Blogy

Strana 1 z 6312345...102030...Poslední »

Oslovte reklamami s produktovými informacemi ty správné zákazníky

Lidé stále častěji vyhledávají informace o produktech na internetu a inzerenti se snaží nabízet své produkty kupujícím, kteří o ně mají skutečný zájem.
Pokud své kampaně v Nákupech Google zapojíte i do partnerských vyhledávacích sítí, můžete oslovit uživatele, kteří hledají produkty na maloobchodních a komerčních webech ve vyhledávací síti Google. Tito prodejci (jako například Walmart.com) jsou součástí naší nejnovější služby AdSense pro Nákupy Google, která pomáhá přeměňovat návštěvnost webu v zisk.
Rozšíříte-li své kampaně v Nákupech Google také na tyto internetové stránky, oslovíte uživatele i mimo doménu google.com a Nákupy Google. Reklamy s produktovými informacemi se zobrazují spolu s kontextovými výsledky podle hledaných výrazů, produktové kategorie nebo názvu produktu. Pokud například v Nákupech Google prodáváte značkové hodinky a uživatel vyhledává značkové hodinky na maloobchodním partnerském webu, mohou se v tomto kontextu zobrazit vaše reklamy s produktovými informacemi.
Walmart AFSh -anon 2.png
Reklamy s produktovými informacemi na webu Walmart.com
Podobně jako u textových reklam platí, že pokud si zvolíte možnost propagovat reklamy s produktovými informacemi v partnerských sítích, nebude to mít vliv na vaše skóre kvality v doméně google.com.
Služba AdSense pro Nákupy Google je momentálně omezena na malý počet maloobchodních a komerčních webů. Po uvolnění produktu většímu počtu provozovatelů očekáváme, že se zvýší návštěvnost stránek inzerentů, kteří své reklamy s produktovými informacemi zapojí do vyhledávání v partnerských sítích. Pokud jako maloobchodník máte zájem zvýšit svůj zisk pomocí služby AdSense pro Nákupy Google, vyplňte prosím tento formulář pro zájemce.
Další informace o zapojení reklam s produktovými informacemi do partnerských sítí a hodnocení výkonu naleznete v centru nápovědy AdWords.

Autor příspěvku: Jesse Adkins, produktový manažer, reklamy ve vyhledávání


Za překlad zodpovídá Marek Bubeník, Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Využijte v reklamách pro mobilní vyhledávání každý znak

Lidé chtějí mít informace neustále na dosah, ať už je zajímá adresa nejbližší pizzerie nebo potřebují rezervovat letenky. A všechno, co potřebují, často vyhledávají na malých obrazovkách, někdy o šířce pouhých deset centimetrů. To znamená, že mobilní reklamy musí využít každý dostupný znak.

Dnes uvádíme vylepšení vzhledu reklam v chytrých telefonech, s kterým spotřebitelé snáze a rychleji vyhledají to, co je zajímá, i když jsou právě na cestách. Od 8. října 2014 se v reklamách pro mobilní vyhledávání mohou místo druhého řádku textu reklamy (popisný řádek 2) zobrazit rozšíření reklamy. Popisný řádek 2 se pak může a nemusí zobrazit, podle toho, jaký výkon se od něj očekává. Cílem této změny je nabídnout vašim zákazníkům v reklamách relevantnější a užitečnější informace. Mnozí inzerenti už text svých reklam optimalizovali s ohledem na delší nadpisy podle doporučených postupů, takže v mnoha případech není nutná žádná akce.

Zvýraznění informací, které vaše mobilní zákazníky zajímají nejvíce

Když se budou rozšíření reklam zobrazovat v tomto viditelnějším umístění, získají zákazníci snazší přístup k informacím o vaší firmě, například k adrese a zvláštním nabídkám. Jako
inzerenti tak můžete dosáhnout vyššího výkonu reklam. K dispozici máte následující funkce:

  • Rozšíření o popisky zajistí výraznější prezentaci vybraných produktů a služeb.
  • Rozšíření o lokalitu zákazníkům včas poskytnou užitečné informace o tom, kde firma sídlí.
  • Díky rozšíření o odkazy na podstránky mohou zákazníci přejít na konkrétní relevantní stránku na vašem webu, třeba na slevovou nabídku nebo propagační akci.

