Blogy

Strana 1 z 6712345...102030...Poslední »

Překladač Google vizuálně překládá už i do češtiny

Aplikace Překladač Google vám již umožňuje v reálném case vizuálně překládat tištěné texty v sedmi jazycích. Stačí ji otevřít, kliknout na fotoaparát a namířit jej na text, který chcete přeložit – ceduli, seznam surovin, návod k použití, tlačítka na pračce, a uvidíte, jak se vám přímo před očima mění text na obrazovce v jiný jazyk. Nepotřebujete připojení k internetu ani mobilní data.


Dnes aplikaci Překladače Google opět vylepšujeme. Rozšiřujeme vizuální překlad o dvacet dalších jazyků a konverzační režim se stává rychlejší a plynulejší, aby ještě více lidí mohlo poznávat svět ve svém jazyce.

Google_Translate_CZECH.gif

Okamžitý překlad tištěného textu do 27 jazyků

Začínali jsme se sedmi jazyky – angličtinou, francouzštinou, němčinou, portugalštinou, ruštinou a španělštinou. Dnes přidáváme možnost překládat mezi angličtinou a bulharštinou, češtinou, dánštinou, filipínština, finština, holandštinou, chorvatštinou, indonézštinou, katalánštinou, litevštinou, maďarštinou, norštinou, polštinou, rumunštinou, slovenštinou, švédštinou, turečtinou a ukrajinštinou. Překládat můžete z angličtiny do těchto jazyků i z nich do angličtiny. Navíc je možné překládat z angličtiny do hindštiny a thajštiny.
Chcete-li zkusit překládat do těchto jazyků, spusťte aplikaci Překladač Google, nastavte angličtinu a jazyk, který chete přeložit, a klikněte na tlačítko fotoaparátu; budete vyzváni ke stažení malého jazykového balíčku (2MB) pro každý jazyk.



Jste připraveni se podívat na všechny tyto jazyky v akci?

Komunita nadšenců nám pomáhá zlepšovat překlady každý den

Nevylepšujeme však pouze naši aplikaci, ale i samotný překlad. Před rokem jsme spustili komunitu, jejíž členové pomáhají zlepšit jeho kvalitu. Díky milionům zapojených milovníků jazyků, jsme již zlepšili překlady více než 100 milionů slov a frází ve více než 90 jazykových kombinacích. Tato komunita je otevřená pro všechny, kteří chtějí svou znalostí cizích jazyků pomoci ostatním.


Dnešní aktualizace nám pomáhají dostat se o krok blíže tomu udělat z vašeho telefonu univerzální překladač, který boří jazykové bariéry tam, kde vám překáží v komunikaci a získávání informací, které potřebujete. Novinka bude dostupná pro zařízení s Androidem a iOS v průběhu nejbližších dní.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Připomenutí: upgradujte své adresy URL do 1. července 2015


V únoru jsme oznámili zavedení upgradovaných adres URL, které urychlují a usnadňují správu vašich adres URL ve službě AdWords. S upgradovanými adresami URL budete moci spravovat své údaje pro vstupní stránky a měření odděleně pomocí nových polí cílové URL a měřicí šablony. V tomto videu se o výhodách upgradovaných adres URL dozvíte více.


Počínaje 1. červencem budou všichni inzerenti muset začít používat upgradované adresy URL místo koncových URL. Pokud jste své adresy URL již aktualizovali na upgradované adresy URL, jste připraveni a nic není potřeba. Pokud jste ale zatím adresy neupgradovali, přečtěte si, k jakým změnám od 1. července 2015 dojde u vašich reklam* a adres URL a jaké možnosti upgradu máte.

Změny od 1. července 2015

Od 1. července se připravte na následující změny:

  1. Nebude už možné vytvářet ani upravovat koncové URL. Jakékoli nové adresy URL budou muset být vytvořeny s použitím nových polí Upgradovaná adresa URL.
  2. Koncové URL budou automaticky přesunuty do nového pole cílové URL pro všechny reklamní sestavy ve vašem účtu, které neobsahují adresy URL s přesměrováním mezi doménami**. V účtu AdWords dostanete upozornění na jakékoli zbývající reklamní sestavy, které nebyly upgradovány.
  3. Všechny reklamy s koncovými URL, které nebyly aktualizovány na upgradované adresy URL, se během pár měsíců přestanou zobrazovat.O ukončení zobrazování reklam vás budeme informovat 30 dní předem prostřednictvím e-mailu a upozornění ve vašem účtu.

