Blogy

Strana 1 z 6312345...102030...Poslední »

Shoda s blízkými variantami pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě

Uživatelé ne vždy píší všechna slova správně a ani nemusí dokonale ovládat psaní na klávesnici. Ve skutečnosti minimálně 7 % vyhledávání na Googlu obsahuje překlep nebo chybu. A čím delší vyhledávací dotaz, tím větší pravděpodobnost chyby. Uživatelé se však chtějí k hledaným firmám, výrobkům nebo službám dostat, i když nenapíší hledaný výraz zcela přesně.

Ať to jsou „dětské koloběžky“, „Dětské koloběžky“, nebo „dětská kloběžka“, zájemci o koupi koloběžky pro své dítě chtějí i přes drobné odchylky v hledaném výrazu vidět ty nejrelevantnější reklamy. Proto na konci září spouštíme pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě shodu s blízkými variantami klíčových slov, která představuje intuitivní způsob, jak uživatele s vyhledávanými firmami či službami spojit.

Shoda s blízkými variantami má úspěch.



Tato funkce byla zavedena v roce 2012 a od té doby dosahují inzerenti výborných výsledků. Ve skutečnosti již převážná většina z vás shodu s blízkými variantami klíčových slov využívá a získává z přesné a frázové shody v průměru o 7 % více kliknutí se srovnatelnou mírou prokliku a konverzí. Tyto prokliky navíc jednak ukazují na vyšší míru využití klíčových slov, jednak představují cennou příležitost, kterou s klíčovými slovy s „nízkým objemem vyhledávání“ uživatel nezíská, neboť se u nich vyskytuje mnoho překlepů a zkratek.Přečtěte si o několika úspěšných příkladech z praxe, o které se s námi inzerenti podělili:

Shopify – „Snažíme se u svých zákazníků dosahovat výborné efektivity, velkého účinku a vysoké relevantnosti. A přesně to nám umožňuje shoda s blízkými variantami klíčových slov. Další možnosti shod ke klíčovému slovu „koupit online“ – jako např. „nákup online“ – vedly ke 100% zvýšení relevantních kliknutí u klíčových slov v přesné a frázové shodě, přičemž cena za proklik zůstává stabilní. Navíc jsme dosáhli cenné úspory času, protože už není nutné do kampaní ručně přidávat klíčová slova s chybami.“

Underground Elephant – „Vždy se snažíme pro naše klienty zvětšit dosah a zajistit, aby je jejich zákazníci při online vyhledávání našli. Možnost rozšířit v jejich účtech klíčová slova o shodu s blízkými variantami proto byla jednoznačná volba. Od implementace této funkce u jednoho konkrétního klienta jsme u klíčových slov v přesné shodě zaznamenali zvýšení počtu prokliků v účtu o 150 %, avšak cena za tato další kliknutí byla o 10 % nižší.“

Stitch America – „Díky shodě různých variant slov s jedním kořenem – jako „potištěné čepice“ pro „potisk čepic“ – nám klíčová slova v přesné a frázové shodě vygenerovala pětkrát více kliknutí. Ještě zajímavější je, že tato další návštěvnost stála jen polovinu původní ceny.“

Oslovte větší počet zákazníků.
Od konce září začneme spouštět shodu s blízkými variantami klíčových slov pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě. Protože shoda s blízkými variantami byla už součástí výchozího nastavení kampaní, většina z vás nezaznamená ve shodách žádné změny. Inzerenti, kteří mají tento typ shody odhlášen, již nebudou mít od září možnost shodu s blízkými variantami zakázat. Klíčová slova v přesné a frázové shodě se pak tedy začnou spojovat i s blízkými variantami klíčových slov, což vám umožní se správnou reklamou zasáhnout více potenciálních zákazníků. Cílem je zároveň snížit cenu za proklik a zlepšit míru prokliku.

Jednodušší správa
S touto funkcí už pro požadované pokrytí nebudete muset vytvářet vyčerpávající seznamy chybných klíčových slov nebo jejich zkratek a dalších variant. Budete-li chtít přesněji definovat návštěvnost a snížit náklady, přidejte místo toho vylučující klíčová slova včetně blízkých variant, se kterými shodu nechcete. Tím můžete u kampaní zlepšit návratnost investic a nabídnout zákazníkům lepší dojem z reklamy. Přečtěte si více o výhodách vylučujících klíčových slov v našem novém dokumentu white paper o klíčových slovech.

