aplikaci nainstaluje někdo, kdo rád hraje hry. Uživatelé získají první dojem ze hry ještě před jejím stažením a vývojář aplikace přitáhne vhodnější uživatele, kteří si danou hru vybrali na základě své zkušenosti s aplikací.

Formát Trial Run Ads nabízí:
●        Zvláště podmanivé a poutavé reklamy určené pro hry
●        Příležitost pro hráče vyzkoušet si hru ještě před stažením
●        Relevantnější kliknutí na reklamy, stažení aplikace a předběžný výběr uživatelů aplikace

Nejšťavnatější Trial Run Ad

Personalizované reklamy pro mobily mimořádně podpoří vaši kreativitu
Mimo jiné spouštíme i testování beta interaktivních vsunutých reklam, což jsou reklamy ve formátu HTML5, které nabízejí zcela personalizovaný uživatelský dojem šitý na míru jednotlivým aplikacím inzerentů. Namísto standardních šablon poskytují inzerentům kreativní svobodu ve využití formátu HTML5 a údaje načítají dynamicky. Tento formát nabízí vysoký potenciál, pokud jde o rozmanitost, a neomezuje se jen na herní aplikace. Interaktivní vsunuté reklamy nabízejí opravdu personalizovaný dojem, který může zahrnovat představení hodnoty vaší aplikace a funkcionalitu, kterou chcete zdůraznit, a to vše vyvedené v souladu s vaší osobní strategií značky. To je užitečné zejména pro inzerenty, kteří mají zájem o větší interakci uživatelů v rámci instalačních programů.

Interaktivní vsunuté reklamy poskytují:
●        Krásný a flexibilní podklad, který inzerentům umožní skutečnou kreativitu
●        Jedinečné možnosti pro testování a optimalizaci
●        Možnost zprostředkovat uživateli zážitek z aplikace ještě před jejím stažením
●        Jedinečné možnosti rozvoje značky

Marketingoví manažeři již tyto poutavé reklamy využívají ke zvyšování počtu stažení aplikací. Zalora vytvořila reklamu, která umožňuje uživatelům potáhnutím obrazovky objevit exkluzivní nabídky.

Interaktivní vsunutá reklama společnosti Zalora umožňuje uživatelům potáhnout obrazovku a objevit exkluzivní nabídky.

Míru personalizace si určujete sami – od úpravy standardní šablony po vývoj kompletně vlastní kreativy. Pomocí živého obsahu aplikace mohou marketingoví manažeři vytvářet také podmanivé reklamní formáty v reálné čase. S větší kontrolou nad rozvržením a interakcí můžete provádět testy A/B kreativ a pomocí různých výzev k akci zkoušet zvyšovat konverze. Dříve jste mohli uživatelům pouze sdělit informace o své aplikaci, ale nyní máte možnost nabídnout jim jedinečný zážitek z aplikace, který je bude inspirovat, aby s vaší aplikací trávili čas.

Inzerenti mohou používat interaktivní vsunuté reklamy k představení svých nejnovějších nabízených produktů prostřednictvím galerií, zvýrazňujících prvků své osobní značky a k účinnějšímu představení hodnoty aplikace ještě před její instalací.

Společnost Zalora představuje galerii produktů, přes kterou mohou uživatelé
v její interaktivní vsunuté reklamě přejíždět prstem.

Chápeme, že zážitky na mobilním zařízení je nutné těmto zařízením přizpůsobit, a ani reklama v tomto není jiná. Nepřetržitě nacházíme nové a lepší způsoby vytváření interaktivních formátů pro malé obrazovky.

Formát Trial Run Ads a interaktivní vsunuté reklamy jsou v současné době v testování beta a jsou dostupné omezené skupině inzerentů. Pokud máte zájem zařazení do testování beta, obraťte se na svého správce účtu.