Časté dotazy


Přečtěte si odpovědi na nejčastější dotazy související s tímto upgradem.

Otázka: Musím upgradovat, když nepoužívám měření adres URL nebo když používám pouze automatické značkování?

Odpověď: Ne, můžete počkat na automatický upgrade od 1. července. Náš systém automaticky přesune vaše koncové URL do nových polí cílové URL a sloupce v přehledech budou aktualizovány podle těchto změn. Při automatickém upgradu nedojde k vynulování statistik výkonu reklam a reklamy nebudou muset znovu projít kontrolou, zda dodržují naše zásady.

Otázka: Které typy adres URL nebudou upgradovány automaticky a nakonec se přestanou zobrazovat?

Odpověď: Do této kategorie spadají adresy URL, které obsahují: přesměrování mezi doménami, parametr ValueTrack „{copy}“, měřicí parametry používající „{}“ kromě parametruAdWords ValueTrack nebo jinou doménu, než jaká je použitá ve viditelné URL reklamy. Tyto adresy URL prosím upgradujte manuálně do 1. července.

Otázka: Jak mám upgradovat adresy URL s přesměrováním mezi doménami?

Odpověď: Pro tyto adresy URL použijte základní nebo pokročilou metodu podle popisu v našem průvodci upgradem. Dejte pozor, abyste upgradovali pozastavené i aktivní adresy URL. Pokud potřebujete pomoci, obraťte se na dodavatele nástroje třetí strany.

Otázka: Budou při upgradu vynulovány statistiky reklam?

Odpověď: Chcete-li zachovat statistiky svých reklam, použijte automatickou nebo základní metodu upgradu nebo počkejte, až náš systém upgraduje vaše adresy URL automaticky. Vaše statistiky výkonu zůstanou zachovány a reklamy nebudou muset projít kontrolou dodržování zásad.

Pokud vám nevadí vynulování statistik reklam a chcete naplno využít výhody upgradovaných adres URL, použijte pokročilou metodu upgradu. Ta vám umožní použít nové měřicí šablony a parametry ValueTrack. Při změnách provedených po tomto upgradu vaše statistiky reklam nebudou vynulovány. 

Připomínáme, že budete mít stále přístup ke všem historickým statistikám výkonu svých odstraněných reklam prostřednictvím přehledů AdWords.

Otázka: Co musím dělat, když používám dynamické měřicí adresy URL?

Odpověď: Bude potřeba manuálně upgradovat vaše adresy URL pomocí základní metody upgradu před 1. červencem. Další informace

Další podrobnosti naleznete v sekci nejčastějších dotazů v našem průvodci upgradem.

Pomoc s upgradem

Tento upgrade vyžaduje vaši součinnost, a proto vám s ním chceme pomoci. Následující zdroje vám pomohou vybrat nejlepší možnost upgradu a provedou vás celým procesem.

Průvodce upgradem: Na stránce https://g.co/ads/upgradedurls si přečtěte, jak upgradovat adresy URL.
AdWords Editor 11.1: Adresy URL můžete upgradovat pomocí Editoru.
HOA: Podívejte na podrobný videonávod, jak upgradovat adresy URL pomocí hromadných tabulek.
Nástroj pro tvorbu adres URL: Vytvářejte adresy URL v novém formátu upgradovaných adres URL.
Zkouška adres URL: Vyzkoušejte své vstupní stránky a měřicí šablony.

Přejeme vám mnoho dalších úspěchů se službou AdWords. Potřebujete-li s upgradem pomoci, můžete nás kdykoli kontaktovat.

Autor příspěvku: Leo Sei, produktový manažer, Google AdWords


*Všude, kde hovoříme o reklamách, platí uvedené informace i pro adresy URL používané v klíčových slovech, odkazech na podstránky, automatickém cílení a dalších možnostech cílení ve Vyhledávací síti, Obsahové síti a Nákupech Google.

