Optimalizátor kampaní v reklamní síti je k dispozici pro všechny

Nedávno jsme oznámili dosud nejvýznamnější zdokonalení našeho kontextového vyhledávače: schopnost optimalizovat kampaně v reklamní síti Google až na úroveň klíčových slov prostřednictvím kontextového cílení pomocí klíčových slov příští generace. Tyto nové ovládací prvky pomohou inzerentům vyladit výkon kampaní na zcela nové úrovni. Je to jako přechod z vozu se standardním motorem na závodní automobil se šestirychlostní manuální převodovkou. Inzerentům, kteří do kampaní nechtějí příliš zasahovat a nechávají náročnou práci na technologii společnosti Google, zajistí naše sada automatických optimalizačních nástrojů maximalizaci výkonu kampaní v reklamní síti Google a zároveň jim ušetří cenný čas a zdroje. Od úpravy nabídek pomocí Optimalizátoru konverzí a rozšířené CPC po automatické nalezení optimálních umístění v síti pomocí Optimalizátoru kampaní v reklamní síti – tyto funkce pomáhají inzerentům dosáhnout cílů v oblasti návratnosti investic s vynaložením minimálního úsilí.

Vozidlo, které se řídí samo v reklamní síti Google – Optimalizátor kampaní v reklamní síti
Optimalizátor kampaní v reklamní síti byl spuštěn v roce 2010 jako omezená verze beta. Od té doby se stal jedním z našich nejoblíbenějších automatizovaných nástrojů pro velké inzerenty spravující velké množství kampaní. Kromě úplné automatizace cílení a nabízení cen hledá na základě různých signálů, jako je kontext a zájmové kategorie, možnost dalších konverzí v naší rozsáhlé síti majitelů stránek AdSense, a to vše za požadovanou CPA. Podívejte se, jak funguje.

Jak jsme zdůraznili již loni na podzim, inzerenti dosáhli pomocí Optimalizátoru kampaní v reklamní síti velkých úspěchů. Společnosti Dale Carnegie Training se díky tomuto nástroji podařilo rozšířit internetový zásah na více než 85 zemí světa, aniž by musela vyvinout přílišné úsilí. Po implementaci Optimalizátoru kampaní v reklamní síti ve dvou kampaních se společnosti během pouhých šesti měsíců zvýšil počet konverzí o 308 % a 101 %, přičemž cena za potenciálního zákazníka zůstala na stabilní úrovni.

Nyní k dispozici pro všechny
S radostí oznamujeme, že Optimalizátor kampaní v reklamní síti, který má mírnější požadavky a výrazně vylepšený vyhledávač, opouští fázi beta a je nyní k dispozici pro všechny inzerenty v programu AdWords. Dříve mohli tento výkonný nástroj využívat pouze velcí inzerenti s velmi vysokým počtem konverzí (150 za měsíc). Nový a vylepšený Optimalizátor kampaní v reklamní síti má nyní stejně nízký požadavek na počet konverzí (15 za měsíc) jako Optimalizátor konverzí. To znamená, že se můžete přihlásit k Optimalizátoru kampaní v reklamní síti pro každou kampaň využívající Optimalizátor konverzí, a těžit tak z další výhody spočívající ve větším počtu konverzí.

Začínáme
Již dnes můžete nastavit v programu AdWords kampaně využívající Optimalizátor kampaní v reklamní síti. Další informace o tom, jak nastavit kampaně využívající Optimalizátor kampaní v reklamní síti, naleznete v podrobném průvodci v centru nápovědy AdWords.

David Mitby, Product Manager Display Campaign Optimizer
Abhinay Sharma, Sr Engineering Manager

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Komentáře uzavřeny

Doporučujeme

Ucelenou nabídku hromadných slev naleznete na slevovém portálu Slevy4U.cz.

Široký výběr grafických webových šablon pro tvorbu Vaší webové prezentace.

Pokud nevíte, co je to za nevyžádaný hovor, či kdo volal, zkuste službu KdoMiVolal.cz.

Nejvyšší mrakodrapy a budovy na světě a v ČR.

Originál Innokin iTaste

Značková kamenná a on-line prodejna elektronická cigareta ecigareta.eu