Jak to vypadá

Podívejme se, jak bude tato aktualizace fungovat, na příkladu konkrétní firmy – květinářství Růžový sen. Před aktualizací se lidem, kteří na Googlu hledali „kytice“, zobrazila reklama vlevo, ve které viděli adresu URL firemního webu, dva řádky obecných informací a odkaz na podání objednávky.

Odstraněním druhého řádku textu reklamy dáváme firmám další prostor, kde mohou zákazníky oslovit výzvou k akci nebo je jinak zapojit – v tomto případě dalším rozšířením o lokalitu. Spotřebitelé teď mají tři možnosti, jak jediným kliknutím na chytrém telefonu navázat kontakt s firmou Růžový sen: mohou navštívit mobilní web, odeslat objednávku nebo zobrazit trasu, kudy se dostanou do prodejny.

Jak využít mobilní reklamy naplno

Tato vylepšení od vás sice nevyžadují žádné konkrétní kroky, obecně ale doporučujeme n
ezapomínat na osvědčené postupy pro mobilní reklamy:

  • Ty nejdůležitější informace vždy umístěte do prvního řádku s textem reklamy (popisný řádek 1), abyste okamžitě reagovali na potřeby zákazníka. U textu dodržte povolený počet 35 znaků.
  • Aktivujte všechna relevantní rozšíření, která zákazníkům pomohou vyhledat informace rychleji a vám zvýší míru prokliku.
  • Pracujte s reklamami přednostně pro mobily a pomozte tak zákazníkům rychle a jednoduše reagovat na reklamu, i když jsou právě na cestách. Navíc dosáhnete lepších výsledků, když budou vaše reklamy relevantnější pro mobilní uživatele. Další informace

 


Po aktualizaci se potenciálním zákazníkům může v jediné reklamě vedle adresy URL webu, kreativy a formuláře pro online objednávky zobrazit také značka v Mapách Google, která ukazuje adresu květinářství.

Naše produkty neustále vyvíjíme tak, aby co nejlépe odpovídaly potřebám uživatelů a pomáhaly firmám spojit se s jejich zákazníky. Jsme přesvědčeni, že tyto novinky zajistí vašim mobilním reklamám vyšší výkon, ale máte možnost se od této nabídky odhlásit pomocí formuláře na této stránce centra nápovědy.

Autor příspěvku: Senthil Hariramasamy, produktový manažer, AdWords


Za překlad zodpovídá Marek Bubeník, Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Staň se Web Rangerem 2.0 a vzdělávej ostatní v internetové bezpečnosti

Dlouhodobě se snažíme o to, aby byl internet bezpečnějším pro všechny jeho uživatele, tedy nejen pro děti a mládež, která si dnes již život bez internetu nedokáže představit. Průzkum, který provedla Univerzita Palackého navíc potvrdil, že teenageři jsou velmi rizikovou skupinou z hlediska bezpečnosti na internetu.

Po úspěšném prvním ročníku jsme se společně s E-Bezpečím Univerzity Palackého v Olomouci a GEG ČR rozhodli zorganizovat Web Rangers 2.0 a vyškolit dvakrát tolik dětí, než tomu bylo loni.

Do projektu se letos poprvé zapojí i YouTube komunita mladých českých talentů, která dětem přiblíží vlastní zkušenosti s bezpečným pohybem na internetu a tvorbou obsahu na YouTube. Vybraní Web Rangeři se následně zúčastní workshopu, kde se dozví tipy a triky, jak používat internet bezpečně, plus další fígle, které se hodí, když jsou online. Při realizaci vlastních projektů na téma bezpečného chování na internetu jim pomůžou také “tety” z organizace GEG ČR.


Jak se stát Web Rangerem?
Zapojit se může každý český teenager ve věku 13-15 let, který má touhu říct svým vrstevníkům, jak je důležité chovat se opatrně ve virtuálním světě. Stačí když do 10. října vyplní přihlášku. Projekty Web Rangerů mohou mít podobu krátkého videa, komiksu, webu nebo blogu, mobilní aplikace, článku nebo besedy. Ty nejlepší pak odtajníme v druhé polovině ledna.