**Koncové URL využívající přesměrování mezi doménami (to znamená, že vaše adresy URL jsou přesměrovány na jiný web než vaši doménu) nemohou být upgradovány automaticky. Tyto adresy URL musíte upgradovat manuálně. Pomůže vám s tím náš průvodce upgradem.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Zavedení správy kampaní napříč účty a vylepšení přehledů do účtů správců (MCC)

Při vytváření účtu správce AdWords jsme mysleli na naše nejnáročnější inzerenty. Jedná se proto o nástroj na sledování a správu více účtů, který vám toho dokáže nabídnout opravdu hodně. Abychom vám ušetřili čas a zpřehlednili výkon účtu, zavádíme několik skvělých vylepšení. Jsou mezi nimi například správa kampaní napříč účty, skvělé nástroje na vytváření přehledů nebo vylepšená navigace účtem.

Správa kampaní na požadované úrovni
Vytváření přehledů a rychlé změny kampaní napříč několika účty dokážou být někdy velmi časově náročné. Proto jsme na hlavní panel účtu správce přidali nové zobrazení Kampaně. Z tohoto jediného zobrazení se vám budou všechny kampaně lépe spravovat na požadované úrovni, budou se vám v něm i lépe vytvářet přehledy.
Akce na úrovni kampaně, které dobře znáte z úrovně osobního účtu, můžete nyní používat i na úrovni účtu správce – můžete přidat sloupce, použít segmenty a nastavit filtry k přehledům výkonu kampaně až u 20 vybraných účtů nebo u těchto účtů rychle aktualizovat denní rozpočty či aktivovat nebo pozastavit kampaně. Přímo z účtu správce můžete k jakémukoli osobnímu účtu také vytvořit novou kampaň.

Lepší přehledy, které vám toho více řeknou
Údaje na hlavním panelu účtu správce jsou stejně aktuální jako údaje v ostatních částech AdWords. Nejaktuálnější metriky přehledů už proto nemusíte hledat v jednotlivých účtech. Aby vám byly přehledy na hlavním panelu ještě více k užitku, může nyní vlastní časové období přesáhnout 90 dnů a můžete ho porovnávat s libovolným jiným obdobím. Přidali jsme také další sloupce přehledů (včetně konverzí) a možnost monitorovat výkon přímo na hlavním panelu ve formě grafů.

Abyste mohli údaje účtu smysluplněji analyzovat, přidali jsme i pokročilou segmentaci a nástroje na filtrování. Údaje můžete rychle rozčlenit na dílčí segmenty, které budou představovat aspekty s největším významem pro vaši firmu (například síť, typ kliknutí nebo zařízení). Následně můžete použít filtry, s nimiž se vám budou lépe nacházet nové příležitosti nebo zobrazovat údaje, které vás zajímají.
Jestliže používáte podřízené účty správce, máte k dispozici novou rozbalovací nabídku. V této nabídce můžete údaje o výkonu zobrazené na hlavním panelu upřesnit, aby vyjadřovaly přímo propojené podřízené a osobní účty, všechny propojené podřízené a osobní účty nebo všechny jednotlivé propojené účty.

Rychlejší navigace mezi účty
V neposlední řadě se vám účty, které chcete zobrazit, budou také snáze hledat. Účet správce nebo vlastní účet, na který chcete přejít, můžete po rozbalení nabídky v horní části účtu AdWords v dané nabídce vyhledat nebo přímo vybrat.
Příběhy zákazníků

Řadě zákazníků už tato vylepšení účtu správce přinesla první úspěchy.
„Nedávno jsme rozšířili naši produktovou řadu, což vedlo k výraznému nárůstu námi spravovaných účtů AdWords. Možnost identifikovat z jediného zobrazení důležité trendy týkající se výkonu kampaně a podniknout takové kroky, která na tento výkon budou mít největší dopad, nám nejenom ušetří každý týden čtyři až pět hodin, ale dává nám i jistotu, že jsou naše účty v dobrém stavu.“ – Katherine Doty, Global Search Marketing Manager společnosti Rosetta Stone
“Spravujeme přes 90 jednotlivých účtů AdWords. Abychom všechny tyto účty dokázali spravovat efektivně, musíme používat kvalitní konvence názvů kampaní. V tomto novém zobrazení kampaní účtu správce můžeme všechny naše kampaně spravovat i optimalizovat z jediného místa. Díky tomu, že se už účty našich kampaní nemusíme proklikávat a spravovat je po jednom, ušetříme spoustu času.“ – Jeremy Legrand, vedoucí oddělení pro marketing ve vyhledávačích (SEM) společnosti Kaymu
Nová vylepšení, nový název
Abychom zjednodušili naše názvy a s těmito novými zlepšeními je harmonizovali, přestaneme účty správce AdWords označovat názvy „Klientské centrum (MCC)“ a „MCC“. Tyto změny v průběhu roku zavedeme do centra nápovědy AdWords i do našich budoucích sdělení.
S těmito novými vylepšeními se můžete seznámit formou prohlídky v AdWords, případně si v centru nápovědy AdWords přečíst o účtu správce další informace.
Autor příspěvku: Zak Stern, produktový manažer, AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Aktualizace specifikací zdroje produktů pro Nákupy Google a taxonomie produktů Google pro rok 2015

