Rychlejší diagnostika reklam pomocí nové ikony stavu

Tento týden představíme na kartě Reklamy novou ikonu stavu, která bude poskytovat přehled o stavu schválení jednotlivých reklam a jejich případných omezeních daných zásadami. Novou ikonu zvláště oceníte, pokud inzerujete produkty nebo služby, na které se vztahují omezení daná našimi zásadami inzerce a je možné je zobrazovat pouze v konkrétních zemích nebo na základě určitých klíčových slov.


Chcete-li novou ikonu stavu použít, stačí na kartě Reklamy ve sloupci Stav umístit kurzor na bublinu vedle požadované reklamy:


Pokud se samostatná reklama zobrazuje na základě výchozího klíčového slova nebo oblasti, zobrazí se tento údaj ve vyskakovacím okně. Pokud byste chtěli znovu provést diagnózu reklamy pro jinou cílenou oblast nebo klíčové slovo, můžete tyto parametry upravit v pravé části vyskakovacího okna:


Tato nová ikona doplňuje stávající nástroje pro diagnózu reklam, mezi které patří vyskakovací okno stavu na kartě Klíčová slova, možnost dávky k diagnóze několika klíčových slov najednou a Nástroj pro náhled a diagnostiku reklamy.

Katie Miller, Product Marketing Manager

Zdrojový článek se nachází na serveru Google Blog ČR.

Komentáře uzavřeny