Inspirovat může i loňský finalista Robert Masare, který se zúčastnil, protože na internetu potkal mnohá nebezpečí a chtěl, aby se jim ostatní vyhnuli a nespadli do nich jako on. Díky svým zkušenostem z projektu stále pomáhá ostatním.

Více informací najdete na webu www.webrangers.cz, na YouTube kanále nebo na G+ stánce projektu.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Objevte kouzlo historických a vzácných děl online na Knihách Google

Čtete rádi a lákají vás tajemství dob minulých? Pak tu máme něco pro vás. Spolu s Národní knihovnou ČR pracujeme na tom, abychom vám mohli zpřístupnit co nejvíce národních i mezinárodních pokladů literatury v elektronické podobě.

V těchto dnech proto probíhá digitalizace fondů starých tisků i sbírky Slovanské knihovny. V plánu je digitalizovat více než 140 000 svazků knih! Každý z vás tak bude mít možnost z pohodlí domova nebo pracoviště nahlédnout pouhým kliknutím do tištěného dědictví světových i českých dějin a kultury.

Ze sbírek Národní knihovny bylo dosud na Knihách Google zpřístupněno bezmála 25 000 vzácných knih a další budou postupně přibývat. Součástí již zpřístupněné sbírky jsou vzácné tituly od Jana Amose Komenského, jednoho z největších českých myslitelů, Jana Husa, Václava Hájka z Libočan nebo nejstarší česká kronika od Kosmase.

Annabella Weisl, manažerka pro strategická partnerství, Knihy Google, říká: „Technologie, které dnes máme k dispozici, nám umožňují nejen zachovat historii a kulturu pro budoucí generace, ale také ji svým způsobem opětovně oživit. Veřejně dostupné materiály a knihy jsou důležitou součástí světového dědictví a my jsme velmi rádi, že můžeme spolupracovat s Českou národní knihovou na zpřístupněni jejich vzácných sbírek nejen do České republiky, ale i celého světa.”

Celé to začalo už v roce 2011 intenzivními přípravnými pracemi. Knihy musely být opatřeny štítky, čárovým kódem, následovala elektronická katalogizace, fyzická i elektronická kontrola záznamů a ocenění knih kvůli určení pojistné hodnoty. Knihy vhodné pro digitalizaci se pak transportují do skenovacího centra za dodržení přísných bezpečnostních podmínek. Dbá se také na absolutní eliminaci poškození svazků zabezpečením proti nárazu, otřesu, ale třeba i vlhkosti.

Každých šest týdnů se tak můžete těšit na tisíce dalších a dalších digitalizovaných titulů. Najdete je na Knihách Google.

Příjemné čtení!

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Jsou vaše reklamy s produktovými informacemi připraveny na 31. srpna?

Začátkem tohoto měsíce jsme představili nástroj, který má inzerentům pomoci jednoduše aktualizovat své kampaně v Nákupech Google. Pokud jste již všechny své kampaně upgradovali, jste připraveni. Pokud ne a neučiníte tak do konce tohoto měsíce, bude to mít s příchodem září níže uvedený dopad na vaše reklamy s produktovými informacemi.

  • Fáze 1: Omezená funkčnost všech běžných reklamních kampaní s produktovými informacemi – Od 2. září nebudete již moci upravovat cílení produktů, max. nabídku CPC, reklamní text a cílovou adresu URL. Stav kampaní a rozpočty bude možné i nadále upravovat, abyste mohli spravovat své výdaje, dokud neproběhne automatická aktualizace reklamních kampaních s produktovými informacemi v Nákupech Google.

  • Fáze 2: Automatická aktualizace kampaní v Nákupech Google – V průběhu září proběhne u běžných reklamních kampaní s produktovými informacemi, které byly v předchozích několika týdnech zobrazeny, automatická aktualizace na novou kampaň v Nákupech Google s podobnou strukturou. Některé běžné reklamní kampaně s produktovými informacemi, nastavení a nabídky se z důvodu technických omezení nemusí do nové kampaně v Nákupech Google přenést. Jakmile proběhne automatická aktualizace běžných reklamních kampaní, obdržíte oznámení e-mailem a reklamy s produktovými informacemi přestanou být aktivní. Další informace o automatické aktualizaci naleznete v centru nápovědy AdWords.