Systém AdWords při spouštění reklam dává přednost klíčovým slovům, která se s hledanými výrazy přesně shodují. Proto můžete i nadále používat chybná a zkrácená klíčová slova a jiné blízké varianty. Pokud zjistíte, že výkon jednotlivých blízkých variant se výrazně liší, je možné ty výkonnější přidat jako samostatná klíčová slova a podle potřeby upravit i jejich nabídky.

Další informace o možnostech shody klíčových slov naleznete v tomto článku v centru nápovědy.

Autor: Jen Huang, produktový manažer, AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí: Co se stane 16. září 2014

Počátkem tohoto roku jsme vám představili několik postupů, díky kterým dosahují někteří inzerenti (např. WordStream nebo Elmo Talent Software) vynikajících výsledků s novým typem kampaní AdWords Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí. Od té doby bylo na tento nový typ kampaní upgradováno více než 300 000 kampaní.
Připomínáme, že od 16. září 2014 budou na tento nový, výkonnější typ automaticky upgradovány všechny kampaně typu Vyhledávací a Reklamní síť. Všem inzerentům doporučujeme upgradovat ještě před tímto datem. Budete tak mít jistotu, že jsou kampaně nastaveny podle vašich představ. Pokud upgrade neprovedete sami, systém AdWords upgraduje kampaně automaticky. Kampaní typu Pouze Vyhledávací síť nebo Pouze Reklamní síť se to netýká.
Pokud máte kampaň typu Vyhledávací a Reklamní síť, můžete ji upgradovat ihned jediným kliknutím a okamžitě tak zlepšit svoje výsledky. 
3 důvody, proč upgradovat ihned: 
 Lepší výkon: Inzerenti, kteří upgradovali na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, zaznamenali v části probíhající v Reklamní síti v průměru o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší náklady na nákup zákazníka.* Výsledky se budou lišit v závislosti na kampani.
● Jednodušší správa: Tento typ kampaní lze spravovat stejně, jako běžné kampaně ve Vyhledávací síti. Nastavení klíčových slov a nabídek budou automaticky použita i pro hledání zákazníků v Reklamní síti, což šetří práci.
● Možnost personalizace s ohledem na výkon kampaně: Po upgradu se může snížit počet kliknutí a zobrazení, zvýší se však pravděpodobnost, že budou pocházet od lidí, kteří jsou připraveni u vás nakoupit. Pokud je pro vás z hlediska inzertních cílů důležité zachovat stávající počty kliknutí, vytvořte také novou kampaň typu Pouze Reklamní síť. Budete tak moci využít nastavení a možnosti cílení z původní kampaně a udržet počty kliknutí na stejné úrovni.
Jsme vám k dispozici
Chceme, aby pro vás byla služba AdWords opravdu užitečná. Pokud potřebujete s upgradem na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí jakkoli pomoci, kontaktujte nás. Další podrobnosti, tipy a informační materiály, které vám pomohou využít AdWords na maximum, naleznete v centru nápovědy.
*Podle výsledků prvotních testů zaznamenal průměrný zákazník u svých kampaní typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí v části probíhající v Reklamní síti o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší CPA oproti stávajícím kampaním typu Vyhledávací a Reklamní síť. Tyto testy dále u průměrného zákazníka ukázaly 10–15% přírůstek konverzí v porovnání s kampaněmi typu Pouze Vyhledávací síť. Výkony konkrétních kampaní se mohou lišit.
Ahmad Anvari, produktový manažer Reklamní sítě Google


Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Snazší způsob správy míst podnikání v AdWords

S radostí vám představujeme aktualizovaná rozšíření o lokalitu. Propojení účtů ve službách Moje firma na Googlu a AdWords vám nyní umožní snáze zobrazovat firemní pobočky ve všech reklamách.

Zákazníci stále více vyhledávají na internetu informace, jako je trasa jízdy, provozní doba nebo produkty a služby nabízené v místních prodejnách. Výzkum prokázal, že 50 % zákazníků navštíví prodejnu do jednoho dne od vyhledání informací v chytrém telefonu.