Autor: Sissie Hsiao, produktová ředitelka pro mobilní obsahovou reklamu, a Pasha Nahass, produktový manažer pro pro mobilní obsahovou reklamu

Zachyťte více vánočního provozu s metrikou podílu kliknutí pro nakupování Google

Nakupování online je rok od roku populárnější. Zvyšuje se tak vaše možnost přilákat do svého internetového obchodu během vánočních svátků zákazníky. Dnes uvádíme do provozu metriku podíl kliknutí, která vám pomůže lépe zjistit, kdy vám utíká provoz. Podíl kliknutí je nová metrika, která ukazuje procento z celkových možných kliknutí získaných z reklam v Nákupech.

Pojďme se podívat na příklad, jak používat metriku podílu kliknutí pro identifikaci skupin výrobků s potenciálem pro větší provoz, abychom zajistili, že se vaše reklamy budou zobrazovat dostatečně výrazně a bude tak maximalizován provoz na vašich stránkách po zbytek vánočních svátků. Nejprve přidejte sloupec podílu kliknutí na kartě skupin produktů. V tomto příkladu vidíte „winter coats“ (zimní kabáty) s podílem kliknutí 30 %. To znamená, že bylo provedeno jen 30 z každých 100 možných kliknutí na vaši reklamu na zimní kabáty. Teď můžete využít této příležitosti a upravit nabídky pro zimní kabáty tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly výrazněji. Nezapomeňte se často vracet a sledovat metriku podílu kliknutí, zejména u svých nejoblíbenějších produktů, a dále optimalizujte nabídky.

Metrika podíl kliknutí pro skupiny výrobků

Je toho víc, co můžete udělat, abyste si o svátcích zajistily úspěch. Kromě řízení provozu je dobré vyladit své kampaně, abyste oslovili nové zákazníky a zvýšili tržby. Vytvořili jsme dva seznamy, které vám v nadcházejících týdnech a po Novém roce pomohou spravovat vaše kampaně:

  • Seznam připravenosti na svátky: Připravte své kampaně v Nákupech na oslovení nakupujících v klíčových momentech a udělejte z nich své zákazníky
  • Seznam pro přežití svátků: Postupujte podle tohoto seznamu, který vám pomůže měnit kampaně za pochodu a ukáže vám, jak upravit nabídky pro nové populární produkty

Pokud tyto seznamy využijete, dvakrát si je projdete a vyladíte své kampaně na základě postřehů získaných díky metrice podílu kliknutí, můžete během tohoto období zvýšit tržby… a mít tak veselejší svátky!

Autor: Dimitris Meretakis, produktový manažer, Nákupy Google

Sdílejte pomocí účtů správce (MCC) data z Google Analytics a remarketingové seznamy efektivněji

Díky funkcím, jako je například sledování výkonu účtu v požadovaném měřítku nebo provádění změn v kampaních napříč účty, pomáhají účty správce řadě nejzkušenějších inzerentů ve službě AdWords stihnout více za kratší dobu. Chcete-li získat užitečnější přehledy a zpřesnit rozsah remarketingu, představujeme dvě nová vylepšení v účtech správce: propojení účtů Google Analytics a sdílení značky pro remarketing a remarketingových seznamů.

Získejte jediným propojením přístup k datům

Účet Google Analytics nebo účet Google Analytics Premium můžete nyní propojit přímo s účtem správce AdWords. K tomu můžete využít nového průvodce nastavením v účtu AdWords v nabídce Nastavení účtu. Díky tomuto efektivnímu postupu při propojení účtů nemusíte propojovat každý z účtů Google Analytics a AdWords jednotlivě.

Import cílů, metrik webových stránek, remarketingových seznamů nebo jiných dat z Google Analytics navíc stačí provést jen jednou. A kdykoli pak přidáte do účtu správce nový účet AdWords, automaticky se propojí se stejnými službami Analytics.

Tato vylepšení ušetří čas, který tak můžete věnovat optimalizaci kampaní. Další informace o propojení účtu Google Analytics s účtem správce naleznete v centru nápovědy AdWords.