Letos jsme provedli aktualizaci specifikací zdroje pro Nákupy Google a zároveň také taxonomie produktů Google. Cílem těchto změn je vytvořit příjemnější prostředí, které zákazníkům usnadní vyhledávání produktů online, a zjednodušit proces poskytování informací ve vašem zdroji. V důsledku této aktualizace budete muset do 15. září 2015 upravit určité produktové informace.

Přehled aktualizací:
Specifikace zdroje pro Nákupy Google
● Atributy Jednotky a Množství jsou nyní k dispozici pro USA.
● Zpřísnili jsme základní principy týkající se atributu ID a kódů GTIN.
● Oddělili jsme od sebe atributy Oblečení a Varianty a rozšířili požadavky pro Brazílii. Tato aktualizovaná sekce nese název „Podrobné atributy produktů a skupiny položek“.
● Zavádíme ustálená číselná ID kategorie produktu Google, která lze použít také jako hodnoty atributu Kategorie produktu Google.
● Rozšířili jsme požadavky na dopravu do Švýcarska, České republiky, Nizozemska, Itálie, Španělska a Japonska, aby se uživatelům v těchto zemích zobrazovala celková cena.
Taxonomie produktů pro Nákupy Google
● Zjednodušili jsme řadu cest taxonomie produktů Google – některé kategorie jsme zahrnuli do nadřazených uzlů.
● Většina kategorií sportovního oblečení je nyní zahrnuta do obdobné kategorie nesportovního zboží. Například Sportovní sukně se nyní nacházejí v kategorii Sukně.
● Přidali jsme více kategorií do odvětví „Jídlo, pití a tabák“ a „Pro dospělé“.
● Některá odvětví jsme výrazně přepracovali. Mohlo by vás zajímat, jak teď vypadají vaše kategorie produktu Google.
Další informace…
Počínaje 15. září 2015 začneme v globálním měřítku uplatňovat aktualizaci specifikací zdroje, avšak s výjimkou dopravy. Vzhledem k tomu, že nastavení přesných přepravních sazeb může být poměrně komplikovaný proces, dáme vám na tuto implementaci více času – nové požadavky na dopravu budou uplatňovány teprve od 1. února 2016. Veškeré změny z oblasti taxonomie produktů jsou pouze doporučené, nikoli povinné.
Nové atributy můžete začít odesílat ke konci tohoto týdne. Doporučujeme, abyste si prostudovali nové specifikace zdroje, protože některé z těchto aktualizací vyžadují změny ve vašich stávajících údajích o produktech. Přehled všech změn naleznete v sekci aktualizované specifikace zdroje v centru nápovědy Merchant Center.
Chcete-li svým zákazníkům zajistit co nejpříjemnější nakupování online, při používání služby Nákupy Google vždy dodržujte naše Zásady služby Nákupy Google a právní požadavky. Předejdete tak zamítnutí svých produktů nebo zdrojů.
Autoři příspěvku: Angelika Rohrer a Patrik Reali, tým Nákupů Google

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Online školení AdWords Akademie Vás provede účtem AdWords od A do Z

Připravili jsme pro vás sérii online školení pod názvem AdWords Akademie. Jedná se o krátká videa, ve kterých vás naučíme vše nezbytné pro váš úspěch s online reklamou Google AdWords. AdWords Akademie je vhodná i pro úplné začátečníky ve světě online inzerce.
První část se zaměřuje na volbu mezi účty AdWords a AdWords Express a základním nastavením kampaní. Další webinář budeme nahrávat v pondělí a brzy se dostaneme i na pokročilá témata. Většina školení je v českém jazyce, ale některé části mohou být i slovensky.
Webináře můžete sledovat online na našem kanálu YouTube Google Partners.