Neváhejte s upgradem
Připomínáme vám, abyste aktualizovali své kampaně do začátku září a nastavili je podle své volby. Doporučujeme použít nástroj aktualizace, který vás krok za krokem provede celým procesem.
Další informace o ukončení běžných reklamních kampaní s produktovými informacemi a automatickém upgradu na kampaně v Nákupech Google naleznete v tomto článku v centru nápovědy. Máte-li nějaké otázky, navštivte fórum komunity AdWords nebo nás kontaktujte.


Autor: Eric Tholomé, ředitel produktového managementu, Nákupy Google


Za překlad zodpovídá Marek Bubeník, Google AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Navrhni svůj Doodle pro rok 2015

Pokud vás Doodly baví stejně tak jako nás, máte nyní opět příležitost poslat nám své návrhy na ten ryze český nebo i slovenský. Tyto grafické změny loga na google.cz nám připomínají důležité svátky, výročí a události roku, jako je narození významných osobností, ale i významné události z české i světové historie a aktuálního dění.


A co pro to musíte udělat? Je to jednoduché. Nejpozději do pátku 5. září nám prostřednictvím tohoto formuláře napište, která osobnost nebo událost si podle vás zaslouží mít v roce 2015 svůj vlastní Doodle.

Jako vždy hledáme půlkulatá nebo kulatá výročí, tedy ta, která končí pětkou nebo nulou. Z vašich tipů pak vybereme ty nejlepší. Vy se už jen nechte překvapit, zda právě váš nápad bude nakonec přeměněn do speciálního grafického loga Googlu.

Tento hezký zvyk začali spíše náhodou už v roce 1998 samotní zakladatelé Google Larry Page a Sergey Brin, ale pravidelně se o tvorbu Doodlů začal starat o dva roky později až jeden z techniků v Google, Denis Hwang, který má tuto zodpovědnost dodnes.

Pokud potřebujete inspiraci, podívejte se do galerie Doodlů, která je dostupná na www.google.com/doodles.

Děkujeme a těšíme se na vaše tipy,

Martina Ondrušová
Google ČR

Novinky z dílny Googlu můžete sledovat i na Google+ stránce českého Googlu nebo na Facebooku.

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Shoda s blízkými variantami pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě

Uživatelé ne vždy píší všechna slova správně a ani nemusí dokonale ovládat psaní na klávesnici. Ve skutečnosti minimálně 7 % vyhledávání na Googlu obsahuje překlep nebo chybu. A čím delší vyhledávací dotaz, tím větší pravděpodobnost chyby. Uživatelé se však chtějí k hledaným firmám, výrobkům nebo službám dostat, i když nenapíší hledaný výraz zcela přesně.

Ať to jsou „dětské koloběžky“, „Dětské koloběžky“, nebo „dětská kloběžka“, zájemci o koupi koloběžky pro své dítě chtějí i přes drobné odchylky v hledaném výrazu vidět ty nejrelevantnější reklamy. Proto na konci září spouštíme pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě shodu s blízkými variantami klíčových slov, která představuje intuitivní způsob, jak uživatele s vyhledávanými firmami či službami spojit.

Shoda s blízkými variantami má úspěch.



Tato funkce byla zavedena v roce 2012 a od té doby dosahují inzerenti výborných výsledků. Ve skutečnosti již převážná většina z vás shodu s blízkými variantami klíčových slov využívá a získává z přesné a frázové shody v průměru o 7 % více kliknutí se srovnatelnou mírou prokliku a konverzí. Tyto prokliky navíc jednak ukazují na vyšší míru využití klíčových slov, jednak představují cennou příležitost, kterou s klíčovými slovy s „nízkým objemem vyhledávání“ uživatel nezíská, neboť se u nich vyskytuje mnoho překlepů a zkratek.Přečtěte si o několika úspěšných příkladech z praxe, o které se s námi inzerenti podělili:

Shopify – „Snažíme se u svých zákazníků dosahovat výborné efektivity, velkého účinku a vysoké relevantnosti. A přesně to nám umožňuje shoda s blízkými variantami klíčových slov. Další možnosti shod ke klíčovému slovu „koupit online“ – jako např. „nákup online“ – vedly ke 100% zvýšení relevantních kliknutí u klíčových slov v přesné a frázové shodě, přičemž cena za proklik zůstává stabilní. Navíc jsme dosáhli cenné úspory času, protože už není nutné do kampaní ručně přidávat klíčová slova s chybami.“