Protože lidé z větší části rozhodují o návštěvě prodejny na základě výsledků online vyhledávání, je důležité, abyste využili každou příležitost k propagaci svých prodejen. Nově aktualizovaná rozšíření o lokalitu umožňují propagovat umístění prodejen ve všech kampaních. Každá reklama tak může zobrazit ty nejrelevantnější informace o lokalitě ve správnou chvíli. 

Mnozí z vás již v reklamách ve Vyhledávání Google a na Mapách Google zobrazují informace o místních pobočkách pomocí rozšíření o lokalitu na úrovni kampaně. Nyní máte k dispozici rychlejší a lepší způsob na úrovni účtu. Adresy své firmy můžete spravovat pomocí služby Moje firma na Googlu (dříve Adresář firem Google). Poté můžete propojením účtů služeb Moje firma na Googlu a AdWords začít automaticky zobrazovat relevantní informace o místních pobočkách ve všech kampaních AdWords.

„Rozšíření na úrovni účtu nám ušetřila spoustu času při správě účtů s mnoha kampaněmi. Přidáním umístění prodejen do jednoho účtu služby Moje firma na Googlu a jeho propojením s účtem AdWords jsme dosáhli toho, že již nemusíme ručně aktualizovat adresy v jednotlivých kampaních, ale neslevujeme z přesnosti. Každou ušetřenou minutu tak můžeme věnovat zvyšování výkonu.“

Emma MacDonaldová
ředitelka oddělení pro vyhledávací strategie, Optimedia


Hlavní výhody


Škálovatelnost a zásah.
Nová služba Moje firma na Googlu usnadňuje správu firemních zápisů na Googlu a umožňuje jejich propojení s AdWords. Dříve bylo třeba nastavovat rozšíření o lokality pro každou kampaň zvlášť. Nyní můžete nastavit upgradovaná rozšíření o lokalitu na úrovni účtu, která budou automaticky aktivována pro všechny kampaně v účtu AdWords. 


Snazší optimalizace. Firemní adresy, které propojíte s účtem AdWords, lze také použít pro cílení na lokalitu a úpravy nabídek. Můžete například cílit své reklamy na Českou republiku a v rámci jednoho kroku nastavit zvýšení nabídek o 80 % v okruhu 4 km kolem všech poboček, které jste propojili.

Začínáme
1. Vytvořte účet služby Moje firma na Googlu a přidejte umístění poboček.
Pokud vlastníte firmu s pobočkami a dosud nepoužíváte službu Moje firma na Googlu, můžete se zdarma zaregistrovat. Moje firma na Googlu usnadňuje kontakt se zákazníky, aktualizaci informací o firmě, přidávání fotografií a mnoho dalšího.


2. Propojte účet služby Moje firma na Googlu s AdWords.
Propojení účtů jedním snadným krokem umožňuje zobrazovat v reklamách informace o firmě. Po propojení účtů budou rozšíření o lokalitu automaticky aktivována ve všech kampaních. Budete také moci upravit upgradovaná rozšíření o lokalitu pro různá zařízení. Další informace

Tato změna je součástí našeho úsilí usnadnit vám oslovování zákazníků, kteří na cestách stále častěji vyhledávají obsah podle své aktuální polohy. Rozšíření o lokalitu na úrovni účtu budeme dále vylepšovat s cílem upgradovat všechny účty AdWords v průběhu několika následujících měsíců.

Další informace o upgradu rozšíření o lokalitu naleznete v našem centru nápovědy.

Autor:
Aileen Tangová, vedoucí produktová manažerka, místní reklamy

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Objevte další česká muzea a galerie v Google Art Projektu

Máme dobrou zprávu nejen pro všechny nadšence do umění. Dalších devět českých a moravským muzeí, galerií a institucí se zapojilo do Google Art Projektu. Ode dneška máte jedinečnou příležitost prozkoumat jejich digitalizované malby, kresby, fotografie, sochy, užité umění a další umělecká díla a do některých interiérů i virtuálně vypravit.

Google Art Projekt je součástí Kulturního institutu Googlu, který pomocí moderních technologií pomáhá partnerům v oblasti kultury zveřejnit svoje umění, archivy, kulturní dědictví a další materiál online. Po Museu Kampa a Národní galerii v Praze se do Art Projektu zapojilo: 

Společně zpřístupnili téměř 500 uměleckých děl a vy si je můžete prohlédnout. Vyhledávat můžete jednoduše podle jména autora, názvu nebo druhu díla, názvu muzea, země, sbírek nebo časového období.