Na konci každého videa uvidíte v pravém horním rohu odkaz na karty, které vás navedou na další doporučené video. U některých videí je v komentáři odkaz na tzv. “Navigátor”, který vám ukáže nastavení přímo v účtu AdWords.
V sekci webinářů na Fóru Google AdWords, se budete moci zapojit do diskuse. V téže sekci budeme pravidelně informovat o nových online školení.
Přejeme vám hezký den
Marek Bubeník

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nová partnerství s médii a reklamní řešení pro propagaci mobilních aplikací

Svět aplikací je stále složitější, a proto úspěšní vývojáři hledají nové způsoby měření, správy a optimalizace, fungující pro všechny reklamní sítě a operační systémy. Dnes dopoledne jsme na naší výroční konferenci I/O v přímém přenosu oznámili nová partnerství s médii a představili nový typ reklam, kterými vycházíme vstříc těmto specifickým potřebám marketingu mobilních aplikací.

Transparentní, otevřená a spolehlivá řešení pro měření
Pro vývojáře aplikací, kteří potřebují motivovat uživatele k instalacím a interakcím, je zásadní znát účinnost různých mediálních partnerů a umístění. Proto investujeme do řešení, která umožní vývojářům konzistentně měřit v celém bludišti reklamních sítí a posoudit kvalitu uživatelů, kteří z jednotlivých sítí přicházejí.
Google Analytics for Apps je špičkové řešení pro analýzu v aplikaci, oceňované stále více inzerenty, kteří chtějí mít přehled o účinnosti reklamy v různých sítích. Již nyní můžete pomocí služby Google Analytics měřit výkonnost kampaní zaměřených na instalaci mobilní aplikace a zjišťovat celoživotní hodnotu vašich uživatelů. Je k dispozici pro operační systémy Android a iOS. Od loňského zavedení měření konverzí pro iOS jsme zatím navázali partnerství s více než 20 reklamními sítěmi, například InMobi a Millennial Media. Integrace dat s těmito partnery umožňuje komplexně posoudit hodnotu aplikace v různých sítích podle metrik, které jsou pro vývojáře podstatné (tj. LTV a retence). Díky tomu jsou rozhodnutí o investicích do reklamy mnohem kvalifikovanější.V nejbližších měsících budete moci využívat „postback“ pro konverze z odkazujících sítí a následně optimalizovat návštěvnost, a to vše pomocí jediné sady SDK.
Řešení pro měření ale nejsou jediným důležitým nástrojem. Víme, že si vývojáři potřebují vybírat z různých dodavatelů atribuce, a podporujeme otevřená řešení. Proto jsme ohlásili možnost integrovat do služby AdWords údaje o instalacích aplikací a událostech od významných partnerů pro měření (tj. třetích osob). Spolupráce se třetími osobami, např. Adjust, Appsflyer, Apsalar, Kochava, a Tune, nám umožňuje zvyšovat přesnost mezi různými měřeními v systému AdWords, aby vaše data byla přesná a spolehlivá.
Domníváme se, že partnerství s těmito předními reklamními platformami a systémy měření může oblast mobilních aplikací zkvalitnit a zpřehlednit, což prospěje vývojářům.
Tím ale ještě nekončíme.
Propagace aplikací na Googlu je hračkou.
Vývojáři mohou své aplikace propagovat na různých umístěních – ve Vyhledávání Google, v síti AdMob, na mobilních webech a ve službě YouTube. Letos jsme již oznámili uvedení reklam ve vyhledávání na Google Play. Reklamami zobrazenými vedle výsledků vyhledávání aplikací můžete oslovit uživatele právě v okamžiku, kdy hledají novou aplikaci a jsou připraveni si ji nainstalovat. 
 