Underground Elephant – „Vždy se snažíme pro naše klienty zvětšit dosah a zajistit, aby je jejich zákazníci při online vyhledávání našli. Možnost rozšířit v jejich účtech klíčová slova o shodu s blízkými variantami proto byla jednoznačná volba. Od implementace této funkce u jednoho konkrétního klienta jsme u klíčových slov v přesné shodě zaznamenali zvýšení počtu prokliků v účtu o 150 %, avšak cena za tato další kliknutí byla o 10 % nižší.“

Stitch America – „Díky shodě různých variant slov s jedním kořenem – jako „potištěné čepice“ pro „potisk čepic“ – nám klíčová slova v přesné a frázové shodě vygenerovala pětkrát více kliknutí. Ještě zajímavější je, že tato další návštěvnost stála jen polovinu původní ceny.“

Oslovte větší počet zákazníků.
Od konce září začneme spouštět shodu s blízkými variantami klíčových slov pro všechna klíčová slova v přesné a frázové shodě. Protože shoda s blízkými variantami byla už součástí výchozího nastavení kampaní, většina z vás nezaznamená ve shodách žádné změny. Inzerenti, kteří mají tento typ shody odhlášen, již nebudou mít od září možnost shodu s blízkými variantami zakázat. Klíčová slova v přesné a frázové shodě se pak tedy začnou spojovat i s blízkými variantami klíčových slov, což vám umožní se správnou reklamou zasáhnout více potenciálních zákazníků. Cílem je zároveň snížit cenu za proklik a zlepšit míru prokliku.

Jednodušší správa
S touto funkcí už pro požadované pokrytí nebudete muset vytvářet vyčerpávající seznamy chybných klíčových slov nebo jejich zkratek a dalších variant. Budete-li chtít přesněji definovat návštěvnost a snížit náklady, přidejte místo toho vylučující klíčová slova včetně blízkých variant, se kterými shodu nechcete. Tím můžete u kampaní zlepšit návratnost investic a nabídnout zákazníkům lepší dojem z reklamy. Přečtěte si více o výhodách vylučujících klíčových slov v našem novém dokumentu white paper o klíčových slovech.

Systém AdWords při spouštění reklam dává přednost klíčovým slovům, která se s hledanými výrazy přesně shodují. Proto můžete i nadále používat chybná a zkrácená klíčová slova a jiné blízké varianty. Pokud zjistíte, že výkon jednotlivých blízkých variant se výrazně liší, je možné ty výkonnější přidat jako samostatná klíčová slova a podle potřeby upravit i jejich nabídky.

Další informace o možnostech shody klíčových slov naleznete v tomto článku v centru nápovědy.

Autor: Jen Huang, produktový manažer, AdWords

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí: Co se stane 16. září 2014