Do 4 českých muzeí a galerií dokonce nahlédněte i virtuálně pomocí funkce Street View. Jedná se o Muzeum Tomáše Garrigua Masaryka, Muzeum umění Olomouc, Egon Schiele Art Centrum a Uměleckoprůmyslové museum v Praze. Poslední 2 zmíněné galerie dokonce umožňují studovat svá 2 díla až na úrověň tahu štětce nebo patiny, což není možné pozorovat ani lidským okem. To vše díky gagapixelům a funkci super vysokého rozlišení.

Součastí Kulturního institutu Google jsou i takzvané Archivní sbírky neboli online výstavy. První českou online výstavu zpřístupňuje Knihovna Václava Havla, Muzeum Tomáše Garrigua Masaryka a Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97.

Zalíbila se vám některá díla a chcete se k nim vracet? Ve funkci ‘Moje Galerie‘ si vytvoříte a uložíte své oblíbené kousky a následně je lze komentovat, ale také sdílet s přáteli a rodinou. Pomocí funkce ‘Porovnej’ navíc můžete na dvou různých dílech sledovat třeba to, jak se měnil styl autora v průběhu jeho tvorby. Díla a sbírky je také možné sdílet přes Google+ nebo je konzultovat s ostatními přes Hangout.

Více informací naleznete na stránkách Kulturního institutu Google a Google+ stránce.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Aktualizace specifikací zdroje dat Nákupů Google pro rok 2014

V uplynulém roce provedl tým Nákupů Google řadu vylepšení, která mají obchodníkům pomoci s prodejem jejich produktů. Patří sem například nové formáty reklam a nový typ kampaně. Tento pokrok by nebyl možný bez výborných informací o produktech, které obchodníci poskytují a které přispívají k trvalému zlepšování uživatelského prostředí pro kupující. Chceme obchodníkům nabízet stále více možností, jak organizovat produktové údaje a oslovit větší počet zákazníků, a proto jsme se rozhodli aktualizovat specifikace zdroje dat Nákupů Google.
  • Je třeba odesílat samostatné adresy vstupních stránek pro mobilní zařízení, aby byly uživatelé těchto zařízení přesměrováni na správné rozhraní.
  • Vlastní balíčky vytvořené obchodníkem, jako například fotoaparát s doplňkovým objektivem a brašnou, musí být označeny speciálním atributem, aby se v Nákupech Google správně zobrazovaly.
  • Byly přidány atributy pro kategorii oblečení, které umožňují podrobnější popis tohoto typu produktů.
  • Došlo ke zjednodušení atributu dostupnosti a nyní je snazší rozlišit, kdy a jak lze produkt dodat.
  • Přesný počet znaků jasně stanovuje délku jednotlivých atributů a napomáhá tak správnému zobrazování produktových informací.

V rámci aktualizace specifikací zdroje pracujeme vedle úpravy atributů také na doporučeních pro kvalitu obrázků a vytváříme nové zásady pro vstupní stránky.


Aktualizované specifikace zdroje jsou platné a povinné od 30. září, avšak obchodníci mohou nové atributy začít používat již nyní. Všem obchodníkům doporučujeme nastudovat nové specifikace zdroje, jelikož v některých případech budete muset změnit stávající produktové informace. Přehled všech změn naleznete v sekci aktualizované specifikace zdroje v centru nápovědy Merchant Center.

Pokud nechcete, aby vaše produkty či zdroje byly zamítnuty, je potřeba dodržovat zásady Nákupů Google a právní požadavky. Další informace o požadavcích na produktové informace naleznete v centru nápovědy Merchant Center.

Autoři příspěvku: Angelika Rohrer a Patrik Reali, tým Nákupů Google

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Filmy Google Play přichází do České republiky

Díky platformě Google Play máte všechny aplikace, hry, knihy i hudbu pohromadě na vašem počítači, tabletu nebo smartphonu. Ode dneška se Obchod Google Play v České republice rozšíří i o filmy, které si můžete zapůjčit nebo koupit.

Ve službě Filmy Google Play můžete vybírat z deseti tisíců snímků, včetně známých filmových hitů až po klasiky, a to i v HD rozlišení. 