Dnes jsme představili Univerzální kampaně propagující aplikace, nový typ kampaní, kterým mohou inzerenti oslovit spotřebitele v různých médiích Google účinněji a efektivněji. Univerzální kampaně propagující aplikace umožňují jednoduše nastavit reklamy na instalaci aplikací pro Android, a to v systému AdWords nebo přímo z Vývojářské konzole pro Google Play.
V rámci jediné kampaně budete moci zaměřit dosah na Vyhledávání Google, síť AdMob, mobilní weby, YouTube a Google Play. Stačí poskytnout nám několik informací o vaší aplikaci – co bude vaše reklama uvádět, jaké publikum chcete oslovit, kolik chcete utratit – a zbytek můžete nechat na nás. Naše systémy pro tvorbu reklam a nabídek pomohou maximalizovat výkonnost vašich kampaní a vy se zatím můžete více věnovat tvorbě a vylepšování svých aplikací. Reklamy ve vyhledávání na Google Play a Univerzální kampaně propagující aplikace budou vývojářům i inzerentům k dispozici v následujících měsících.
Komplexní řešení pro vaše podnikání
Na dnešní konferenci I/O jsme rovněž představili řešení usnadňující vývoj aplikací, podporující přirozenou interakci uživatelů a zvyšující výdělečnost aplikací. Naše novinky v analytických nástrojích a reklamách jsou doplněním těchto nabídek. Uvedená otevřená a spolehlivá řešení pro měření a reklamní nástroje pro snazší a efektivnější nákup inzerce by měla přispět k rozvoji vašeho podnikání. Děkujeme všem vývojářům, kteří tyto nové možnosti otevírají. Těšíme se na vaše aplikace a budeme s vámi i vašimi partnery úzce spolupracovat na dalších inovacích.
Autor: Jonathan Alferness, viceprezident pro Product Management

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Osobní data v soukromí a bezpečí – a pod vaší kontrolou

Všichni jsme jednou něco podobného zažili…

  • Hledáte práci a chcete, aby vaše osobní fotky zůstaly soukromé.
  • Ztratili jste telefon a chcete vymazat svá osobní data.
  • Váháte nad stažením další aplikace, která po vás chce spoustu informací.

Každý den děláme rozhodnutí, která ovlivňují naše soukromí a bezpečí na internetu. Většina lidí má přitom pocit, že pro taková rozhodnutí nemají dostatečnou úroveň kontroly. V Google se snažíme vytvářet jednoduché a účinné bezpečnostní nástroje, které vaše data udrží v bezpečí a dají vám nad nimi kontrolu. Minulý týden jsme na konferenci I/O oznámili, že uživatelé budou mít větší kontrolu nad povolováním aplikací v příští verzi Androidu. Dnes přicházíme se dvěma zásadními vylepšeními našich bezpečnostních nástrojů: nové centrum na správu nastavení účtu s názvem Můj účet a nový web s odpověďmi na nejdůležitější otázky ohledně ochrany soukromí a bezpečí na Googlu privacy.google.com.

Kontrola bezpečí a soukromí na jednom místě
Bezpečí a soukromí jsou vlastně dvě strany jedné mince: když nemáte data v bezpečí, rozhodně je nemáte v soukromí. Můj účet znamená rychlý přístup k nastavením a nástrojům, které vám pomáhají střežit vaše data a rozhodovat o tom, které informace jsou využívány za účelem vylepšení služeb Googlu. Najdete zde i další informace k tématu, díky nimž si lépe uvědomíte, jaké máte možnosti a jaké nastavení je pro vás nejvhodnější.

Několik příkladů toho, co umí Můj účet:

  • Kontrola zabezpečení a Kontrola ochrany soukromí – jednoduché návody, které vás provedou těmi nejdůležitějšími nastaveními.
  • Správa toho, jaká data z Vyhledávání, Map, YouTube a dalších služeb mohou být využita k vylepšení vaší uživatelské zkušenosti se službami Googlu.
  • Nastavení reklam je nástroj na kontrolu zobrazování reklam v závislosti na vašich zájmech a tom, co jste vyhledávali.
  • Kontrola aplikací a stránek, které jsou napojeny na váš účet.

Můj účet jsme vytvořili jako zdroj informací pro všechny, tedy i ty, kdo nemají účet na Googlu. Dnešní novinky jsou součástí naší dlouhodobé snahy chránit vás a vaše data na Googlu. V budoucnu očekávejte další aktivity a dejte nám vědět, co si o tom myslíte.

Martina Joneková
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

AdWords Editor nyní podporuje štítky, upgradované adresy URL, reklamy v aplikacích a další funkce!

Na konci loňského roku jsme představili AdWords Editor ve verzi 11.0, která přinesla nejvýznamnější aktualizaci tohoto nástroje od jeho uvedení v roce 2006. Dnes přicházíme s další skvělou aktualizací nástroje AdWords Editor, která je k dispozici všem inzerentům po celém světě. Tato verze obsahuje plnou podporu štítků, upgradovaných adres URL, reklam pouze pro volání, reklam v mobilních aplikacích a mnoho dalších funkcí. Pojďme se na ni podívat podrobněji.