Zpřesněte svou remarketingovou strategii

Mnoha inzerentům se úspěšně daří opětovně oslovovat zákazníky a také hledat nové pomocí remarketingu v Obsahové síti, remarketingových seznamů pro reklamy ve vyhledávání a podobných segmentů publika. Abyste mohli tyto nástroje efektivněji využít ve spravovaných účtech AdWords, máte nyní k dispozici možnosti vytváření a sdílení remarketingových seznamů přímo v účtu správce, a to z nového zobrazení Publikum. Najdete zde také seznamy importované ze služby Google Analytics nebo Vlastní seznamy zákazníků.

Remarketingové seznamy můžete vytvořit i pomocí značky pro remarketing na úrovni správce a použít je v klientských účtech. Nemusíte pak opětovně přidávat značku na webové stránky a spravovat několik seznamů v každém účtu AdWords. Mají-li některé klientské účty vlastní seznamy, budete je moci použít i v dalších klientských účtech.

Tato vylepšení vám umožní spustit remarketingovou strategii ještě jednodušeji a rychleji. Další informace o sdílení značek pro remarketing a remarketingových seznamů naleznete v centru nápovědy AdWords.

Napsal Vishal Goenka, vedoucí produktový manažer, AdWords

Nové nástroje a informace, které vám v letošní předvánoční sezóně pomohou optimalizovat kampaně v Nákupech

Zákazníci se chystají nakupovat brzy a také po celou dobu předvánoční sezóny. Nákupy sice pravidelně vrcholí na Černý pátek a Digitální pondělí, mobilní zařízení však dnes umožňují nakupování doslova každý den. Z pozice prodejce budete určitě chtít své rozpočty a kampaně připravit na největší prodejní špičky, přitom se však jistě budete snažit oslovit zákazníky v průběhu celého předvánočního období.

Rádi bychom vám pomohli snadno a rychle analyzovat kampaně v Nákupech a provádět vhodné úpravy. Před touto sezónou proto spouštíme několik nových funkcí:

Určení kampaně, která je nejvhodnější k optimalizaci

  • Zobrazení tabulky skupin produktů na úrovni kampaně a účtu usnadňuje porovnávání výkonu a provádění změn napříč produktovými skupinami.
  • Filtrování skupin produktů pomáhá s výběrem, které produktové skupiny je vhodné optimalizovat (například ty s nejlepšími náklady na konverzi). Není tak nutné ručně kontrolovat všechny skupiny v účtu.

Lepší informace usnadňují rozhodování o nabídkách

  • Simulátor úprav nabídek pro mobilní zařízení nyní funguje i na úrovni kampaní. Pomůže vám rozšířit mobilní příležitosti úpravou modifikátoru nabídky.
  • Údaj o počtu odhadovaných konverzí, nově přidaný do simulátoru nabídek, vám pomůže pochopit, kolik konverzí byste mohli zaznamenat, pokud byste nastavili jiné nabídky.
  • Metriky výkonu v dialogu podskupin, například počty kliknutí nebo cena za konverzi, vám pomohou rozdělit skupiny produktů podle výkonu.

Podívejme se nyní, jak vám tyto nové funkce mohou pomoci ušetřit čas a usnadní vám zvládnutí hektických předvánočních dnů. Představme si, že jste prodejce oblečení a pár dnů před Černým pátkem si jdete zkontrolovat kampaně s tím, že upravíte nabídku u nejprodávanějšího zboží.

Simulátor úprav nabídek pro mobilní zařízení

Nejprve je třeba vědět, že vyhledávání na mobilních zařízeních související s nákupy meziročně vzrostlo o více než 120 % a nezdá se, že by během předvánoční sezóny mělo nastat nějaké zpomalení.1 Podobný nárůst jste v mobilní návštěvnosti zaznamenali i vy. Použijte simulátor úprav nabídek pro mobilní zařízení a upravte mobilní nabídky na úrovni kampaní. Uvidíte, jak dokáže úprava mobilní nabídky zvýšit návštěvnost vašich stránek.