Filmy se dají zapůjčit nebo koupit na stránce Google Play (play.google.com) a můžete je sledovat jak na vašem počítači, tak prostřednictvím aplikace Filmy Google Play ve vašem telefonu, tabletu s Androidem nebo iOS. Snímky lze stáhnout a zhlédnout později i bez internetového připojení.

Klasiku, komedii nebo třeba horor a mnoho dalších si můžete na 30 dní zapůjčit a jakmile je spustíte, máte 48 hodin na jejich zhlédnutí. Snímky, jak ve vysokém rozlišení, tak ve standardní kvalitě, se dají sledovat za výhodné ceny. Filmy k zapůjčení ve standardním rozlišení začínají již na 20 Kč, známé tituly jsou k dispozici od 59 Kč. U zakoupených filmů se pohybují od 99 Kč a filmové hity pak od 200 Kč.

Podívejte se s námi třeba na filmy Zimní příběh, 300: Vzestup impéria, nebo Gravitace a řekněte sbohem nudě!


Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Zviditelněte svou firmu se službou Moje firma na Googlu

Každému podnikateli leží na srdci hlavně jedna věc – zákazníci. Zákazníci jsou ti, co rozhodují o jejím úspěchu a pro mnoho podnikatelů jsou víc než jen klienti – jsou to ambasadoři, přátelé – jednoduše vaši lidi.

Díky internetu komunikuje se zákazníky pořád více firem. Najít loajální klienty však může být často časově náročné a komplikované. Věříme, že to jde i snadno, a proto dnes představujeme službu Moje firma na Googlu – jednoduchý a bezplatný způsob, jak se propojit se stálými i budoucímí zákazníky kdekoliv a kdykoli.

Moje firma vám přináší efektivní řešení, jak snadno a rychle spravovat svou online prezentaci na Googlu. Z jednoho místa můžete:

  • Aktualizovat svoje firemní informace, aby byly viditelné ve Vyhledávači Google, na Mapách Google a platformě Google+. Zákazník tak lehce najde váš kontakt. 
  • Vytvořit si fotogalerii a virtuální prohlídku interiéru vaší firmy, aby zákazníci viděli vše, co jim můžete nabídnout.
  • Spojit se se svými zákazníky a fanoušky přímo přes Google+ stránku a sdílet zajímavosti, novinky a akce, které chystáte.
  • Sledovat hodnocení díky recenzím na Googlu, na které můžete hned reagovat.
  • Pochopit ještě lépe, co vaši zákaznící požadují, jak vás najdou a jak s vámi chtějí komunikovat. To vše pomocí přehledných statistik a integrace s AdWords Express.
  • Řídit jednoduše vaše podnikání kdykoliv i na cestách díky mobilní aplikaci Moje firma pro Android a iOS (již brzy).

Pokud jste již dříve používali službu Adresář firem Google nebo Informační panel Stránek Google+ ke správě informací o své firmě, automaticky váš účet upgradujeme na službu Moje firma na Googlu. I vy tak můžete jednoduše a rychle aktualizovat informace o své firmě na Google+ i ve Vyhledávání a Mapách Google.

Pro více informací navštivte google.cz/mojefirma.
Dan Pritchett & Dennis Troper

NAVÍC: Pokud vás zajímá jak si stojí české malé a střední podniky na internetu, podívejte se na naši nedávnou studii.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Nové a vylepšené rozhraní Content API pro Nákupy Google

Před několika lety jsme představili rozhraní Google Content API pro Nákupy Google, které usnadňuje správu a aktualizaci velkého objemu produktových informací. Dnes s radostí oznamujeme uvedení nové verze tohoto rozhraní. Nabízí podrobnější analýzu kvality dat a rozšířené možnosti, jak zajistit, aby byly údaje o zboží co nejaktuálnější.


Příklady funkcí nové verze rozhraní:
  • Informace o kvalitě dat na úrovni jednotlivých položek a zda byly položky zamítnuty z důvodu nefunkčnosti adresy URL vstupní stránky pro mobilní zařízení nebo nepřesných jedinečných identifikátorů produktu
  • Výrazně rychlejší aktualizace ceny a dostupnosti jedné nebo více položek, aby zákazníci měli k dispozici nejnovější informace o ceně a ještě před proklikem na vaše webové stránky věděli, zda je zboží skladem. 
  • Snadnější integrace s Nákupy Google díky většímu počtu programovacích jazyků a podporovaných formátů dat.
Stávající rozhraní API sice bude dostupné do konce února 2015, doporučujeme však, abyste si co nejdříve stáhli jeho nejnovější verzi a využívali rozšířených funkcí.