Štítky
Na základě vašich názorů jsme do AdWords Editoru nově začlenili plnou podporu štítků. Pomocí štítků lze objekty v účtu (například kampaně a klíčová slova) efektivně organizovat do smysluplných skupin. Díky tomu budete moci snadno a rychle filtrovat údaje a vytvářet přehledy těch, které jsou pro vaši firmu nejrelevantnější.
Štítky lze nyní v AdWords Editoru snadno vytvářet, upravovat a mazat, a to pomocí karty Štítky pod položkou Sdílená knihovna. V přehledech dat můžete přiřazovat a odstraňovat štítky u kampaní, reklamních sestav, klíčových slov i reklam. Pomocí štítků můžete přehledy dat také filtrovat, případně exportovat a importovat jakékoli změny v účtu, které se štítky souvisejí.
Upgradované adresy URL
Letos jsme zavedli upgradované adresy URL, které vám pomohou ušetřit čas při správě informací ohledně měření adres URL a snížit počet případů, kdy Google prochází váš web. Poskytují také přístup k novým parametrům ValueTrack a k vlastním parametrům měření. Abychom vám usnadnili přechod na nový systém, k němuž dojde 1. července, přidali jsme podporu upgradovaných adres URL. Koncové adresy URL můžete nyní upgradovat pomocí AdWords Editoru, po upgradu navíc získáte možnost hromadně spravovat cílové adresy URL a měřicí šablony. Další informace o upgradu adres URL najdete v tomto článku zařazeném v centru nápovědy.
Reklamy pouze pro volání
Reklamy pouze pro volání představují snadný a účinný způsob, jak mohou uživatelé mobilních zařízení navázat kontakt s vaší firmou. Nyní můžete tyto reklamy vytvářet a spravovat pomocí AdWords Editoru.
Reklamy v mobilních aplikacích
Zobrazováním reklam v mobilních aplikacích můžete oslovit rostoucí počet uživatelů, kteří na mobilních zařízeních hrají hry, poslouchají hudbu a baví se. Pod položkou Klíčová slova a cílení můžete nyní nastavit zobrazování svých reklam v určitých typech aplikací, včetně konkrétních aplikací (nebo umístění) a kategorií mobilních aplikací, jako jsou Hry nebo Nákupy.
Rodičovství a vlastní zájmové kategorie v Obsahové síti Google
Demografické cílení vám umožňuje oslovit uživatele po celé Obsahové síti Google (GDN), kteří pravděpodobně spadají do určité demografické skupiny. Vedle kritérií týkajících se pohlaví a věku můžete nyní oslovovat zákazníky i na základě toho, zda jsou rodiči.
Pod položku Segmenty publika jsme rovněž přidali podporu pro vlastní zájmové kategorie. Pomocí funkce vlastního publika podle zájmů si nyní můžete vytvořit vlastní segmenty publika podle zájmů, které odpovídají cílům vaší firmy. Díky tomu budete moci oslovit ty pravé zákazníky se zájmem o vaše produkty a služby.
A mnoho dalších funkcí…
Nejnovější verze AdWords Editoru přináší také vylepšení vyhledávací lišty, širší podporu lokalizace a celkové zdokonalení navigace v uživatelském rozhraní. Další informace o všech nových funkcích se dočtete v tomto článku zařazeném v centru nápovědy.
Přejděte na AdWords Editor ve verzi 11.1 ještě dnes!
Autor příspěvku: Geoff Menegay, produktový manažer pro AdWords Editor

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Speciální online expozice připomíná 70 let od konce 2. světové války

Tento týden si celý svět připomíná konec druhé světové války. K této příležitosti zpřístupňuje Kulturní institut Google spolu s 27 světovými muzei některé vzácné historické sbírky online. Díky partnerství s Kulturním institutem Google mohou kurátoři těchto expozic představit veřejnosti artefakty minulosti a jejich příběhy a připomenout, jak se náš život od konce války změnil.

Jednou z takových online expozic je i výstava Poslední dny války, kterou spolu s Kulturním institutem Google připravilo Muzeum T.G.M. v Rakovníku.

T.G.M.