Počátkem tohoto roku jsme vám představili několik postupů, díky kterým dosahují někteří inzerenti (např. WordStream nebo Elmo Talent Software) vynikajících výsledků s novým typem kampaní AdWords Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí. Od té doby bylo na tento nový typ kampaní upgradováno více než 300 000 kampaní.
Připomínáme, že od 16. září 2014 budou na tento nový, výkonnější typ automaticky upgradovány všechny kampaně typu Vyhledávací a Reklamní síť. Všem inzerentům doporučujeme upgradovat ještě před tímto datem. Budete tak mít jistotu, že jsou kampaně nastaveny podle vašich představ. Pokud upgrade neprovedete sami, systém AdWords upgraduje kampaně automaticky. Kampaní typu Pouze Vyhledávací síť nebo Pouze Reklamní síť se to netýká.
Pokud máte kampaň typu Vyhledávací a Reklamní síť, můžete ji upgradovat ihned jediným kliknutím a okamžitě tak zlepšit svoje výsledky. 
3 důvody, proč upgradovat ihned: 
 Lepší výkon: Inzerenti, kteří upgradovali na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí, zaznamenali v části probíhající v Reklamní síti v průměru o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší náklady na nákup zákazníka.* Výsledky se budou lišit v závislosti na kampani.
● Jednodušší správa: Tento typ kampaní lze spravovat stejně, jako běžné kampaně ve Vyhledávací síti. Nastavení klíčových slov a nabídek budou automaticky použita i pro hledání zákazníků v Reklamní síti, což šetří práci.
● Možnost personalizace s ohledem na výkon kampaně: Po upgradu se může snížit počet kliknutí a zobrazení, zvýší se však pravděpodobnost, že budou pocházet od lidí, kteří jsou připraveni u vás nakoupit. Pokud je pro vás z hlediska inzertních cílů důležité zachovat stávající počty kliknutí, vytvořte také novou kampaň typu Pouze Reklamní síť. Budete tak moci využít nastavení a možnosti cílení z původní kampaně a udržet počty kliknutí na stejné úrovni.
Jsme vám k dispozici
Chceme, aby pro vás byla služba AdWords opravdu užitečná. Pokud potřebujete s upgradem na typ Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí jakkoli pomoci, kontaktujte nás. Další podrobnosti, tipy a informační materiály, které vám pomohou využít AdWords na maximum, naleznete v centru nápovědy.
*Podle výsledků prvotních testů zaznamenal průměrný zákazník u svých kampaní typu Vyhledávací síť s optimalizovanou Reklamní sítí v části probíhající v Reklamní síti o 35 % vyšší míru prokliku a o 35 % nižší CPA oproti stávajícím kampaním typu Vyhledávací a Reklamní síť. Tyto testy dále u průměrného zákazníka ukázaly 10–15% přírůstek konverzí v porovnání s kampaněmi typu Pouze Vyhledávací síť. Výkony konkrétních kampaní se mohou lišit.
Ahmad Anvari, produktový manažer Reklamní sítě Google


Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Snazší způsob správy míst podnikání v AdWords

S radostí vám představujeme aktualizovaná rozšíření o lokalitu. Propojení účtů ve službách Moje firma na Googlu a AdWords vám nyní umožní snáze zobrazovat firemní pobočky ve všech reklamách.

Zákazníci stále více vyhledávají na internetu informace, jako je trasa jízdy, provozní doba nebo produkty a služby nabízené v místních prodejnách. Výzkum prokázal, že 50 % zákazníků navštíví prodejnu do jednoho dne od vyhledání informací v chytrém telefonu.


Protože lidé z větší části rozhodují o návštěvě prodejny na základě výsledků online vyhledávání, je důležité, abyste využili každou příležitost k propagaci svých prodejen. Nově aktualizovaná rozšíření o lokalitu umožňují propagovat umístění prodejen ve všech kampaních. Každá reklama tak může zobrazit ty nejrelevantnější informace o lokalitě ve správnou chvíli. 

Mnozí z vás již v reklamách ve Vyhledávání Google a na Mapách Google zobrazují informace o místních pobočkách pomocí rozšíření o lokalitu na úrovni kampaně. Nyní máte k dispozici rychlejší a lepší způsob na úrovni účtu. Adresy své firmy můžete spravovat pomocí služby Moje firma na Googlu (dříve Adresář firem Google). Poté můžete propojením účtů služeb Moje firma na Googlu a AdWords začít automaticky zobrazovat relevantní informace o místních pobočkách ve všech kampaních AdWords.

„Rozšíření na úrovni účtu nám ušetřila spoustu času při správě účtů s mnoha kampaněmi. Přidáním umístění prodejen do jednoho účtu služby Moje firma na Googlu a jeho propojením s účtem AdWords jsme dosáhli toho, že již nemusíme ručně aktualizovat adresy v jednotlivých kampaních, ale neslevujeme z přesnosti. Každou ušetřenou minutu tak můžeme věnovat zvyšování výkonu.“

Emma MacDonaldová
ředitelka oddělení pro vyhledávací strategie, Optimedia


Hlavní výhody


Škálovatelnost a zásah.
Nová služba Moje firma na Googlu usnadňuje správu firemních zápisů na Googlu a umožňuje jejich propojení s AdWords. Dříve bylo třeba nastavovat rozšíření o lokality pro každou kampaň zvlášť. Nyní můžete nastavit upgradovaná rozšíření o lokalitu na úrovni účtu, která budou automaticky aktivována pro všechny kampaně v účtu AdWords. 