Autor: Eric Tholomé, ředitel produktového managementu, Nákupy Google

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Společnosti Toll Brothers a Wayfair.com zvýšily svůj obrat díky funkci publika s pravděpodobným zájmem o koupi

Představte si, že byste mohli oslovit nakupující přesně v momentě, kdy jsou připraveni objednávat.

To je princip funkce publikum s pravděpodobným zájmem o koupi, kterou jsme pro Reklamní síť v AdWords zavedli minulý rok. Využívá různé prvky signalizující záměr nakupovat, jako jsou navštívené weby, prokliknuté reklamy a konverze z poslední doby, a spojí vaše reklamy se spotřebiteli, kteří aktivně zkoumají či porovnávají produkty a služby v celé Reklamní síti Google. Po roce můžeme říci, že funkce publika s pravděpodobným zájmem o koupi pomáhá společnostem jako Wayfair.com (druhý největší prodejce domácích potřeb v USA) a Toll Brothers (stavební firma v oblasti luxusního bydlení) zasahovat ve větší míře ty nejslibnější potenciální zákazníky.

Společnost Wayfair zaznamenala až 20% nárůst reakcí na své reklamy zaměřené na publikum s pravděpodobným zájmem o koupi. „Daří se nám mnohem lépe nacházet zákazníky, kteří jsou právě připraveni nakoupit,“ říká Ben Young, vedoucí obchodní analytik ve Wayfair. „Už jsou rozhodnutí a hledají jen tu nejlepší nabídku nebo nejlepší obchod, kde by objednali.“

Toll Brothers zasáhli publikum s pravděpodobným zájmem o koupi v segmentu nemovitostí a segmentech souvisejícími s bydlením, například „domy na prodej“ „bytové doplňky“ a „bytový nábytek.“ Díky tomu dosahují až o 50 % nižší CPA, získávají více potenciálních zákazníků a jejich remarketingové reklamy mají až třikrát vyšší míru prokliku (CTR). „Jednou z nejdůležitějších věcí je pro nás správný výběr, na koho se zaměřit,“ říká Tim Bolle, manažer Toll Brothers pro online marketing. „Funkce publika s pravděpodobným zájmem o koupi nám umožnila zasáhnout kvalitnější publikum – lidi aktivně vyhledávající bydlení a související zboží a služby.“

Funkci publika s pravděpodobným zájmem o koupi můžete do svých kampaní přidat velmi snadno. Naleznete ji v AdWords v části Reklamní síť na kartě Zájmy a remarketing. Inzerenti si mohou vybírat publika s pravděpodobným zájmem o koupi ze 14 různých oborů pro více než deset jazyků, mezi kterými jsou japonština, francouzština, španělština a němčina, a další jazyky budeme přidávat. Další informace naleznete v centru nápovědy AdWords.

Autor příspěvku: Diya Jolly, produktový manažer, Reklamní síť Google

Za českou verzi odpovídá Jan Zubina

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Představujeme AdWords Editor 10.4

Ode dneška můžete stahovat novou verzi AdWords Editoru. Dále je uvedeno několik novinek v této verzi:

Verze 10.4 podporuje také interaktivní reklamy, viditelnou CPM, více velikostí grafických reklam a vylepšený import odkazů na podstránky. O všech změnách se dočtete v poznámkách k vydání verze 10.4.

Chcete-li začít používat verzi 10.4 hned, můžete ji stahovat z webových stránek AdWords Editoru, popřípadě můžete počkat na výzvu funkce pro automatickou aktualizaci. Pokud si chcete přečíst další informace o přechodu na vyšší verzi včetně postupu, jak při upgradu zachovat neodeslané změny a komentáře, přečtěte si tyto pokyny.

Předchozí verze AdWords Editoru budeme podporovat po další čtyři měsíce, abyste měli na přechod na novou verzi dostatek času. Abyste však mohli AdWords Editor používat bez přerušení, přejděte na vyšší verzi nejpozději do 1. srpna 2014.

Autor: tým Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 1 z 6312345...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Originál Innokin iTaste

Značková kamenná a on-line prodejna elektronická cigareta ecigareta.eu