Výstava rakovnického muzea se tak zařazuje mezi další světové sbírky zobrazující příběhy z konce 2. světové války, které by neměly být zapomenuty. K nim patří například i unikátní fotografie z Varšavského povstání.


Warsaw Uprising.jpg

Martina Joneková
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Jednodušší vytváření přehledů u více typů kampaní


V průběhu příštích pár týdnů budeme vydávat tři nové funkce, které inzerentům s více kanály usnadní správu přehledů a zjišťování nejdůležitějších statistik.


Pro inzerenty s více typy kampaní a reklamních cílů může být vytváření přehledů únavný a časově náročný proces. Chcete-li například vytvořit přehled konkrétních cílů týkajících se kampaní ve Vyhledávací síti, Obsahové síti, nebo v Nákupech Google, musíte nejprve vyfiltrovat svůj typ kampaně a několikrát znovu upravit sloupce, než se vám podaří zobrazit údaje, které potřebujete. 

Díky třem novým funkcím pro vás bude nyní jednodušší:

● Filtrovat účet podle typu kampaně
● Rychleji najít příslušné sloupce
● Používat sady sloupců na základě reklamních cílů 

Jednoduše vyfiltrujte účet podle typu kampaně

Nový volič typu kampaně umožňuje rychle filtrovat účet podle typu kampaně. Můžete tak zobrazit pouze výsledky týkající se vašich kampaní ve Vyhledávací síti, Obsahové síti nebo v Nákupech Google. Pokud například vytváříte přehled výkonu v Obsahové síti, můžete jedním jednoduchým krokem rychle zobrazit všechny reklamní sestavy ve svých kampaních v Obsahové síti. 



Jednoduše vyfiltrujte typy kampaní, které chcete zobrazit


Zobrazte si příslušné sloupce na základě typu kampaně

Už vás unavuje neustálé přepínání sloupců, když přecházíte od přehledů kampaní ve Vyhledávací síti k přehledům kampaní v Obsahové síti? Naposled zobrazené sloupce, které se dříve ukládaly pouze podle karty (například podle kampaně, reklamní sestavy nebo klíčových slov) se nyní budou ukládat podle karty i typu kampaně.

Řekněme, že se nacházíte na kartě Reklamní sestavy a díváte se na sloupce Počet kliknutí a Prům. CPC u kampaně ve Vyhledávací síti. Pak se podíváte na reklamní sestavy v kampani v Obsahové síti a upravíte sloupce tak, abyste viděli Počet zobrazení a Prům. CPM. Když se nyní podíváte na kartu Reklamní sestavy u kampaní ve Vyhledávací síti, uvidíte sloupce Počet kliknutí a Prům. CPC. Když však přepnete na kampaně v Obsahové síti, uvidíte sloupce Počet zobrazení a Prům. CPM. Díky tomu můžete rychle najít příslušné sloupce na základě typu kampaně.

Rychle používejte sady sloupců na základě reklamních cílů

Abychom vám usnadnili a urychlili zobrazování údajů pro konkrétní reklamní cíle, zavádíme předdefinované sady sloupců. Tyto sady sloupců vám pomohou rychle načíst sloupce přehledů, které jsou upravené přímo na míru různým reklamním cílům. Máte například několik kampaní v Obsahové síti. Některé z nich jsou zaměřené na cíle týkající se budování značky a jiné jsou zaměřené na výkonnostní cíle. S předdefinovanými sadami sloupců můžete jednoduše přepínat výběr dat pro přehledy tak, abyste viděli sloupce, které se týkají daných reklamních cílů. A když se chcete vrátit zpět k poslednímu vybranému sloupci, stačí z rozbalovací nabídky Sloupce vybrat možnost Vlastní.



Předdefinované sady sloupců vám pomohou vyhledat statistiky cílů konverze a cílů týkajících se budování značky


Další postup

Toto vylepšení ve vytváření přehledů bude spuštěno během příštích pár týdnů pro inzerenty, kteří mají ve svém účtu více než jeden typ kampaně. Chcete-li se dozvědět, jak můžete začít tyto funkce používat při svém každodenním vytváření přehledů, navštivte naše centrum nápovědy.

Autor příspěvku: Pallavi Naresh, produktový manažer, AdWords


Za překlad zodpovídá Pavel Tekel

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 1 z 6712345...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Zapper

Zapper s funkcí měření - Zlikvidujte mikroorganismy v řádu minut !!!