Nyní se můžeme ponořit o něco hlouběji a optimalizovat produktové skupiny. Když si otevřeme tabulku produktových skupin na úrovni účtu, pomocí filtrů skupin produktů zjistíme, že produktová skupina „bundy“ se vyznačuje nejvyššími počty konverzí a nejnižšími náklady na konverzi. Na základě těchto informací se rozhodnete produktovou skupinu „bundy“ optimalizovat.

Filtry skupin produktů na úrovni účtu

Nízká cena za konverzi u produktové skupiny „bundy“ naznačuje, že je zde další prostor pro škálování a zvyšování prodejních objemů. Prostudujte si odhadované počty konverzí v simulátoru nabídek a podívejte se, jaký vliv by mohly mít případné úpravy nabídky na schopnost dané produktové skupiny přitáhnout další konverze. Pak nastavte nabídku na takovou úroveň počtu konverzí, o jakou máte u kategorie „bundy“ zájem.

Odhadované počty konverzí v simulátoru nabídek

Nakonec si prostudujete data webu a zjistíte, že několik značek bund již začalo lákat první zájemce z řad zákazníků. Ve sloupcích výkonu v dialogovém okně podskupin produktů uvidíte, které značky mají ve vašich reklamách nejvyšší prodeje. Setřiďte si data podle celkového počtu konverzí nebo nejnižších nákladů na konverzi a získáte přehled o tom, které značky vyžadují samostatnou, navýšenou nabídku.

Sloupce výkonu v dialogovém okně podskupin produktů

To je vše. Tyto nástroje by vám měly pomoci provádět úpravy rychle a efektivně i v náročné době předvánoční sezóny. Teď si můžete sami v klidu užít vlastní nakupování a třeba si najít pěkný dárek, kterým se odměníte za svou náročnou práci.

Chcete-li se dozvědět více, navštivte centrum nápovědy, kde najdete další informace o kampaních v Nákupech nebo o filtrování produktových skupin. Podívejte se i na další způsoby analýzy a škálování optimalizací pomocí karty Dimenze nebo skriptů.

1. Globální data vyhledávání Google, 3. čtvrtletí 2014 až 3. čtvrtletí 2015, podle vyhledávání, která aktivují reklamy v Nákupech

Prozkoumávejte svět… nyní také offline!

Ne všude je k dispozici obstojné připojení k internetu a zhruba 60 % světa k němu nemá vůbec žádný přístup. Většina lidské populace se stále ještě nemůže dostat k informacím tak rychle, jak by bylo potřeba. To představuje obrovský problém pro všechny, kteří chtějí prozkoumávat svět kolem sebe. S mobilními Mapami Google můžete vyrazit i do míst, o která internet zatím nezavadil.

Stáhněte si určitou oblast na mapě a ani nezjistíte, že jste mimo dosah signálu – Mapy Google budou fungovat stále stejně. S novou aktualizací můžete i bez připojení k internetu využít navigaci, hledat si konkrétní místa a zjišťovat o nich užitečné informace, třeba otevírací dobu nebo recenze na daný podnik.


Pokud si chcete stáhnout určitou oblast, jděte do menu Map Google – „Offline Areas“ a ikonkou „+“ ji přidejte. Druhá možnost je vyhledat dané město, stát či oblast a kliknout na ikonku „Download“. Jakmile Mapy zjistí špatný signál, přepnou se automaticky do offline režimu. Až se situace zlepší, Mapy se opět připojí k internetu, abyste mohli využít i další funkce, např. dopravní podmínky. Kvůli velkému objemu dat je povolené stahování map jen při připojení k wi-fi. 


Poprvé jsme tuto novinku předvedli v květnu na Google I/O a nyní budeme v následujících dvou týdnech postupně zveřejňovat aktualizace pro Android a později i pro iOS.  


Autor: Amanda Bishop, Product Manager

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Kvalitní přírodní švédskou kosmetiku za dostupné ceny naleznete na OriflameKosmetika.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Vyzkoušejte vyhledávač telefonních čísel a zjistěte komu číslo patří.

Hledáte informace o telefonních čísel a nevíte komu neznámé číslo patří.