Snazší optimalizace. Firemní adresy, které propojíte s účtem AdWords, lze také použít pro cílení na lokalitu a úpravy nabídek. Můžete například cílit své reklamy na Českou republiku a v rámci jednoho kroku nastavit zvýšení nabídek o 80 % v okruhu 4 km kolem všech poboček, které jste propojili.

Začínáme
1. Vytvořte účet služby Moje firma na Googlu a přidejte umístění poboček.
Pokud vlastníte firmu s pobočkami a dosud nepoužíváte službu Moje firma na Googlu, můžete se zdarma zaregistrovat. Moje firma na Googlu usnadňuje kontakt se zákazníky, aktualizaci informací o firmě, přidávání fotografií a mnoho dalšího.


2. Propojte účet služby Moje firma na Googlu s AdWords.
Propojení účtů jedním snadným krokem umožňuje zobrazovat v reklamách informace o firmě. Po propojení účtů budou rozšíření o lokalitu automaticky aktivována ve všech kampaních. Budete také moci upravit upgradovaná rozšíření o lokalitu pro různá zařízení. Další informace

Tato změna je součástí našeho úsilí usnadnit vám oslovování zákazníků, kteří na cestách stále častěji vyhledávají obsah podle své aktuální polohy. Rozšíření o lokalitu na úrovni účtu budeme dále vylepšovat s cílem upgradovat všechny účty AdWords v průběhu několika následujících měsíců.

Další informace o upgradu rozšíření o lokalitu naleznete v našem centru nápovědy.

Autor:
Aileen Tangová, vedoucí produktová manažerka, místní reklamy

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Objevte další česká muzea a galerie v Google Art Projektu

Máme dobrou zprávu nejen pro všechny nadšence do umění. Dalších devět českých a moravským muzeí, galerií a institucí se zapojilo do Google Art Projektu. Ode dneška máte jedinečnou příležitost prozkoumat jejich digitalizované malby, kresby, fotografie, sochy, užité umění a další umělecká díla a do některých interiérů i virtuálně vypravit.

Google Art Projekt je součástí Kulturního institutu Googlu, který pomocí moderních technologií pomáhá partnerům v oblasti kultury zveřejnit svoje umění, archivy, kulturní dědictví a další materiál online. Po Museu Kampa a Národní galerii v Praze se do Art Projektu zapojilo: 

Společně zpřístupnili téměř 500 uměleckých děl a vy si je můžete prohlédnout. Vyhledávat můžete jednoduše podle jména autora, názvu nebo druhu díla, názvu muzea, země, sbírek nebo časového období.

Do 4 českých muzeí a galerií dokonce nahlédněte i virtuálně pomocí funkce Street View. Jedná se o Muzeum Tomáše Garrigua Masaryka, Muzeum umění Olomouc, Egon Schiele Art Centrum a Uměleckoprůmyslové museum v Praze. Poslední 2 zmíněné galerie dokonce umožňují studovat svá 2 díla až na úrověň tahu štětce nebo patiny, což není možné pozorovat ani lidským okem. To vše díky gagapixelům a funkci super vysokého rozlišení.

Součastí Kulturního institutu Google jsou i takzvané Archivní sbírky neboli online výstavy. První českou online výstavu zpřístupňuje Knihovna Václava Havla, Muzeum Tomáše Garrigua Masaryka a Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97.

Zalíbila se vám některá díla a chcete se k nim vracet? Ve funkci ‘Moje Galerie‘ si vytvoříte a uložíte své oblíbené kousky a následně je lze komentovat, ale také sdílet s přáteli a rodinou. Pomocí funkce ‘Porovnej’ navíc můžete na dvou různých dílech sledovat třeba to, jak se měnil styl autora v průběhu jeho tvorby. Díla a sbírky je také možné sdílet přes Google+ nebo je konzultovat s ostatními přes Hangout.

Více informací naleznete na stránkách Kulturního institutu Google a Google+ stránce.

Martina Ondrušová
Google ČR

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Strana 1 z 6312345...102030...Poslední »

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Zákaznická podpora od EMEA

Rychlá diagnostika a řešení problémů díky službě WebEx Support Center.